De grote BMW GS meeting part IV

DetoX

Dictator in opleiding
29 sep 2007
19.014
3.127
NO Veluwe
Update 5-10
De route is te downloaden vanaf Microsoft OneDrive - Access files anywhere. Create docs with free Office Online.
Dit is de route waar wat bospaden in zitten. De variant zonder bospaden komt er zsm bij te staan.


Net zoals afgelopen 3 jaar gaan we weer een bakkie doen en een rondje Veluwe, op zowel verhard als onverhard.
De doelgroep is het bejaarde clubje BMW GS bezitters, met een enkele jongeling die de weg kwijt is en ook een GS gescoord heeft. Whatever, rijstkokers en pastavreters worden alleen geaccepteerd als hun partner wel zo'n Beiers hok heeft.
Ik zou het in ieder geval geweldig vinden als ook de meelezers/gluurders zich zouden willen aanmelden. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

De insteek is een gezellige dag, dus mul zand en bagger gaan we uit de weg.

Waar?
Start McDonalds Afoort noord, Finish Grandcafe en Partycentrum De Kooi

Wanneer?
20 oktober 2013 10.30 start, 10.00 verzamelen bij de MacDonalds Amersfoort Noord.

Wie komen er?

DetoX
FastnSweet
Mr TenCats
Mrs TenCats
SV Patrick
Blok aan been Sellie
Xtra
MotorDuiveltje
Motormaniac
Mrs Motormaniac
Akula
JPD
Daanh78
Mike Schenk
DeKleine
Kandinsky (Alleen verhard)
Daytona Bart (zijn voorbehoud geld voor ons allemaal :+ )
Brampy
Laurienedinges (Verhard of die hard?)
GSrallye
Achilleos
F800 rijdert
Tim86
GroteMensenBrommer
Grote Oostenrijker
MicB, die met die taal achterstand
Ferry
Solex met z'n Solex
Fox
Kwiedo
Mr Sloo, die van het gepaste groepje
104, unsere feldwebel

OVB

Slijkie
Daniell 1987
Snarft (Alleen verhard)
ADVgirl (Flink voorbehoud vanwege keuzes :+ )
Kato (Geen idee hoe, waarschijnlijk met z'n tweeën op de GS :Y )
Bram (Onbekend talent)
Mike Schenk (ovb dat hij niet een lang weekend de weg kwijt is)
Wiserider (ovb kopje)
Peetje Triple X (ovb rijbewijs en motor.......en weer, psychische status, Ferry, Geld...... )
MissBMW (ovb advocaat)
2712

1276133_672291559449704_851578293_o.jpg


IMG_1082.jpg

cimg1213.jpg


Uiteraard neem ik geen verantwoording voor een ieders rijkunsten. Je rijdt op eigen houtje in een groepje dat bij je past, of lekker alleen. Als de route over een fietspad gaat of ergens anders waar je niet hoort te komen........... Niet naar mij wijzen. :9
 
Laatst bewerkt:
Ook ik wil weer meerijden. Verleden jaar is mij zeer bevallen
Ik heb voor 6 oktober gekozen. (1-1 :) )
 
Laatst bewerkt:
Tot wanneer kan ik inschrijven ?

Volgende verblijven naar Frankrijk staan nog niet vast en gezondheid van bejaarde vader kwakkelt...
=> houdt mijn agenda spannend.

Wegens reeds gepland weekend met cliënten in een NL kuststad op 5-6/10, zou het voor mij 20/10 moeten worden...
 
Je kunt nu nog invloed uitoefenen op de datum, Slijk.
Als de datum eenmaal vaststaat en het blijkt de 20e, dan kun je tot een dag van te voren wel beslissen of je erbij bent of niet, lijkt me.

Ik denk dat er net als vorig jaar wel moet worden gereserveerd bij een lunchlocatie. Dat is het enige waarom het handig is om een dag of twee van te voren te weten hoeveel mensen er ongeveer mee gaan.

Zou wel leuk zijn als je er bij kunt zijn ;)
 
Laatst bewerkt:
Je kunt nu nog invloed uitoefenen op de datum, Slijk.
Als de datum eenmaal vaststaat en het blijkt de 20e, dan kun je tot een dag van te voren wel beslissen of je erbij bent of niet, lijkt me.

Ik denk dat er net als vorig jaar wel moet worden gereserveerd bij een lunchlocatie. Dat is het enige waarom het handig is om een dag of twee van te voren te weten hoeveel mensen er ongeveer mee gaan.

Zou wel leuk zijn als je er bij kunt zijn ;)


Okidoki... ik zou jullie snuiten nu ook wel eens in het echt willen zien (het omgekeerde betwijfel ik/raad ik af... :+ )
 
Tot wanneer kan ik inschrijven ?

Volgende verblijven naar Frankrijk staan nog niet vast en gezondheid van bejaarde vader kwakkelt...
=> houdt mijn agenda spannend.

Wegens reeds gepland weekend met cliënten in een NL kuststad op 5-6/10, zou het voor mij 20/10 moeten worden...
Sterkte met pas en hopelijk tot de 20ste dan :)


Ga je weer wat stof inplannen Tox?
 
Okidoki... ik zou jullie snuiten nu ook wel eens in het echt willen zien (het omgekeerde betwijfel ik/raad ik af... :+ )
Zo nodig reserveer ik speciaal voor jou de "ToX bed and breakfast" service. Pak je slaapmutsje maar vast in. :+
 
Het is voor mij allebei mijn werkweekenden maar zodra ik een datum weet ga ik kijken of ik mijn dienst kan ruilen of kwijt kan. Mocht dat lukken dan ben ik aanwezig op mijn GS-je en met partner op de Oostenrijkse Knodel!
Leuk!
 
ligt aan de datum of het gaat lukken, de 6e moet ik werken en misschien gaat de wederhelft naar frankrijk (BeF).
even afwachten dus nog.

Edit: 6 oktober is de enige dag die ik zou kunnen, de 20e familieweekend ergens in een landalcenterparcsgevaldinges...
 
Laatst bewerkt:
Nou...wij zyn beide zondagen vrij...

Ben wel benieuwd hoe jouw off road route eruit
ziet detox....wij zijn geen zandhazen....

Dus als dat niet te gek is en het weer is redeljjk of beter tot goed
zijn wij van de partij... hopelijk gaat dat beter dan met
de nachtrit... :)
 
Heb je route van vorig jaar zojuist nog een keer gereden! Erg lekker weer hoor!! :] :] :]

Met name het eerste deel is echt helemaal super! Heb daarna een pannekoekje gescoord bij de lunch locatie en vast een reservering door gegeven voor de beide data ;) :+

In het tweede deel zitten trouwens nog wel wat kleine foutjes, maar niet zo dat er niet uit te komen is (2x een fietspad en 1x een rare waypoint). En dit keer kon ik gelukkig wel door Vierhout heen *O* *O* *O*

Ik kan trouwens beide data, dus heb voor 6 oktober gekozen vanwege de grotere kans op goed weer.
 
Laatst bewerkt:
Nou...wij zyn beide zondagen vrij...

Ben wel benieuwd hoe jouw off road route eruit
ziet detox....wij zijn geen zandhazen....
Niet te druk maken om zand, ik maak alleen gebruik van bosweggetjes die echt goed begaanbaar zijn. Eventueel kan ik ook een extra route fabriceren die langs de zelfde punten gaat zonder bospaden. ;)

In het tweede deel zitten trouwens nog wel wat kleine foutjes, maar niet zo dat er niet uit te komen is (2x een fietspad en 1x een rare waypoint). En dit keer kon ik gelukkig wel door Vierhout heen *O* *O* *O*
.
Tegen die tijd nog maar eens gezamenlijk door de route heen kijken. Ik denk dat ik een groot gedeelte weer her-gebruik.
 
Tegen die tijd nog maar eens gezamenlijk door de route heen kijken. Ik denk dat ik een groot gedeelte weer her-gebruik.
PB me anders even je mail adres, dan zal ik je de correcte versie sturen. Ik heb hem al aangepast zodat ie goed is. Over 4 weken weet ik namelijk echt niet meer waar de 'fouten' zaten.
 
PB is verstuurd.

Voor wie nog even wil zien hoe het vorig jaar was;
Waar dat begroeide bospaadje (1m50s) op sloeg snap ik nog niet. Was zeg maar een bijzondere interpretatie van de route. :+

Xtra, de cameraman, bevond zich trouwens in een vlot groepje. Maar zoals gezegd moet iedereen lekker zijn eigen tempo rijden. Heel aankomen is de eerste voorwaarde voor een leuke dag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan