2 Juli DUTCH RIDE OUT 2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niks bijzonders toch, bij elke voetbalwedstrijd schijnt het normaal te zijn, incl. politiebegeleiding…..dus laat ze toch.
Dit is niet normaal. Wil het fragment ook wel met geluid uploaden hoor. Kijken of je het dan nog steeds normaal vind.
 
Ik hou van motoren en ik hou van motorrijden. Touren door binnen- en buitenland, keihard rechtuit, zo plat mogelijk over een klaverblad, circuitrijden, crossen, ik kan het allemaal begrijpen en waarderen. Dit gekut in een grote groep heeft daar allemaal niets mee te maken. Dit is een enorme behoefte aan aandacht. En daar hebben deze jongens al een dag voor, op een boot in de Amsterdamse grachten.
 
Ik hou van motoren en ik hou van motorrijden. Touren door binnen- en buitenland, keihard rechtuit, zo plat mogelijk over een klaverblad, circuitrijden, crossen, ik kan het allemaal begrijpen en waarderen. Dit gekut in een grote groep heeft daar allemaal niets mee te maken. Dit is een enorme behoefte aan aandacht. En daar hebben deze jongens al een dag voor, op een boot in de Amsterdamse grachten.
preach-my-brother-preach.jpeg
 
Zag net een filmpje op fb voorbij komen van de rideout. Als mijn zoon ertussen zou rijden zou ik hem onterven + zijn motor in tweeën slijpen. Wat een "kijk en zie mij parade" van jewelste. Maar goed, ik ben ook jong geweest. En de jeugd van nu is anders dan wat wij waarschijnlijk waren.
 
Ja, begrijp me niet verkeerd: het is 2023, al dan niet latente homoseksualiteit is echt niet meer iets om je voor te schamen of moeilijk over te doen. Kom lekker uit die kast en wees jezelf, al die opgekropte frustratie is echt heel ongezond. En dan kan je nog steeds een leren broek blijven dragen, maar hoeft er geen zitvlak meer in. Die kneesliders zou ik wel laten zitten...
Ben je bang om gecanceld te worden zonder deze toevoeging?
 
Ik had al bijna een GS syndroom omdat ik alléén maar GSsen zag met wannabee motorwouten erop maar nu blijkt dat er ook toch nog een boel normale motorrijders zijn...
 
Super vet man! Echt geweldig! Lekker in slakkengang achter elkaar aan tuffen over de snelweg, 5 motoren breed, en non-stop aan je gas jengelen. :r
Wil wel mee maar ik heb helaas geen Roof Boxer en ik rij in een volledig beschermende raceoverall met airbag, dat is niet stoer genoeg.

En daarna weer mauwen dat alle dijkwegen dicht gaan en je afvragen waarom de gewone mensch toch zo’n afkeer van motorrijders heeft.. :z
Alleen JOUW manier van motorrijden is de goede, niet??? al het andere is mongolenwerk...
er is meer fun in de wereld dan alleen jouw fun.
 
Ik kwam ze vorig jaar tegen op de terugweg van de caferacer meeting in Achterveld ( dat zijn een iets ander soort motorrijders , al hoewel waar het vroeger ontstaan is was het ook tuig 😀😀)
Maar het was best vol op de snelweg toen
 
Ziet er uit als een 2023-versie van de MF Mega Meetings... Iets massaler, iets gekker, iets meer drones, iets meer socialmedia haantjesgedrag, maar verder toch hetzelfde idee. Ik snap niet zo goed dat zo veel mensen dat hier volledig af moeten zeiken, gezien hoe populair die MFMMs indertijd waren.

(Ik pas, maar, you know, motortuig gonna motortuig. Toen, nu, van alle tijden.)
 
Afzeiken? Nee, maar ik zie een aantal personen die niks anders doen dan opvallen met een bak herrie vragend om aandacht. Nou dat krijgen ze dus.
 
Ziet er uit als een 2023-versie van de MF Mega Meetings... Iets massaler, iets gekker, iets meer drones, iets meer socialmedia haantjesgedrag, maar verder toch hetzelfde idee. Ik snap niet zo goed dat zo veel mensen dat hier volledig af moeten zeiken, gezien hoe populair die MFMMs indertijd waren.

(Ik pas, maar, you know, motortuig gonna motortuig. Toen, nu, van alle tijden.)
Daar zat ik ook even aan te denken. Maar toch was dat anders omdat het zwaartepunt daarvan lag op de parkeerplaats, de bijeenkomst. Een enkel stuntje op het aanrijweggetje maar geen gesodemieter tussen ander verkeer op de snelweg, voorzover ik me kan herinneren.
 
Afzeiken? Nee, maar ik zie een aantal personen die niks anders doen dan opvallen met een bak herrie vragend om aandacht. Nou dat krijgen ze dus.
Gek heh, als je meedoet met mudmasters, en dat is hobby tot in het extreme, is het wel goed en ben je een held... als je met een motor wat meer doet dan in het dagelijkse leven ben je een asosiale milieuverpestende teringhufter... bekrompen geesten, blijf uit zo'n topic als dit weg... ga je opwinden over een ledlampie in de huiskamer van 8 watt ipv 6 watt... niet persoonlijk hoor, @truusjetrap meer als overleg... met jou
 
Daar zat ik ook even aan te denken. Maar toch was dat anders omdat het zwaartepunt daarvan lag op de parkeerplaats, de bijeenkomst. Een enkel stuntje op het aanrijweggetje maar geen gesodemieter tussen ander verkeer op de snelweg, voorzover ik me kan herinneren.
Ik heb in de 80er jaren de protestrit naar het malieveld meegemaakt... :X
 
Daar zat ik ook even aan te denken. Maar toch was dat anders omdat het zwaartepunt daarvan lag op de parkeerplaats, de bijeenkomst. Een enkel stuntje op het aanrijweggetje maar geen gesodemieter tussen ander verkeer op de snelweg, voorzover ik me kan herinneren.
Ik heb toentertijd 2005 ofzo onderweg naar Amersfoort geen gekke dingen gezien, vlot gereden maar verder…..niet de krant gehaald. iig geen actieve herinneringen….. :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan