Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Misschien dat ik mijn vader zo gek kan krijgen om op 1 van mijn 1100Fjes mee te komen, de 1100R heeft hij al geprobeerd, die vond ie niks, dus ik hoop dat ik mijn laatste aankoop klaar kan krijgen voor de pasenMac om 10.00 uur
Mac om 10.00 uur
Kan niet missen, je ziet het liggen vanaf de A27, afslag Noordeloos/MeerkerkIs het makkelijk te vinden,want het zou jammer zijn als ik er voorbij rij
Elf uur mag ook hoor
Dat weet ik nog wel te vindenKan niet missen, je ziet het liggen vanaf de A27, afslag Noordeloos/Meerkerk
Dat weet ik nog wel te vinden
Renee zal ik gelijk de spulletjes meenemen (teller pakkingset)
Oh ok is goed Hans. er is echter een klein probleempje. Ik heb p/o de dagteller knop gemold van de teller die ik nog had . Dus,.... houd het maar bij de pakkingset, ik kan je dus geen andere hele teller teruggeven.
Geeft niet neem maar mee
Hans jij had toch ook nog een deksel van de rem/koppelingspomp van een VF?
Kan ik die van je overnemen? Was ik helemaal vergeten.
Nee niet van een VF maar van een Cb750 die dekseltjes met 2 gaatjes die zitten ook op een latere 900 en CB1100R
We gaan toch nog welTja misschien op een andere datum wat organiseren? Als er wat meer deelnemers zijn?
Wie?
Misschien ook alle VF mensenik ben er gewoon hoor,
ik heb het nu al aan zoonlief beloofd.
kommop mensuh,
is toch gewoon ff leuk, ontbijtje op 2e paasdag bij de MAC??
anders bij deze de oproep om anderen dezelfde kans te geven?
Het spontane MF 2e paasdag-ontbijt !! we maken het gewoon gezellig.
tijd en plaats staat vast, deelnemen is vrij
Modje gezocht om de topictitel aan te passen naar:
2e paasdag MF paasontbijt vanaf 10.00 uur bij MAC Meerkerk