Alternatief voor Amersfoort MFMM 2/9

• Onderwerp starter Onderwerp starter Slip
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Slip

MF veteraan
Lid geworden
23 mrt 2005
Waarderingsscore
39
Elke megameeting is het in Veenendaal gezellig. Veenendaal is ook niet bedoeld om te stunten, maar gewoon om de persoon achter de nickname te leren kennen, en om motoren te bekijken. Dat oom agent daar staat maakt niemand in principe wat uit.

Echter de enorme aanwezigheid van de politie in Amersfoort slaat echt alles. Van laseren op de snelweg, tot bekeuringen uitschrijven voor onnodig gas geven, tot de straat oversteken met je motor zonder helm.
Daarom ga ik dit jaar niet naar Amersfoort, maar naar een alternatieve lokatie, alwaar ik hoop om met mede gearheads zonder restricties een alternatieve gezelligheid te creëren.

IK STUUR ER GEEN PB'S MEER UIT, DEGENEN DIE VOOR VANDAAG EEN PB HEBBEN GESTUURD HEBBEN ANTWOORD GEHAD. WAAROM STUUR IK GEEN PB'S MEER ROND? SIMPELWEG, OMDAT IK MIJN PC NIET MEER ZIE VOOR

Voor de wijsneuzen, dit communiceer ik via mijn telefoon ;)

Laatst bewerkt:
en wat wil je hiermee bereiken?
denk je nou echt dat oom agent dom is en hij niet mee leest?
ik zou zeggen regel alles via PB's... maar dan weet je alsnog niet of oom agent er tussen zit, want geloof me... hij is aanwezig *D

Weet ik, maar lastig plannen 3 uur van tevoren in een compleet andere regio.

3 uur van te voren?
Dan moet het lukken om richting richting de grens van België/Frankrijk te zijn.

Laatst bewerkt:
Als iedereen nou 5 euro inlegt kunnen we dan niet een circuit afhuren :+

O mijn god, begint er weer 1tje... Aansprakelijkheid KUT :+ !

Laatst bewerkt:
En wie zou er dan verantwoordelijk zijn?

Simpel,wil je wat anders dan kan dit een hele leuke aftermeet zijn.

Het is geheel vrijblijvend. Ik en wat buddy's gaan erheen, en wie er zin heeft om te komen die is van harte welkom.

en wat wil je hiermee bereiken?
denk je nou echt dat oom agent dom is en hij niet mee leest?
ik zou zeggen regel alles via PB's... maar dan weet je alsnog niet of oom agent er tussen zit, want geloof me... hij is aanwezig *D

:^ You can't avoid the PoPo.. Zeker niet als je het nu openbaar plaatst ;)

_O-

ik zeg EMFMM...E staat voor EIFEL!!!! Neem db-killer mee
In de trant van:
Ik houd een mega meeting,
Ik zeg niet waar we heen gaan maar neem je decibel killer mee :+

Ik moet opeens aan die zwemfeestjes denken van vroeger Haha

Dan kan t zomaar zijn dat er toch besloten wordt in de laatste dagen alles via PB te doen. Dan is t daarna aan de ontvangers om bekenden te attenderen op dit " gezellig samenzijn"
Verantwoordelijk is iedereen voor zichzelf die een motor bestuurt.
De bedoeling is om lekker te praten over de prijs van de bloemkool en de huidige economie met gelijkgestemden

Laatst bewerkt:
In de trant van:
Ik houd een mega meeting,
Ik zeg niet waar we heen gaan maar neem je decibel killer mee :+

Ik moet opeens aan die zwemfeestjes denken van vroeger Haha
ohja... bikini is een eis!!!!
voor de dames dan *D

Dan kan t zomaar zijn dat er toch besloten in de laatste dagen alles via PB te doen. Dan is t daarna aan de ontvangers om bekenden te attenderen op dit " gezellig samenzijn"
maar zitten tussen de bekenden... geen blauwe pets tussen?

maar zitten tussen de bekenden... geen blauwe pets tussen?
Maakt niet veel uit. Doordat al veraf van tevoren bekend is dat de meet in Amersfoort zal zijn kan het politiekorps daar personeel voor inroosteren en speciaal voor de meet inzetten.

Als jij dan op het laatste uurtje een pm verstuurd of topic aanmaakt met een nieuwe locatie kan het desbetreffsnde politiekorps daar geen personeel voor inzetten. Ze hebben misschien een noodhulp auto die na een uurtje komt kijken maar dan zijn wij alweer weg.

Het enigste probleem is het KLPD die landelijk opereert

@ nightmagic . Dat weet de ontvanger zelf wel als ie anderen uitnodigt.
Ik neem aan dat jij je vriendenkring ook goed genoeg kent als er interesse is in deelname aan deze brei en haakmiddag.

Laatst bewerkt:
@ nightmagic . Dat weet de ontvanger zelf wel als ie anderen uitnodigt.
Ik neem aan dat jij je vriendenkring ook goed genoeg kent als er interesse is in deelname aan deze brei en haakmiddag.
Als afsluiting komt tafeltje dek je!

hey slip.... ga je dan ook een lijst bijhouden van wie de pb's moet ontvangen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan