zo mooi is mijn fiets nou ook weer niet hoor, na de hele winter buiten gestaan te hebbenaankomend weekend maar ff meeten in de bocht
dan kan iedereen zijn nieuwe fiets ff showen
zijn er toch inmiddels aardig wat die geswitcht zijn
sorry smitk*tweer zeg!
Ja, water schijnt in grote getalen niet zo goed te zijn voor je motor
n nieuw seizoen
en de excuses komen er ook weer aan
@ Aussie;
Poging 2 dan maar, ben je toevallig vandaag aan het toeren geweest met de Fazer
Zo, ja, wellicht dan rond 18.15u bij de Intratuin in Ambacht, komende vanuit de richting Ames dealer, rechtsafslaand richting het ziekenhuis....
Dan klinkt tie wel lekker ja, met die dempahs....
Dat er weinig "nou helaas kan ie er pas 1 maart uit" te treuren valt, omdat hij alleen maar met droog weer rijdt
Hackwar6 is "de opperstamperposer"
We (vriendje en ik) hadden het er vandaag nog over dat, als je met dit weer ontspannen op de motor zit (en dan helemaal vanochtend), je helemaal lekker aan het rijden bent als het eenmaal een graadje of 20 is met een zonnetje op je knar.
Posen is leuk, rijden is het leukst!
toch??
Dat er weinig "nou helaas kan ie er pas 1 maart uit" te treuren valt, omdat hij alleen maar met droog weer rijdt
Hackwar6 is "de opperstamperposer"
Klopt, is helemaal waar.
Punt is dat ik (en Hackwar6 waarschijnlijk ook) alleen maar voor me plezier rijdt, en dat houdt dan vaak in sportief rijden...Dat is een flink stuk gevaarlijker met lage temperaturen icm een nat wegdek, dus veel lol heb ik er dan niet meer mee.
Tuurlijk liggen de grenzen allemaal anders, maar je ik rij liever met droog weer. Ik heb wel vaker in slecht weer gereden, en toen ook meteen de motor schoongemaakt, maar dat wil ik met de Duc (open koppeling icm regen) niet doen. Pekelsporen blijf je bijna altijd wel zien. Dat je zekerder rijdt als het dan droog weer is klopt, het voelt dan ook veel lekkerder, maar dat gevoel heb ik nu ook als het weer 10+ graden is en helemaal met 15+
Feit + ambtseed > geloofwaardigheid burger
(Ambtseed + leugen = feit ) =ontslag?LINTJE!
Klopt, is helemaal waar.
Punt is dat ik (en Hackwar6 waarschijnlijk ook) alleen maar voor me plezier rijdt, en dat houdt dan vaak in sportief rijden...Dat is een flink stuk gevaarlijker met lage temperaturen icm een nat wegdek, dus veel lol heb ik er dan niet meer mee.
Tuurlijk liggen de grenzen allemaal anders, maar je ik rij liever met droog weer. Ik heb wel vaker in slecht weer gereden, en toen ook meteen de motor schoongemaakt, maar dat wil ik met de Duc (open koppeling icm regen) niet doen. Pekelsporen blijf je bijna altijd wel zien. Dat je zekerder rijdt als het dan droog weer is klopt, het voelt dan ook veel lekkerder, maar dat gevoel heb ik nu ook als het weer 10+ graden is en helemaal met 15+