GSR600 Meeting 28 Maart

Stinkname

MF veteraan
Lid geworden
19 jan 2007
Waarderingsscore
489
Hi all! Ondanks dat ik geen gsr meer rijd ga ik toch maar weer eens proberen een meeting te organiseren ;)

IMG_0984.JPG

Dit was vorig jaar :Y

28 Maart 2010 is de datum dat ik dit gedacht had te doen.

Waar?
Mac veenendaal!
mac%20veenendaal.jpg

VEENENDAAL Nieuweweg Noord
Nieuweweg Noord 266
3905 LX VEENENDAAL

A12, afrit 23 Veenendaal

Tijd!:
Verzamelen om 12:00 we vertrekken uiterlijk 12:30!

Wie?

1. Stinkname
2. flyinglow
3. Marco1978
4. Z1000 Freak
5. Peter_G
6. patrick254
7. VaVaVonne
8. haansb
9. Dellolled
10. athomboy
11. Wouter_k

Laatst bewerkt:
Mooi plan. Wordt mijn eerste toer. Moet even kijken of ik vrij kan krijgen en of het thuisfront het ok vind, maar noteer mij maar als voorlopig!

Veenendaal is een mooie spt, heb er 24 jaar gewoont....

Als het weer het toelaat kom ik,en ik denk me zwager ook wel ff kijken!

Mooi plan. Wordt mijn eerste toer. Moet even kijken of ik vrij kan krijgen en of het thuisfront het ok vind, maar noteer mij maar als voorlopig!

Veenendaal is een mooie spt, heb er 24 jaar gewoont....

Haha mooi zo dus voor rijder als ik de groep niet bij kan houden ;) Hahaha nee hoor komt goed ;)

Ik kan die dag helaas niet -O-

;( Ik zit zelf ook met klote rooster voor meetingen en dit is helaas het 1nige weekend wat ik heb voorlopig :X

ik ben er bij

*O*

Ik ook, indien het een beetje lekker weer is, vorige keer moest ik in textiel en zag m'n motor eruit alsof ik aan dakar had meegedaan O-)

Groeten

Haha ik zal een stukje offroad inplannen ;) Haha mijn gsr zag er ook bijna altijd dakar waardig uit _O- En toch poetste ik hem elke 3/4 weken _O-

Zo en zo als het weer te kloten is dan laat ik het niet door gaan. Ik rijd dan trouwens vanaf hoenderloo. Is dat voor jouw beetje op richting? Kunnen we samen op rijden ;)

owowowowow, vergeet ik het bijna....Ik kom met Marco als het weer het toelaat inderdaad. Hij had het al gezegd, maar prak me maar in het lijstje erbij. LEUK!!!!!! *O*

ik kom ook onder voorbehoud, heb dat weekend voorbereidingen voor een fotoshoot en weet niet hoeveel tijd dat in beslag gaat nemen...

zet mij er maar bij met een ovb'tje, stink, goed initiatief! :Y

Kweet het niet maar.....volgens mij sta ik nog niet in het lijstje erbij.... -O-

Laatst bewerkt:
Lol sorry 2x marco. Ik zal je morgen als ik weer pc aan heb er bij zetten!

Ik meld me bij deze ook aan. Hoop dat er nog wat meer komen! Het moet overigens niet regenen, dan heb ik er geen zin in...

Als het niet al te hard regent, en de gezondheid laat het toe kan je mij ook op het lijstje zetten!

Hallo allemaal,

Laat ik ook maar weer eens wat posten

Het goede weer zit er weer aan tekomen! *O*

Ik ben er 28 maart hopelijk ook bij!
En omdat de afspreek plaats volgens mij nog niet definitief is/was?
Wil ik graag voorstellen om meer richting Utrecht tegaan, of (hotel) breukelen aan de A2? (is voor mij een stuk dichter bij O-) )

Hallo allemaal,

Laat ik ook maar weer eens wat posten

Het goede weer zit er weer aan tekomen! *O*

Ik ben er 28 maart hopelijk ook bij!
En omdat de afspreek plaats volgens mij nog niet definitief is/was?
Wil ik graag voorstellen om meer richting Utrecht tegaan, of (hotel) breukelen aan de A2? (is voor mij een stuk dichter bij O-) )

Maakt mij niet uit. Maar de A2 is nu zo'n bouwput... 't Veen is wel lekker centraal in Nederland en volgens mij wel een leuke tour omgeving!

Jullie staan er bij en ik heb er MAC veenendaal van gemaakt! Net als de vorige meeting!

Terug
Bovenaan Onderaan