4 Het HOLEC - Ridderkerk topic 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
schapie.jpg

Mèèèèèèèèh

Maxxis was ook aanwezig op de beurs in Utrecht.
Toen ik vertelde dat ik al een heel seizoen zonder te vallen op Maxxis banden heb gereden, hebben ze mij meteen een baan aangeboden als testrijder :9

WORDT JIJ AL NET ZO EEN ZEIK SNOR ALS ....... ..... :+
OF BEN JE VAN JE TROON GESTOTEN ALS TOPIC STARTER :W

IK GA HEM AANPASSEN :Y
WANT ZOALS IK AL ZEI IK BEN NOG NIET KLAAR MET HET OPENINGSTEKST :N

"WORDT" is enkel met een D (immers je kan "JIJ" in "JE" veranderen dus gebruik je de stam; 1e klas lagere school). Aan het eind van de zin plaatsen we vervolgens een vraagteken. Je stelt immers een vraag. ZEIK SNOR spellen we in het Nederlands als één woord. Tot slot, het moet zijn "DE" openingstekst i.p.v. "HET". _O-

Ik wil je graag helpen met de openingstekst. Het ziet er verder super uit met de nodige humor. Enne... je hoeft je niet te schamen; =Peter=, onze gerespekteerde politievriend, maakt ook de nodige spelfouten. *O*

(Met hulp van Microsoft Word spellingschecker.) :9

"WORDT" is enkel met een D (immers je kan "JIJ" in "JE" veranderen dus gebruik je de stam; 1e klas lagere school). Aan het eind van de zin plaatsen we vervolgens een vraagteken. Je stelt immers een vraag. ZEIK SNOR spellen we in het Nederlands als één woord. Tot slot, het moet zijn "DE" openingstekst i.p.v. "HET". _O-

Ik wil je graag helpen met de openingstekst. Het ziet er verder super uit met de nodige humor. Enne... je hoeft je niet te schamen; =Peter=, onze gerespekteerde politievriend, maakt ook de nodige spelfouten. *O*

:Z :W :+

gerespeKteerde? }) :W

wie ben jij nou eigenlijk???? :X B|

Nou, nou DEEL IV alweer ..... :} *O* :} ....hehe

Ik ben zaterdag nog naar de beurs geweest en daar 125% geslaagd :Y

Namelijk;

- nwe laarzen
- rugzak
- tankpad-kaarthouder
- regenpakkie

Dit maakt samen 100% en dan...

- nwe helm *O* en dan wordt dat 125%
(want dit was niet echt nodig O-) , maar hij was zo goedkóóp)

Hier piccie van de laarzen....

full

En van mijn botsmuts :P (hier nog zonder donker vizier)

shitpiccievergetentoetevoegen.nl

Nou, nou DEEL IV alweer ..... :} *O* :} ....hehe

Ik ben zaterdag nog naar de beurs geweest en daar 125% geslaagd :Y

Namelijk;

- nwe laarzen
- rugzak
- tankpad-kaarthouder
- regenpakkie

Dit maakt samen 100% en dan...

- nwe helm *O* en dan wordt dat 125%
(want dit was niet echt nodig O-) , maar hij was zo goedkóóp)

Hier piccie van de laarzen....

(Afbeelding)

Aaaaiii, Trixzie; blitse laarzen!

Wilde ik ook in die kleur (passen goed bij mijn Ace), heb ze ook gezien, maar vond de kortingen nou niet echt denderend. Ga binnenkort eens buurten bij Martijns.

Trixzzzz gaat de blitzzz maken 5mtr! *O*

Edit: wat kos'da; die laarzen?

@HUSKY POWURRHH

Gebruik dit piccie maar in de openingspost...4 now...thanx :Y

full

het is YAMAHA FZR :z
en het is aangepast :Y *O*

I know kerel.... maar je heb nu toch dé HUSKY....that's why ;)

p.s. haal die laatste pic in de openingspost maar weg, onduidelijke pic bah ...*thanx*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan