Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

3 Het HOLEC-Ridderkerk topic 3

• Onderwerp starter Onderwerp starter Smit
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
omg zeg, zolang bepaalde mongeaulen aan die dijk mensen met opzet bijna uit de bocht rijden, zeg ik

Kom er toch veel minder als vorig jaar, net zoals iedereen volgens mij. Blijf lekker zeiken, stel je voor zeg, een half uur in de week herrie, zal wat zijn als de buren moeten verbouwen

Zeikerds

Oh, voor Arjo:

Vrijdag 20:00 @ MAC Zwijndrecht verzamelen! (naast de snelweg)

Kom er toch veel minder als vorig jaar, net zoals iedereen volgens mij. Blijf lekker zeiken, stel je voor zeg, een half uur in de week herrie, zal wat zijn als de buren moeten verbouwen

(Afbeelding)

Zeikerds

Ze mogen blij zijn zoals ut nu gaat

Olie gooien/zand strooien/mensen bedreigen met hakbijlen/rijders afsnijden met de auto en we pikken het maar....

Ik ben meer voor nachtelijke strafsessies zonder dempers

@Smit, werd er gister nou gezegd dat er een motorrijder was aangereden door een invalidekarretje?

Jah zoiets, maar of et waar is??
Ik zou ook niet weten bij wie dat gedaan is

EDIT: anders dat wagentje maar eens onderdompelen

Laatst bewerkt:
@ Peter: Als jij mij inhaalt op de snelweg met je vrouw achterop mag je best zwaaien hoor.

Dat was vanmiddag rond een uur of 4. Ik wilde je bijhouden maar dat kreng van een GS loopt op het moment niet harder dan 100.

Heb je niet gezien... Waar was het ergens? Voor de bocht bij Barendrecht? Ik zag dat je uitvoegde maar ging even lekker door de bocht heen .

Ben overigens nog niet online, komt eraan.

@ alsmaar gaan! die kast van jou he...Daar zit zeker een goed slot op

voor de mensen die zaterdag avond nix te doen hebben :
1. Algemeen:
Op zondag 12 juni 2005 wordt er te Rotterdam een “Red Bull Air Race” gehouden. Het betreft een luchtvaartshow waarbij door kleine vliegtuigen een bepaald parcours zal worden gevlogen.

Op zaterdag 11 juni 2004 tussen 20:00 uur en 21:00 uur vinden er tevens een aantal oefenvluchten plaats.

Heb je niet gezien... Waar was het ergens? Voor de bocht bij Barendrecht? Ik zag dat je uitvoegde maar ging even lekker door de bocht heen .

Ben overigens nog niet online, komt eraan.
Ik kwam van Zwijndrecht. Jij haalde mij in ter hoogte van het benzinestation. Dus nog ruim voor de afslag Ridderkerk.

Whaha, hou toch op joh.
Ben al lang thuis, ga nu pitten en morgenvroeg weer verder leren. (heb vanaf 9.30 tentamen).

Veel plezier met mini-biken

Zo, weer thuis en wederom genoten

Beetje jammer dat ik niet meer normaal kan lopen maar voor de rest was het super.

Zo... ook maar eens geregged

Was idd wel redelijk kick ja, toch volgende keer maar knee-pads (kniepads koen ) op m'n knietjes....

Zo, weer thuis en wederom genoten

Beetje jammer dat ik niet meer normaal kan lopen maar voor de rest was het super.

Alleen mijn pols, schouder en heup iets minder

Laatst bewerkt:
ben ook weer wakker
wist niet dat het zo leuk zou zijn

ben bezig met de film maar snap er nog niet zoveel van

erg leuk
zeker voor herhaling vatbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.