HummerH1
Die hard MF'er
- 28 feb 2010
- 358
- 1
Modificaties:
- Tripmaster op zowel mile als km omgebouwd
- Dubbele bi-xenon lampen
- Led achterlicht gemaakt
- Led knippertjes met aangepast relais
- Luchtfilter aangepast
- Laser uitlaat met ophanging
- Voorframe aangepast voor een GPS
- Verdikte RVS spaken
- Aanpassen vlotterkamerontluchting
- Twee 12 Volt aftkl plug
- Ophangpunten carterbescherming versterken
- Aanpassen benzine pomp
- Vervangen kuip door één delig kevlar exemplaar
Nog te doen:
- Bouwen van een electronisch kettingsmeersysteem
Begonnen met het opknappen van mijn Africa Twin uit 1995.
Heb eerst de Transalp van mijn vrouw opgeknapt, maar daar geen topic van gemaakt, maar zo af en toe een beetje goede raad is nooit weg heb ik gemerkt.
De Twin ligt nu al volledig uit elkaar en ik heb alle spaken uit de wielen geknipt, want die waren zo geroest dat de nippels niet meer wilden draaien. Ga ze vervangen door RVS ben ik gelijk verlost van het poetsen van de spaken
Verder ben ik van plan om mijn frame, naven en velgen te laten poedercoaten. Ben het nog niet helmaal met mij zelf eens, maar ik denk er over om het in de kleur rood te laten coaten en dan mijn voor en achterspatbord, tank en zijkappen wit
En dan nog het grootste dillema. Wat te doen aan sticker werk, ideeën genoeg. Dakar look, orginele stikkers in een andere kleur na laten maken en mijn persoonlijke favoriet iets met wolven poten.
Zal later wel een paar ontwerpjes plaatsen.
- Tripmaster op zowel mile als km omgebouwd
- Dubbele bi-xenon lampen
- Led achterlicht gemaakt
- Led knippertjes met aangepast relais
- Luchtfilter aangepast
- Laser uitlaat met ophanging
- Voorframe aangepast voor een GPS
- Verdikte RVS spaken
- Aanpassen vlotterkamerontluchting
- Twee 12 Volt aftkl plug
- Ophangpunten carterbescherming versterken
- Aanpassen benzine pomp
- Vervangen kuip door één delig kevlar exemplaar
Nog te doen:
- Bouwen van een electronisch kettingsmeersysteem
Begonnen met het opknappen van mijn Africa Twin uit 1995.
Heb eerst de Transalp van mijn vrouw opgeknapt, maar daar geen topic van gemaakt, maar zo af en toe een beetje goede raad is nooit weg heb ik gemerkt.
De Twin ligt nu al volledig uit elkaar en ik heb alle spaken uit de wielen geknipt, want die waren zo geroest dat de nippels niet meer wilden draaien. Ga ze vervangen door RVS ben ik gelijk verlost van het poetsen van de spaken
Verder ben ik van plan om mijn frame, naven en velgen te laten poedercoaten. Ben het nog niet helmaal met mij zelf eens, maar ik denk er over om het in de kleur rood te laten coaten en dan mijn voor en achterspatbord, tank en zijkappen wit
En dan nog het grootste dillema. Wat te doen aan sticker werk, ideeën genoeg. Dakar look, orginele stikkers in een andere kleur na laten maken en mijn persoonlijke favoriet iets met wolven poten.
Zal later wel een paar ontwerpjes plaatsen.
Laatst bewerkt: