Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

2 MFers trouwen. Motorrijders gevraagd!

Leuk plan, ik woon wel in de regio maar denk dat ik dan gewoon moet werken

Nog een ideetje ter vervanging van het gooien van de rijst, helmen en motor olie:
Als iedereen nou de komende maanden alle vliegen en muggen bewaard die hij/zij "vangt" tijdens het , dan kunnen die eventueel ook nog gegooid worden op dé dag.
Of wordt dat te ranzig ?

In ieder geval heb ik er gisteren alvast enorm veel gevangen in Den Bosch...
Mijn mooie schone Z750 zit nu helemaal onder

Even een lijstje gemaakt wie volgt?

Zeker weten!!

Liessy
ChaserBoZ
Gears
-Solex-
Opperstruikrover
KingCoder
Spider
Kofferrek
Drey
fast lady

OVB

DrsRob
RolandN
Oneeye
the_bladerunner
Suzuracer
Zx6r-Meanduck
Theatherbeest
Lemmy
Jessica33
@nne
Miertje
Ketelbinkie
JPBesseling
IKBENGEK
whaaa
Bikermouse
Evelknievel
Chopperbal
Tha_Biker
gsx-zwolle
Boos B

Laatst bewerkt:
Als het rijbewijs er dan is en ik ben terug uit Italië lijkt het me een heel leuk idee. Zet mij er maar bij bij OVB.

als ik mezelf en de motor dan heb opgelapt dan kom die kant op, maar goed de SV hoeft niet klaar te zijn ik kan altijd nog met de Hawk komen , maar hangt allemaal af hoe goed mijn genezen is tegen die tijd.

Jammer dat 2 Augustus niet in een weekend is anders zou ik overwegen om even over te komen

Maareh, feli! en veel plezier!

Leuk idee, Den Bosch is hier vlak bij. als ik dan niet op vakantie ben (weet ik nog niet) dan ben ik van de partij.

Heb vakantie dan, maar weet niet of ik nog wegga.
Als ik niet weg ben wil ik ook wel meerijden

[me="Bikermouse"]doet mee onder voorbehoud[/me]

Ik heb dan vakantie dus ik kan meerijden ik hou dit topic ff in de gaten...

en natuurlijk proficiat!!!

Super idee

Ik weet alleen niet of ik dan tijd heb. Zet mij maar bij OVB, en ik ga mijn best doen om erbij te zijn.

lijstje weer bijgewerkt als alle ovb'ers ook komen krijgt Karel het druk

Als het goed is, heb ik dan vakantie. Maar ik heb nog geen idee waar ik dan zit...

Wel een leuk idee, dus ik laat tegen die tijd nog wel eens horen of ik mee kan.

In ieder geval:

GEFELICITEERD!!!

Ik kom de dag ervoor terug van vakantie uit Petten.
Moet ff kijken hoeveel opruim werk er is...

Heb nog een tant daarzo wonen waar ik hooooog nodig nog eens langs moet, goede combi !

Als ik even de kans heb kom ik zeker!

Ik ben er dus OVB!

Laatst bewerkt:
Aimwitalle stoepids hierboven met de felicitatites enzo. Ik zal eens kijken of het lukt om een middagje vrij te nemen en de ochtend in Den Bosch te plannen. Hij staat i.i.g. in de agenda

Ga even kijken of ik misschien nog een paar vrienden enthousiast kan maken. (zou toch weer 10 man zijn)

Ik woon in omgeving Den Bosch (Schijndel) wil best meerijden maar moet nog even kijke of ik 2 Augustus kan, ik zal ook een maat van mij meevragen (die niet op MF zit)

JMG is van de partij

Woon in drunen, mooi in `t midden van Db en wolluk... maare, mogen wij dat savonds ook komen feesten ofniet?

*genoteerd @ agenda

JMG is van de partij

Woon in drunen, mooi in `t midden van Db en wolluk... maare, mogen wij dat savonds ook komen feesten ofniet?

*genoteerd @ agenda

Als......wij s avonds een feest zouden geven zou dat best mogen.............maar dat doen we niet