Ik kom, nu nog even de plaats met zijn allen bepalenGezien het grote aantal mensen met een semi-klassieke (lees brik) Honda CB-dohc motor, en alle technische vreugde die de betreffende modellen ons geven, lijkt het een aantal van ons eens leuk om een meeting op beperkte schaal te organiseren.
Dus; motor types
CB 750 KZ
CB750 / 900 / 1100 F en R en C
Voorlopig geplande datum: maandag 12 april, 2e paasdag
doel: bijeen komen, ouwehoeren, bakkie leut , stinkstok en genieten.
lokatie: nog niet bekend, ideeen gewenst, liefst centraal gelegen in Nederland.
Dus hier even laten weten of je interesse hebt, en zo ja, waar dan.
Voorzetje:
bij Utrecht in de buurt?
vd valk motel breukelen?
ergens aan een strand bij het ijsselmeer (zuidkant)
Bij de Arena Amsterdam?
laat maar horen.
Is dit nu een wijnruilbeurs
He Peet jij hebt toch geen Bol
Wel bijna he
Jammer
Maar je mag van mij wel komen hoor
Met een fles wijn (voor Jos)
He Stan hoeft ook niet, wij weten ook nog niet allesLeuk idee!Al heb ik wel nog niet echt sleutelervaring met mijn brik. Maar de paasdagen breng ik met een korte vakantie in de Eiffel door , dus helaas geen mogelijkheid om erbij te zijn.
Nog niet alles... ik weet net het beginHe Stan hoeft ook niet, wij weten ook nog niet alles
Mmm ik heb al een andere motor gekocht toen het ff niet ging. De 750kz wordt mijn project voor de zomervakantie, de 900F2 wordt dit jaar de motor om te rijden...Als het even niet lukt, dan zetten we er toch een ander blokkie in
Jups, ik ga met de motor als het een beetje weer is, het kampeer seizoen begint weer he. Ben sowieso niet zo'n koukleum, heb goede isolatie van mezelfVeel plezier in de Eiffelga je met de motor
Wat mij betreft welgaan we nog???
Dat kan dan las je ze gewoon aan elkaar vastik heb 2 bollen klaar dus kom op
Je hebt nog mazzel gehadde VF beviel goed ik moet alleen nog aan bezig gaan want zaterdag was ik uit geteld door de motor ik lag eronder letterlijk en figuurlijk
Mac om 10.00 uurVanmorgen tijdens het bezoek van Jos nog besproken. Om de afstanden voor iedereen zo redelijk mogelijk te houden is er gekozen voor Meerkerk. Dat ligt tussen Utrecht en Gorinchem. Er is daar een Mac en een AC restaurant. Dat in Assen is wel leuk maar dat maakt het voor een aantal toch wel een aardig stukkie sturen. En daarna weer terug naar huis.
Bv voor mij is het naar Assen 325 km enkele reis. Mede hierom gekozen voor deze locatie, e.e.a. met de kaart erbij.
Nu nog ff een tijdstip en Mac of AC, roept uw maar........