omg zeg, zolang bepaalde mongeaulen aan die dijk mensen met opzet bijna uit de bocht rijden, zeg ikHey Paul, jepp klopt, ff en gesprekje...komt erop neer dat zij last hebben van het geluid (wisten we al)...ondanks dat wij minder vaak in de bocht staan.
Ennn zelfs 10a15 minuutje rijden in de bocht vonden ze niet kunnen, want jah nu zijn jullie het en daarna weer andere rijders...
Tsja ik kan er ook niets aan doen dat het een mooie bocht is en er vaker motorrijders doorheen rijden, dat zou geen reden moeten zijn waarom wij niet ff een kwartiertje kunnen spelen in de bocht.
Maargoed, ik vind een speelkwartiertje wel kunnen....en zij niet
(alleen nu hoorde ik van Marco al dat hij al een kwartier aan het rijden was, voordat ik nog een minuutje of 10 ging rijden).
Ohw, en ook kwam het verhaal nog ff naar boven dat zij absoluut geen zand/olie in de bocht hadden gegooid o.i.d. ondanks dat zoiets al een keer op het forum stond. Scheen een kapotte auto geweest te zijn, die ze naar boven op de dijk hadden gesleurd.
Anyway, ik vind dat wij het redelijk gedaan hebben
- we verzamelen niet 5x per week ofzo
- eerder 2x per week
- dan meestal maar een kwartiertje herrie en dan zijn we weg
- is dat zo erg??
- ik kan me voorstellen dat de kinderen die naar bed toe gaan/of al liggen er last van kunnen hebben (maar dit ook als ideale smoes kunnen gebruiken om langer wakker te blijven "Papa/Mama, kan niet slapen...door die motoren" hehe, je weet hoe je vroeger zelf was
- als je echt geen herrie wil, moetje uberhaupt niet aan een (dijk)weg gaan wonen, maar in een hutje op de hei.
"t gesprek was trouwens heel redelijk, alleen jammer dat we er niet uitkwamen.
Zij willen dat we ergens anders gaan verzamelen... (kortom, weinig flexibiliteit van hun kant, en 'zat' van onze kant).
[me]smitjr is best bereid om maar 8x door de bocht te gaan (5 a 10 minuutjes dus) en dan te verzamelen
[/me]
Al met al zal de herrie dan hooguit 20 minuutjes zijn, en dat 2a3 X per week rond 19.00 en niet om 22.00 s'avonds ofzo (dan kan ik het me nog wel aardig voorstellen)
"amen"
Kom er toch veel minder als vorig jaar, net zoals iedereen volgens mij. Blijf lekker zeiken, stel je voor zeg, een half uur in de week herrie, zal wat zijn als de buren moeten verbouwen
Zeikerds