Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
WORDT JIJ AL NET ZO EEN ZEIK SNOR ALS ....... .....
OF BEN JE VAN JE TROON GESTOTEN ALS TOPIC STARTER
IK GA HEM AANPASSEN
WANT ZOALS IK AL ZEI IK BEN NOG NIET KLAAR MET HET OPENINGSTEKST
"WORDT" is enkel met een D (immers je kan "JIJ" in "JE" veranderen dus gebruik je de stam; 1e klas lagere school). Aan het eind van de zin plaatsen we vervolgens een vraagteken. Je stelt immers een vraag. ZEIK SNOR spellen we in het Nederlands als één woord. Tot slot, het moet zijn "DE" openingstekst i.p.v. "HET".
Ik wil je graag helpen met de openingstekst. Het ziet er verder super uit met de nodige humor. Enne... je hoeft je niet te schamen; =Peter=, onze gerespekteerde politievriend, maakt ook de nodige spelfouten.
(Met hulp van Microsoft Word spellingschecker.)
"WORDT" is enkel met een D (immers je kan "JIJ" in "JE" veranderen dus gebruik je de stam; 1e klas lagere school). Aan het eind van de zin plaatsen we vervolgens een vraagteken. Je stelt immers een vraag. ZEIK SNOR spellen we in het Nederlands als één woord. Tot slot, het moet zijn "DE" openingstekst i.p.v. "HET".
Ik wil je graag helpen met de openingstekst. Het ziet er verder super uit met de nodige humor. Enne... je hoeft je niet te schamen; =Peter=, onze gerespekteerde politievriend, maakt ook de nodige spelfouten.
(Met hulp van Microsoft Word spellingschecker.)
Ik heb nog wel een leuke foto van Dutchgixxer
...
LOL goed bezig
@Pieter: met deze temperaturen een kneedown...
Nou, nou DEEL IV alweer ..... ....hehe
Ik ben zaterdag nog naar de beurs geweest en daar 125% geslaagd
Namelijk;
- nwe laarzen
- rugzak
- tankpad-kaarthouder
- regenpakkie
Dit maakt samen 100% en dan...
- nwe helm en dan wordt dat 125%
(want dit was niet echt nodig , maar hij was zo goedkóóp)
Hier piccie van de laarzen....
(Afbeelding)
het is YAMAHA FZR
het is YAMAHA FZR
en het is aangepast