Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

2e paasdag MF paasontbijt vanaf 10.00 uur bij MAC

FastFriend

MF veteraan
Lid geworden
13 dec 2002
Waarderingsscore
79
UPDATE Goede Vrijdag:

Aangezien de opkomst niet bijster groot zal zijn, hebben we (OK, ik een beetje meer ) besloten de meeting om te dopen in

Het grote MF paasontbijt 2e Paasdag MACDonalds Meerkerk

toegang vrij voor eenieder, allemaal op eigen gelegenheid en kosten, geen toer, geen flauwekul, enkel lekker ouwehoeren en weer weggaan als je denkt dat je het wel weer gezien hebt.

mocht de MAC gesloten zijn, is de AC Meerkerk de 1e uitwijkplaats !!

CU maandag !!

gr. Jos

Gezien het grote aantal mensen met een semi-klassieke (lees brik ) Honda CB-dohc motor, en alle technische vreugde die de betreffende modellen ons geven, lijkt het een aantal van ons eens leuk om een meeting op beperkte schaal te organiseren.

Dus; motor types
CB 750 KZ
CB750 / 900 / 1100 F en R en C

Voorlopig geplande datum: maandag 12 april, 2e paasdag
doel: bijeen komen, ouwehoeren, bakkie leut , stinkstok en genieten.

lokatie:

McDonald's Restaurant
Energieweg 118
4231 DJ Meerkerk
(0183) 35 17 04

laat maar horen.

Laatst bewerkt:
Ik kom, nu nog even de plaats met zijn allen bepalen

Leuk idee! Al heb ik wel nog niet echt sleutelervaring met mijn brik. Maar de paasdagen breng ik met een korte vakantie in de Eiffel door , dus helaas geen mogelijkheid om erbij te zijn.

Leuk idee! Al heb ik wel nog niet echt sleutelervaring met mijn brik. Maar de paasdagen breng ik met een korte vakantie in de Eiffel door , dus helaas geen mogelijkheid om erbij te zijn.
He Stan hoeft ook niet, wij weten ook nog niet alles

Als het even niet lukt, dan zetten we er toch een ander blokkie in

Veel plezier in de Eiffel ga je met de motor

He Stan hoeft ook niet, wij weten ook nog niet alles
Nog niet alles... ik weet net het begin

Als het even niet lukt, dan zetten we er toch een ander blokkie in
Mmm ik heb al een andere motor gekocht toen het ff niet ging. De 750kz wordt mijn project voor de zomervakantie, de 900F2 wordt dit jaar de motor om te rijden...

Veel plezier in de Eiffel ga je met de motor
Jups, ik ga met de motor als het een beetje weer is, het kampeer seizoen begint weer he. Ben sowieso niet zo'n koukleum, heb goede isolatie van mezelf

Ik kan alleen de tweede helft van de dag (vanaf een uurtje of 12:00) en centraal nederland is goed. Ik ben alleen nog niet zo bekend wat betreft mooie motor plekkies maar rondom Utrecht moet er toch wel iets te vinden zijn, Breukelen is ook een mooie lokatie. Ik lees het wel!

Lijkt mij een heel leuk plan,ik hoop alleen dat ik voor die tijd
mijn nieuwe koppelingplaatjes binnen heb!
Maar als ie rijd kom ik
gr.ron.

Ik denk het wel maar weet het niet 100% zeker.

Ja kom op Bollers, laten we er een mooie dag van maken. Ik kan de 18e april niet naar de Trip van de Bold'Or club en wel op 2e pasen. Dus hoe meer zielen hoe meer vreugd.

de VF beviel goed ik moet alleen nog aan bezig gaan want zaterdag was ik uit geteld door de motor ik lag eronder letterlijk en figuurlijk

de VF beviel goed ik moet alleen nog aan bezig gaan want zaterdag was ik uit geteld door de motor ik lag eronder letterlijk en figuurlijk
Je hebt nog mazzel gehad
Heb je nog een paddockstand kunnen vinden
Op zo'n VF1000R zit helaas (net zoals op de CB1100R) geen middenbok

Vanmorgen tijdens het bezoek van Jos nog besproken. Om de afstanden voor iedereen zo redelijk mogelijk te houden is er gekozen voor Meerkerk. Dat ligt tussen Utrecht en Gorinchem. Er is daar een Mac en een AC restaurant. Dat in Assen is wel leuk maar dat maakt het voor een aantal toch wel een aardig stukkie sturen. En daarna weer terug naar huis.
Bv voor mij is het naar Assen 325 km enkele reis. Mede hierom gekozen voor deze locatie, e.e.a. met de kaart erbij.
Nu nog ff een tijdstip en Mac of AC, roept uw maar........

Mac om 10.00 uur