Ik kon het niet laten: Honda Hawk gekocht !!!!!

Wat vinden jullie ervan?

• Gaaf !!!

Stemmen: 45 75,0%
  • Mooi, maar ieder zijn eigen smaak.

Stemmen: 12 20,0%
  • Mwoah... te weinig tupperware.

Stemmen: 2 3,3%
  • Dom Frits! Had je nooit moeten doen!

Stemmen: 1 1,7%

• Totaal aantal stemmers
    60

Yigal

MF veteraan
Lid geworden
25 mei 2001
Waarderingsscore
3
Ik heb gisteren een Honda Hawk gekocht! Na een lange proefrit was ik (en dus ook de motor) verkocht 8-) .

Hij was van de pa van een maat van me en die deed er niks meer mee. Hij heeft een jaar stil gestaan (dus er moet nog stevig gepoetst worden) en het kostte enige moeite hem aan de praat te krijgen. Maar toen ie eenmaal liep, draaide het blok als een zonnetje.

full

Wel leuke stuurfiets joh!
Alleen die uitlaat, '( , maargoed smaken verschillen...ik zou voor een high mount gaan oid. :)

Wel leuke stuurfiets joh!
Alleen die uitlaat, '( , maargoed smaken verschillen...ik zou voor een high mount gaan oid. :)

Wat denk je dat er met die uitlaat gaat gebeuren... Deze is redelijk rot en er zal ook wel een open pijpje op komen. Niet voor de herrie, want die komt er al genoeg uit de K&N filters...

Edit:
Op verzoek van tuutbroemmmm de poll aangepast.

Leuk leuk leuk leuk!!!

Join the club!!

ik rij ook hawk! *D
full

gaat die van jou ook zo hard?

Heb nog een originele uitlaatpijp in de aanbieding O-)
€100,- voor de liefhebber.

Hard? Hard zat in elk geval. Tijdens het testritje niet harder gegaan dan 160. Wilde absoluut harder, maar dan worden mijn armen zo lang...

Een origineel uitlaatje in zeer goede staat ben ik wel in geïnteresseerd. Heb je een fotootje?

Nette bike frits...toch ben ik altijd bang dat ie het koud
krijgt zonder wat isolatie.....

Maar zoals ik al zei mooie fiets!!! :}

Goed gedaan! Mooie fiets, maar hou er rekening mee dat de fiets van jouw vriendin sneller is. :o })

Yep, hier nog een hawk liefhebber, rij zomers vrij veel op de hawk van mijn zwager (die rijd zelf bijna niet meer)

full

beetje brakke foto...

Goed gedaan! Mooie fiets, maar hou er rekening mee dat de fiets van jouw vriendin sneller is. :o })

Dat denk ik dus nou net ff niet, peter. Erger nog, dat weet ik wel zeker. Tis wel een V-twinnetje namelijk met een sloot(je) meer koppel.

Dat denk ik dus nou net ff niet, peter. Erger nog, dat weet ik wel zeker. Tis wel een V-twinnetje namelijk met een sloot(je) meer koppel.

Zal idd wel meevallen, dat hing heeft lekker veel vermogen onderin en komt best rap van zijn plaats. Nu weet ik natuurlijk niet waar je eega op rijdt....

Zal idd wel meevallen, dat hing heeft lekker veel vermogen onderin en komt best rap van zijn plaats. Nu weet ik natuurlijk niet waar je eega op rijdt....

Mijn vriendin heeft een CB-1, waar ik nu tijdelijk op rij.

Mijn vriendin heeft een CB-1, waar ik nu tijdelijk op rij.

Dan gaat die Hawk zeker een stuk vlotter...
Het is echt een leuke gooi en smijt fiets. Ik heb er al heel veel lol op gehad.
Ook vind ik hem een van de meest comfortabele zadels hebben, je houdt het echt lang uit op dat ding zonder een :z reet te krijgen

Ik rij nu zelf ook al 2 jaar op een Hawk en dit wordt mijn derde seizoen.
ik vind het een lekkere fiets die een zeer voorspelbaar karakter heeft.
lekker gooien en smijten.

en waarschijnlijk ben ik 1 van de weinige die er een volledige kuip op heeft zitten .
de stickers van honda zitten er niet meer op , zo zonder sticker is het een stuk mooier alleen de orginel Hawk en 647GT stickers heb ik laten zitten.
de foto is genomen 2 jaar terug toen ik hem kocht

full

overigens vind ik deze kuip wel heel erg bruut om te zien persoonlijk een stuk mooier dan de kuip die ik er zelf op heb zitten.
deze motor is van kenzo baxter ergens in amerika

89-HawkGT03.jpg

89-HawkGT04.jpg

Laatst bewerkt:
Ik rij nu zelf ook al 2 jaar op een Hawk en dit wordt mijn derde seizoen.
ik vind het een lekkere fiets die een zeer voorspelbaar karakter heeft.
lekker gooien en smijten.

en waarschijnlijk ben ik 1 van de weinige die er een volledige kuip op heeft zitten .
de stickers van honda zitten er niet meer op , zo zonder sticker is het een stuk mooier alleen de orginel Hawk en 647GT stickers heb ik laten zitten.
de foto is genomen 2 jaar terug toen ik hem kocht

(Afbeelding)

overigens vind ik deze kuip wel heel erg bruut om te zien persoonlijk een stuk mooier dan de kuip die ik er zelf op heb zitten.
deze motor is van kenzo baxter ergens in amerika

(Afbeelding)
(Afbeelding)

Zekers mooi. Er rijden er al vrij weining in nederland, maar met kuip had ik hem nog nooit gezien :} :} :}

Jonges, ff vragie, wat zijn zo'n beetje de specificaties van deze fiets??
Ik ga na m'n 25kw periode toch een leuke stuurfiets kopen, maar twijfel echt nog enorm tusse een supersport of een fiets met hoog fun gehalte en toch wat power als de monster 900 oid.
Nu zie ik dus die hawk staan, opzich leuk niet al te duur enn belangrijkste een 2 cilinder V blok --> geluid :}
Hebben jullie nog suggesties??(budget zal rond de 3000/3500 euro liggen)

Terug
Bovenaan Onderaan