'84 gs550 cafe

Mooi project, wel 2 cilinders te veel :P

Ik zeg tegen de tank aan en verticaal in lijn met de benzinetank?!


jah joh laat mij maar lekker zijdezacht op mn 4pitter rijden xD

maar eeh in lijn met de tank gaat niet lukken, tenzij ik de tank aan de achterkant omhoog breng, maar dat gaat niet mooi worden, er komt dus zowiezo een klein kniekje in.
 
2de foto , desnoods 1ste maar zeker niet de lijn verpesten met de 3de.
Leuk project man !

3de heeft wel iets eigenwijs, maar past meer bij een modernere streetfighter o.i.d.
 
Foto 2 ;)

Bij de eerste foto steekt het achterwiel valt het achterwiel buiten het geheel, het sluit niet meer zo mooi aan.

Op foto drie is de lijn eruit, juist die strakke rechte lijn is zo mooi *D
 
dan denk ik zo eens dat het nummer 2 zal worden.

alleen nog ff t probleem met licht en kentekenplaat, misschien dan toch maar aan de zijkant.
 
k heb iets gevonden, dat ze bij k&n bij montage van sportfilters een sproeier vergroting van 20% voorschrijven.

dan zou ik van 92.5 naar 110 moeten. das best een end.
He, jammer dat ik je topic nu pas zie :o

Vooral het carburateur gedeelte interesseert me erg :Y
Is zowat het enige waar ik eigenlijk niet veel van ken.
En mijn carbu's hebben eigenlijk ook dringend een grondige beurt nodig :$
 
He, jammer dat ik je topic nu pas zie :o

Vooral het carburateur gedeelte interesseert me erg :Y
Is zowat het enige waar ik eigenlijk niet veel van ken.
En mijn carbu's hebben eigenlijk ook dringend een grondige beurt nodig :$


het in en uit bouwen is bij moderne motoren het grootste werk. de rest is gewoon alles open halen en op volgorde te leggen .
 
het in en uit bouwen is bij moderne motoren het grootste werk. de rest is gewoon alles open halen en op volgorde te leggen .
Zou het sowieso willen doen als hij op 100.000km staat (nog 10.000 dus).
Wat die sproeiers betreft, als ik de originele maat vervang door een kleinere, wodrt ie daardoor dan zuiniger? Dat hij dan minder vermogen heeft vind ik minder erg (niet halveren natuurlijk :P ) , want nu verbruikt hij wel veel, ik moet mij namelijk tevreden stellen met 1 op 21 O-)
 
Zou het sowieso willen doen als hij op 100.000km staat (nog 10.000 dus).
Wat die sproeiers betreft, als ik de originele maat vervang door een kleinere, wodrt ie daardoor dan zuiniger? Dat hij dan minder vermogen heeft vind ik minder erg (niet halveren natuurlijk :P ) , want nu verbruikt hij wel veel, ik moet mij namelijk tevreden stellen met 1 op 21 O-)

niet mee gaan kloten, als het goed is moet je van de afstelling afblijven.
 
Vandaag weer lekker bezig geweest:









 
Volg modus aan...

Maare... ff off topuc

Haal de bijrijder steunen eraf :)
Geeeeeen gezicht :P



jaah dat komt nog, rechts kan ik die niet zomaar weghalen omdat daar de uitlaat aan vast zit.
 
Morgen maar eens het zitje verder vast maken, en kijken hoe ik de achterlichten en kentekenplaat ga monteren.

als dat er weer op zit mag ik er zelfs weer mee rijden :O
 
vandaag kentekenplaat & achterlichten er op gezet. en de knipperlichten op de remlichten aangesloten ( t zal wel niet legaal zijn zo, maar beter iets dan niets)
diode's er tussen gezet, zodat niet allebij de lampen gaan knipperen, en ook niet de knipperlichten voor aangaan met het remmen.



Knipperlicht rechts:


Knipperlicht links:


Remlicht:



En hier moet ik nog ff een kapje voor fabrieken wat er overheen komt:

 
zag hem op gezichtsboek


mooi hoor, persoonlijk had ik hem aan de andere kant gemonteerd, en lager, maar dit heeft ook wel wat
 
zag hem op gezichtsboek


mooi hoor, persoonlijk had ik hem aan de andere kant gemonteerd, en lager, maar dit heeft ook wel wat


k had hem eerst ook aan de andere kant, maar dat was niet mooi, omdat hij dan verder uitsteekt t.o.v. de rest van de motor. hier heb je ook de demper, en steekt het wat minder uit.

En lager wou ik ook, maar kan ook niet. Anders komt de kentekenplaat tegen de remklauw aan met het inveren.
 
Je zou hem wel links kunnen doen als je een beugel bevestigd aan de achteras/bout...en daaraan vast je kentekenplaat.


Zoiets :
Foto-QUPSV3LF-G.jpg


Foto-G8KSBRW8-G.jpg


(en die blauwe plaat valt véél minder op dan zo'n lelijke gele)


En dan die knippers ín het 'kontje' zelf bouwen ?
 
Je zou hem wel links kunnen doen als je een beugel bevestigd aan de achteras/bout...en daaraan vast je kentekenplaat.


Zoiets :
[afbeelding]

[afbeelding]

(en die blauwe plaat valt véél minder op dan zo'n lelijke gele)


En dan die knippers ín het 'kontje' zelf bouwen ?


op de achteras vind ik lelijk, omdat hij dan zo enorm ver naar buiten komt te staan.

k laat hem zo zitten, (of nog is iets zoeken om hem lager te kunnen zetten, maar dat komt dan ooit nog wel)
 
Het kan misleidend zijn op de foto maar ik denk dat het voor veel mensen onduidelijk is met die verlichting aan 1 kant zo......
Kan je die verlichting niet in of net onder je kontje kwijt?.
Wel een leuke fiets!.

Gr Jelle
 
Het kan misleidend zijn op de foto maar ik denk dat het voor veel mensen onduidelijk is met die verlichting aan 1 kant zo......
Kan je die verlichting niet in of net onder je kontje kwijt?.
Wel een leuke fiets!.

Gr Jelle


k steek mn hand wel uit als ik naar links ga.

er rijden ook zat motoren zonder knipperlichten, en dit is iig nog iets.
 
vanmiddag een rondje gedaan op de suus,
duurde wel weer even na het afstappen voordat alle ingewanden weer op de goede plek zaten. die voorvering moet wel ff onder handen genomen worden dus:P

maar t is wel een gaaf geluidje in dat ding.
 
Terug
Bovenaan Onderaan