Datum van de hostijd is inmiddels uit de poll gehaaldDas ook weer zo, maar ja ben toch al fout bezig natuurlijk nu ik aan de verkeerde kant van het kanaal ga wonen, dan kan dit er ook nog wel bij
Je loopt geen enkele risico
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Datum van de hostijd is inmiddels uit de poll gehaaldDas ook weer zo, maar ja ben toch al fout bezig natuurlijk nu ik aan de verkeerde kant van het kanaal ga wonen, dan kan dit er ook nog wel bij
[me]Cadcatz voelt zich in die catacomben best wel thuis eigenlijk [/me]nou ja het zijn wel natuurlijk de catacomben van Nederland
Eigenlijk meer de beerputnou ja het zijn wel natuurlijk de catacomben van Nederland
Je staat er in mijn post iig bijIk ga ook weer mee, tenminste als ik (oude liedje)oppas voor ukkie heb.
Datum maakt dus niet uit. Weet het toch pas tegen die tijd.
Ik ga ook weer mee, tenminste als ik (oude liedje)oppas voor ukkie heb.
Datum maakt dus niet uit. Weet het toch pas tegen die tijd.
Je bent een paar smilies vergetenreacties tot nu toe:
magnamaniac + Biker Beertje - Dé voorrijders
Cadcatz - Dé achterblijver
slijtboutje
crazy eelke - Alleen de 27e
bierelier
cdegroot - 13e of 27e
hplaverda - kan toch niet mee
Remakil - 6e of 20e
V FRed S - als ie mee mag
Kaasszje
Dutchie - alleen de 13e
koekum - komt toch wel
drsrob
@nne
roestendoenze
BM Werner + lief + duo?
Kofferrek - wacht discussie “to brik or not to brik” af
bouke
“ons lianneke”
LCB
de Trechter
CB400F
kleintje_b
zou het deze keer dan toch eindelijk es lukken? wie weet maar ik ga mn best doen
IK zal de komende tijd een paar dagen waarschijnlijk geen internet hebben, ik zal je mijn ww doormailen, dan kun je het in het begintopic aanpassen.Je bent een paar smilies vergeten
Maaruh, ik hoef het dus niet meer bij te houden nu? (iig niet in dit topic)
IK zal de komende tijd een paar dagen waarschijnlijk geen internet hebben, ik zal je mijn ww doormailen, dan kun je het in het begintopic aanpassen.
Je staat er in mijn post iig bij
met welke fiets?? de madura is wel leuk, deze zie je niet zo veel in NL (zeg maar bijna nooit)
Wat ik heb ik het dan makkelijk met gewoon één fietsje!Moeilijk hoor, echt een heeeeeeel zwaar dilemma, ben toch eigenlijk wel zielig he
Met andere woorden, ik weet het nog niet, zie tegen die tijd wel
welke aan de beurt is om buiten te spelen.
ja stom is dat he ziek geweest, toen ineens de aaf ervoor vrijgezel, toen werken schiet allemaal niet op. nu toch hopelijk eindelijk es een keertje mee op mn eigen fietsieDat is je geraden, je hebt alweer veel te vaak verzaakt
Wat ik heb ik het dan makkelijk met gewoon één fietsje!
Met handschoen verwarming houd ik het prima uit
Tijdens het zoeken op het WieWatWaar kwam ik de ideale volgmotor tegen, kunnen we in het vervolg ook zonder koekblik op pad...
(Afbeelding)
http/motor.2dehands.nl/markt/7129071.html
Hee nog ergens plek voor mijn brik?
IS lang geleden da'k een OBT heb meegereden.
Kijken hoe de koppen er tegenwoordig uitzien.
Datum maakt me niks uit, as't maar droog is.