4 Het HOLEC - Ridderkerk topic 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Post 2451 :W

@Aussie
Je hebt een paar Fazer ritten achter de rug met mijn kennis vindtieleuk (Jorg) begrijp ik?
Was een gezellige boel hoorde ik van 'm!

:W

p.s. jou motor staat niet toevallig soms in Ridderkerk (centrum) zonder MF stikkert hè :?

Post 2452 -O- .... het schiet op zeg....pffffff :+

Desondanks kan ik als 1e aftrappen hier met....

Foto=UKKRQUY8

Post 2451 :W

@Aussie
Je hebt een paar Fazer ritten achter de rug met mijn kennis vindtieleuk (Jorg) begrijp ik?
Was een gezellige boel hoorde ik van 'm!

p.s. jou motor staat niet toevallig soms in Ridderkerk (centrum) zonder MF stikkert hè :?

Uuh niet geweest

Uuh nee :+

Rij wel gewoon door dus kan nog gespot worden O-)

Ja bedankt Trixz :) Jij ook natuurlijk!

Iemand mijn motor kopen :? Anders ben ik straks vader en heb ik nog geen andere motor :P

Ja bedankt Trixz :) Jij ook natuurlijk!

Iemand mijn motor kopen :? Anders ben ik straks vader en heb ik nog geen andere motor :P

Moet ie weg dan of mag/kan ie weg? De verkoop kan ook na de geboorte nog verder toch ;)

Ow en vandaag mijn Stadler jas gehaald, broek staat nog in bestelling.

Zeer fijn spul, 10 jaar garantie op alles en helemaal waterdicht! Is dat spul wat motorinstucteurs en motoragenten ook in rijden :)

Ow en vandaag mijn Stadler jas gehaald, broek staat nog in bestelling.

Zeer fijn spul, 10 jaar garantie op alles en helemaal waterdicht! Is dat spul wat motorinstucteurs en motoragenten ook in rijden :)

Zozóó, netjes hoor :Y . U gaat wel opvallen met zo'n witte 'dop' op uwen kop :+

Mooi wit is niet lelijk, wordt alleen snel vies :P

Btw, feli peet, wist helemaal niet dat je een wonder op komst had :)

Iedereen een gelukkig nieuwjaar toegewenst, ik hoop jullie dit jaar weer veel te zien :)

Ehh MarcoZ, hoe ben jij nou van je motor afgeraakt? Als t mij ook lukt op die manier zeg dan even hoe of mail me even :P

Oh oke Marco, ik zag een slotje dus ik dacht dat ie weg was...

@Aussie, dan moet ik het frame en de losse troep een aantal dagen later zelf nog uit de bosjes slepen, heb ik niet zoveel zin in :+

@ Chris, klopt helemaal :P en schaamranden op die motoren!! :O

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan