Hellracer
Pas op! Schwenkt uit!
Yesss! Dat weekend kan ik wel!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wijziging in de datum, sorry voor degenen die daar last mee krijgen, maar anders krijg ik het zelf niet rond. De datum voor het Slakkerweg Bot zal zijn:
20-21-22 oktober 2017
Zijn er nog liefhebbers voor iets educatiefs op de zaterdagmiddag? Of gewoon dom rondrijden, zodat we een beetje optijd aan het bier kunnen
Middag,
Nieuw hier. Kan iemand mij uitleggen wat de slakkerweg treffen voor iets is? Ik ga er vanuit dat dit een weekend met zijspannen is? Is dit een besloten weekend of kan iedereen hier aan deelnemen? Waar vind dit plaatst?
Middag,
Nieuw hier. Kan iemand mij uitleggen wat de slakkerweg treffen voor iets is? Ik ga er vanuit dat dit een weekend met zijspannen is? Is dit een besloten weekend of kan iedereen hier aan deelnemen? Waar vind dit plaatst?
Iets educatiefs is altijd leuk. Een bierbrouwerij bezoek, of een jeneverstokerij of een whiskey-destileerderij of een wijngaard ofzo.
Jeneverstokerij, al dan niet legaal, lijkt me uitermate interessant. Kan ik bij iemand in de bak?
Ik heb nog een aardig partijtje RVS leidingen liggen van een mislukt project. Ik ben ook zeer geïnteresseerd in stokerijen de laatste tijd merk ik...