2 MFers trouwen. Motorrijders gevraagd!

De mevrouw die ons gaat trouwen was hier net voor een praatje; we worden getrouwd door een kaboutertje :o
Ook voor haar heb ik wel een motor. :Y *O*

full

Als mijn kabouter het goed vind. :+

Laatst bewerkt:
pfffffffffffffffff gelukkig toch nog goed gekomen; ik belde gisteren met de bakker om nog even iets te vragen .............waren ze de bestelling van gebak kwijt ?! Gebak? 2 augustus ? Nee hoor, wij weten nergens van ............ B|

Maar het is toch nog goed gekomen dus we hebben als we terugkomen van het gemeentehuis gelukkig taart *O* *O* (en koffie uiteraard :P )

Ik kom ook!! met dochter!! *O* Vanaf de Lucht.

Voor degeen die willen verzamelen bij DE LUCHT:

POINT OF CONTACT "DE LUCHT" A-2 Westbaan, tussen afslagen Zaltbommel (17) en Hedel (18)

1. Gears;
2. -Solex-;
3. 48th;
4. @nne (+dochter)
5. Evelknievel
6. gsx-zwolle (?)

en uiteraart eventuele anderen.

Vanaf de Lucht is het m.i. ca. 15 minuten rijden naar opgegeven adres. (Laten we het niet op 5 minuten aankomen)
Mijn voorstel is om uiterlijk om 13.30 vanaf de pk-plaats weg te gaan, dus zorg dat je er uiterlijk om 13.15 uur bent ?. Is er in ieder geval nog wat speling qua tijd.

Omdat ik toch ff niets te doen had (nachtdienst is soms echt heel druk ??)

IK kom voorlopig op 35 zekerheidjes en nog ca. 30 OVB's......... zullen we de 50 halen ??

@Gears werk is ff wat bij hierzo, je bent inmiddels weer genoeg aangesterkt....

(die tr** lepelde gisteren gewoon m'n hele pan met macaroni leeg) :+

Ik kan écht niet ;( ;( ;( Begin 1 aug met werken in een nieuwe functie en kan dag 2 niet meteen vrij krijgen :N ;( :( Mijn manager komt natuurlijk wel om ons te vertegenwoordigen ;)

POINT OF CONTACT "DE LUCHT" A-2 Westbaan, tussen afslagen Zaltbommel (17) en Hedel (18)

1. Gears;
2. -Solex-;
3. 48th;
4. @nne (+dochter)
5. Evelknievel
6. gsx-zwolle (?)

Vanaf de Lucht is het m.i. ca. 15 minuten rijden naar opgegeven adres. (Laten we het niet op 5 minuten aankomen)
Mijn voorstel is om uiterlijk om 13.30 vanaf de pk-plaats weg te gaan, dus zorg dat je er uiterlijk om 13.15 uur bent ?. Is er in ieder geval nog wat speling qua tijd.
Ik voeg me hier ook bij.... goed?

1. Gears;
2. -Solex-;
3. 48th;
4. @nne (+dochter)
5. Evelknievel
6. gsx-zwolle (?)

Laat ik nu van de andere kant komen :+ [me="Bikermouse"]moet even bekijken of ik ook nog ergens een groepje kan maken of dat ik ergens bij kan aansluiten[/me]

pfffffffffffffffff gelukkig toch nog goed gekomen; ik belde gisteren met de bakker om nog even iets te vragen .............waren ze de bestelling van gebak kwijt ?! Gebak? 2 augustus ? Nee hoor, wij weten nergens van ............ B|

Maar het is toch nog goed gekomen dus we hebben als we terugkomen van het gemeentehuis gelukkig taart *O* *O* (en koffie uiteraard :P )
*O* *O*

anders kwam ik niet hoor :+

Bij deze meld ik me ook aan, een stukkie rijden, een kudde motoren en dan ook nog gebak! Dat is de betere vakantiebesteding :)

Als het goed is wil ik me graag aansluiten bij De Lucht, dat is maar een klein stukje om voor mij.

Ik kom hier toch langs dus ik sluit gezellig aan :)

Jeuh, even niet meer gelezen hier. Dat wilzeggen dat nu het adres en tijd bekend is.

Niks geen OVB'tjes. Ik ben erbij.

Gears hoe staat het met de update, al even geen lijst meer gezien.
Zal zo even kijken hoe we het met de Tilburg Crew gaan doen met rijden.

Tot Donderdag!!!!!!

*O* *O* Ik hoorde dat jullie de zomer donderdag ook meenemen op de motor *O* *O*

niet miepen joh je kan toch wel bij iemand achterop

:o wat balen..........

Ik kan me voorstellen dat ie er niet op zit te wachten om bij iemand achterop te kruipen. Ik weet ook niet of ik dat zou doen

Update en de laatste dagen tellen we af *O* *O*

Jazeker; ik ben lui dus even iets kopieren uit de bijlage van de trouwkaart :P

Op donderdag 2 augustus geven wij elkaar het ja woord in het gemeentehuis van Waalwijk. Wie zin heeft mag ons natuurlijk komen bewonderen in het gemeentehuis. Voor alle ooeeeee’s en aaaahhhhhh’s hadden wij het volgende bedacht:

Wij verzamelen bij het huis van Erik zijn ouders rond 14.00 uur. Het adres is
Prikpolder 9, Den Bosch. Vanuit daar gaan we dan met zijn allen naar het gemeentehuis van Waalwijk waar wij om 15.00 uur trouwen.

Na het jawoord gaan we weer naar de ouders van Erik om daar bruidstaart te eten en iets te drinken.

Zeker weten!!

1. Liessy
  2. ChaserBoZ
  3. Gears
  4. -Solex-
  5. Opperstruikrover
  6. KingCoder
  7. Spider
  8. Drey + 1
  9. fast lady
  10. SL1000
  11. Bizzje
  12. Fuck Het Milieu
  13. DrsRob
  14. PeerkeMikuni
  15. fietsertje
  16. 48th
  17. Hans_V
  18. Bikermouse en Lief Draakje
  19. YZF-Rider
  20. Theatherbeest
  21. Jorizzz
  22. duivelinnetje
  23. BerryTak
  24. Faithy
  25. 2tall
  26. Pindkaas
  27. Sway
  28. Wegmisbruiker
  29. The Traveler
  30. gsx-zwolle
  31. crazy Chris
  32. Evelknievel
  33. Fireblade RR
  34. @nne + dochter
  35. Motorsmurf
  36. Mivaro
  37. Rodo
  38. sienablaze

OVB

Oneeye
the_bladerunner
Zx6r-Meanduck
Lemmy
Miertje
Ketelbinkie
IKBENGEK
whaaa
Bikermouse
Chopperbal
Tha_Biker
Boos B
Oetelmik
Cobra
Yes
FOL!!!
Niels
logan.jh
Cadcatz
ZX4
Wolve
Kofferrek
Fireblade_Arjan
Bas600
kleintje_b
breezer013

ps.... volgens mij klopt het lijstje aardig

Laatst bewerkt:
Vanuit Zwolle dan kom je over Nijmegen en Oss. Kun je mooi aansluiten bij mij en Faithy, wij hebben afgesproken bij de pomp net ná Oss.

Al eerder kun je 48th en Gears tegen komen want die komen uit Apeldoorn en regio.

Niet nagedacht ikke..... ik BEN natuurlijk al in Den Bosch dus ik sluit me pas aan bij het verzameladres.......

Terug
Bovenaan Onderaan