4 takt 1cilinder 50cc Idle Port verstopt, denk ik

Status
Niet open voor verdere reacties.

PeterBoom

Die hard MF'er
3 aug 2014
927
29
Maarheeze
1390783


Als ik met remmenreiniger het pilot-jet kanaal inspuit, komt er alleen via de 2 transfer porten vloeistof eruit gespoten, de idle port doet niets.
(Scooter start slecht loopt beroerd stationair, (membraan is vervangen en nieuwe choke klep) brandstof staat in vlotterkamer)
Hoe krijg ik dat kanaaltje weer vrij?
Als de scooter electrische start lijkt het of hij staat te stuiteren de startmotor/motor
Direct starterpilot in de inlaat reageert de machine direct.
 
Mengselschroef staat ermee in verbinding. Beetje kijken hoe het loopt vanaf de inlaat. En..prop er een inline brandstoffilter tussen aub.. Die sproeier zijn zo klein..
 
Mengselschroef staat ermee in verbinding. Beetje kijken hoe het loopt vanaf de inlaat. En..prop er een inline brandstoffilter tussen aub.. Die sproeier zijn zo klein..
Denk dat ik niet wakker ben, mengselschroef eruit gedraaid en daarin ingespoten, valt toch tegen wat er uit komt qua remmenreiniger, je zou de transferports en de stationairsproeier moeten dichthouden.
Denk dat het ultrasoonbad toch geholpen heeft. Morgen verder kijken
Er zit wel een kleine filter tussen.
 
Denk dat ik niet wakker ben, mengselschroef eruit gedraaid en daarin ingespoten, valt toch tegen wat er uit komt qua remmenreiniger, je zou de transferports en de stationairsproeier moeten dichthouden.
Denk dat het ultrasoonbad toch geholpen heeft. Morgen verder kijken
Er zit wel een kleine filter tussen.
Wd40 met zo n spuitlans geeft ook Vaak een goede indicatie of iets open is of niet. Je kunt dan goed met de kleine spuitlans op en in kanalen drukken en lekker spuiten.
 
klopt, maar dit laten ze staan terwijl ze moeilijk doen over klassieke 50'ers.

krijg je aan mij niet uitgelegd :N

Misschien krijg ik je dan wel uitgelegd dat het mij niet lukt om alles te lezen wat er op M-F staat.

Als er ergens iets staat wat er niet hoort te staan dan kun je je daar druk over maken waarom de mods het niet opruimen maar je zou ook een topicreport kunnen doen. Op die manier heeft M-F er wat aan ipv "dat krijg je mij niet uitgelegd"


Brommertopic, slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan