Afgelopen zondag is de OBT uitgesteld vanwege de slechte weersverwachtingen en daardoor onverantwoord te rijden B-wegen. Omdat ik het niet geheel af wil lasten
en niet met 15 liter erwtensoep wil blijven zitten , is als vervangende datum 6 maart geprikt, want behalve deze datum kan ik zelf ergens halverwege April pas weer en dan heeft het inmiddels niks meer met kouweklauwe te maken. Inschrijven is dus weer mogenlijk, de 1e enthousiastelingen zijn je al voorgegaan.
6 maart doen we een 2e poging
Ik heb wat zitten denken (goed hé) en om de traditie in ere te houden wordt er wel gestart bij een Mc Donalds en wel Mc Donalds Best aan de A2 in (je raad het al) Best.
Hier starten we om
11.00 uur en na ongeveer 70 kilometer staat er lekkere warme snert, koffie en thee klaar.
Na de stop is er mogenlijkheid om te tanken voor degenen met een kleine tank (bij het eindpunt overigens niet)
Hierna rijden we weer lekker opgewarmd weer verder om uiteindelijk te eindigen bij MacDonalds Venray aan de A73 (Venlo-Nijmegen)
de Deelnemers:
Magnamaniac + Biker Beeertje
Drs Rob
The Zoo
Cadcatz - als ze vrij krijgt
Pietjepuk96
Roestendoenze
@nne
Koekum
TechNiek
CB400Nico
Sideburns - komt ons uitzwaaien
Kofferrek
De Buurman
Triaatje
En een plattegrondje van het startpunt, neem afslag 28 op de snelweg A2 en je ziet de mac al liggen achter het tankstation:
Een
kaart van de route, hij is bijna 1 Mb groot en iets te groot van afmeting om hier als afbeelding neer te zetten
Op onverwachte omstandigheden na is de route nu definitief.
De 1e initiatieven voor gezamelijk vertrek naar de OBT zijn al genomen:
OBT10 vanuit Den Haag (PPP-Rijswijk)
Overnachten is evenrtueel ook mogenlijk voor een man of 5