500 Euro Challenge 2024: Alles kump goed!

Ik zag’m ookal voorbij komen, leuke motor om op mee te gaan. En als’ie weer in fris rijdende staat is brengt hij ook nog wel wat op dus je gooit je geld niet weg.
 
Het is inderdaad die TDM.

Ik heb ze 2x gesproken, ze zijn met mij aan de telefoon naar de motor gelopen en hebben me wat informatie gegeven over de motor. Op basis daarvan heb ik gezegd dat ik de motor wil kopen.

Ze hebben via e-mail bevestigd dat ze de motor voor mij gereserveerd hebben.
Ik hoop dat ze dat ook netjes doen, zou jammer zijn als ik morgen na een toch redelijk lange rit aankom en de motor al weg is.

01.jpg
 
Ik ben niet in de buurt, ben bij mevr. tuthola in Den Haag. Je kan altijd een rondje dorp doen en random naar mensen zwaaien en hoi zeggen, dat wordt ook vast wel gewaardeerd :P
 
Kunnen we ook van motor rouleren of is iedereen te gehecht aan z’n brik? Toch een mooie diversiteit aan types zo, met allemaal hun charmes. :]
 
Zie er geen probleem in om een ander op mijn brik te laten rijden.

Zeker op een rustdag zijn dat zaken om te doen.

Er vanuitgaande dat de rijstijl niet al te ver afwijkt van wat ik redelijk vind 🙈😎😬🤣
 
Fijne motoren, heb ik ook een tijdje in de garage gehad voor vrouwlief. Heb er nog een zijstandaardschakelaar assembly voor liggen dus als die nodig zou zijn voor een challenge motor mag die gratis weg.
 
Je hoeft er alvast geen Nederlandse vlag op te plakken :+

En het ziet eruit of deze niet heel veel te lijden heeft gehad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan