Is alleen maar leuk toch, kun je ons 25KW-ers pestenpoll aanmaken kan in je eigen post, daar staat rechtsonderaan een klein dingetje "poll aanmaken"
data wat mij betreft:
4 juni
11 juni
2 juli
daarna is voor mij 23 juli de eerste datum weer dat ik kan, maar dan rij ik geen 25KW meer
poll aanmaken kan in je eigen post, daar staat rechtsonderaan een klein dingetje "poll aanmaken"
data wat mij betreft:
4 juni
11 juni
2 juli
daarna is voor mij 23 juli de eerste datum weer dat ik kan, maar dan rij ik geen 25KW meer
ik wil ook wel meegaan, maar liefst op zaterdag en niet tijdens de examens
ik heb mezelf al gepest gisteravondIs alleen maar leuk toch, kun je ons 25KW-ers pesten
Trouwens, dit is geen aanmelding. Ik hou dit topic in de gaten, maar moet even kijken of ik kan.
het topic leeft ik heb mezelf al gepest gisteravond
[me]MacReal heeft op een 120PK sterke R6 gereden...[/me]
@M3rcury, gooi maar een paar mooie data in de poll die je tot nu toe langs hebt zien komen
Ik ben er ook bij! Mits ik kan, liefst iets organiseren in de tweede helft van juni.
ach, mij maakt het niet zoveel uit, ik heb niet zo heel veel data ertussen dat ik niet kanIk wacht er nog heel even mee tot wat mee mensen data hebben opgegeventweede helft van juni vind ik ook het best, juli mag ook en augustus vind ik eigelijk te ver weg
jij gefeliciteerd met alweer een aardig tijdje volvermogen rijdenGefeliciteerd met het nieuwe topic
Dankje!het is echt een ontzettend groot verschil!jij gefeliciteerd met alweer een aardig tijdje volvermogen rijden
I knowDankje!het is echt een ontzettend groot verschil!
augustus mag van mij ook wel, dan heb ik alleen geen 25KW meer, maar meerijden doe k dan nog wel hoorIk wou het zowiezo de 2e helft van juni doen of juli, zodat er wat meer mensen kunnen reageren. augustus is te laat?
jij wil niet weten hoelang ik al aant schoppen was tegen t oude topicIk begon van de week weer in het oude 25kw meeting topic en word nu zelf niet opgenomen in het lijstje.
Voeg mij eens toe.
Zolang het maar op een zondag is. 18 juni en 2 juli kan ik niet...
jij wil niet weten hoelang ik al aant schoppen was tegen t oude topic
het heeft geholpenIk zag het in het oude topic.
Vandaar dat ik maar eens ben gaan helpen met schoppen. En tadaaaaa er is een nieuw topic
Waar blijft de poll?
[me]Revz verveelt zich de t*ring op school en is aan t spammen.[/me]
[me]MacReal verveelt zich ook[/me]