MasterTommy
MF veteraan
Voor iedereen die wederom behoefte heeft om samen naar de MFMM te rijden, bij deze.
Zie voor meer info en inschrijven ook:
2e MF MegaMeeting 2011 op zondag 4 september
De planning:
We verzamelen om 9:30 bij de Foodstrip A9, aan de Tafelbergweg in Amsterdam Zuid-Oost.
Dus:
9:30 aanwezig, 9:45 vertrek. Zelfde als de vorige keer.
Zorg dat je met een volle tank aan de start verschijnt!!
Er wordt nog gewerkt aan een leuke route.
Wie gaan er mee?
Plemp een berichtje als je ook in de lijst wilt.
01 MasterTommy
02 Gvdp
03 Roxio86 (OVB)
04 Lady_Yce (OVB)
05 StijnSpijker
06 William1984
07 Stef2585
08 Skaffz
09 Stefano666
10 Sternotherus
11 Silvio
12 xt020
13 Appelmoes
14 Rider_Heleen
15 Bakir87
16 Luukster
Enkele puntjes:
[*]Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag, ik neem nergens aansprakelijkheid voor. Jullie rijden toevallig achter mij aan omdat ik zo'n mooie sticker op mijn kentekenplaat heb
[*]Het wordt gewoon een normale rit, rij in baksteen-formatie, en ga niet lopen wheelieën of andere ongein in de groep, daar is later genoeg tijd voor.
[*]Iedereen is volwassen, iedereen kent de regels van groepsrijden. Doe je niet enigzins normaal of veroorzaak je gevaar, dan moet ik de persoon in kwestie helaas verzoeken om de groep te verlaten.
Zie voor meer info en inschrijven ook:
2e MF MegaMeeting 2011 op zondag 4 september
De planning:
We verzamelen om 9:30 bij de Foodstrip A9, aan de Tafelbergweg in Amsterdam Zuid-Oost.
Dus:
9:30 aanwezig, 9:45 vertrek. Zelfde als de vorige keer.
Zorg dat je met een volle tank aan de start verschijnt!!
Er wordt nog gewerkt aan een leuke route.
Wie gaan er mee?
Plemp een berichtje als je ook in de lijst wilt.
01 MasterTommy
02 Gvdp
03 Roxio86 (OVB)
04 Lady_Yce (OVB)
05 StijnSpijker
06 William1984
07 Stef2585
08 Skaffz
09 Stefano666
10 Sternotherus
11 Silvio
12 xt020
13 Appelmoes
14 Rider_Heleen
15 Bakir87
16 Luukster
Enkele puntjes:
[*]Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag, ik neem nergens aansprakelijkheid voor. Jullie rijden toevallig achter mij aan omdat ik zo'n mooie sticker op mijn kentekenplaat heb
[*]Het wordt gewoon een normale rit, rij in baksteen-formatie, en ga niet lopen wheelieën of andere ongein in de groep, daar is later genoeg tijd voor.
[*]Iedereen is volwassen, iedereen kent de regels van groepsrijden. Doe je niet enigzins normaal of veroorzaak je gevaar, dan moet ik de persoon in kwestie helaas verzoeken om de groep te verlaten.
Laatst bewerkt: