2 Het HOLEC-Ridderkerk topic 2

• Onderwerp starter Onderwerp starter Smit
  • Startdatum Startdatum

Wat willen jullie, een holec:

• Badge voor achterop je motorjas

Stemmen: 8 53,3%
  • Badge voor achterop & voorop je motorjas

Stemmen: 1 6,7%
  • Badge voor alleen voorop je motorjas

Stemmen: 2 13,3%
  • Pet, incl het logo van het merk dat je rijdt

Stemmen: 2 13,3%
  • Pet, incl het logo van het merk dat je rijdt & nickname

• Bandana, incl het logo van het merk dat je rijdt

Stemmen: 0 0,0%
  • Bandana, incl het logo van het merk dat je rijdt & nickname

Stemmen: 0 0,0%
  • Band'je', voor om 1 van armen

• Totaal aantal stemmers
    15
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeg, zijn die tochtjes alleen voor de doorgewinterde supersport rijder, of ben ik met m'n all-road machine niet alleen ?
Gewoon een keertje langskomen om een b-tje te ouwehoeren lijkt me ook wel eens geing hoor ;) .
Lijkt me nl. weleens gezellig om met een grote groep een stukkie te :] (woon rotterdam-noord)

Zeg, zijn die tochtjes alleen voor de doorgewinterde supersport rijder, of ben ik met m'n all-road machine niet alleen ?
Gewoon een keertje langskomen om een b-tje te ouwehoeren lijkt me ook wel eens geing hoor ;) .
Lijkt me nl. weleens gezellig om met een grote groep een stukkie te :] (woon rotterdam-noord)

Er rijdt vanalles mee V-Strom / R1 / fazer / fireblade / 25kw enz
iedereen is welkom.

Ik ben nog niet echt goed in t nemen van bochten (geen zin om op m'n bek te gaan), heb nl. nog niet zo gek lang m'n A, maar ik weet wel een paar leuke route's.
waneer gaan jullie weer ? (komend weekend kan ik niet, andere afspraken) Zal ik eventueel vandeweek 's avond's anders ff komen ouwehoeren ? , en zo ja hoe laat ongeveer in de bocht?

Ik ben nog niet echt goed in t nemen van bochten (geen zin om op m'n bek te gaan), heb nl. nog niet zo gek lang m'n A, maar ik weet wel een paar leuke route's.
waneer gaan jullie weer ? (komend weekend kan ik niet, andere afspraken) Zal ik eventueel vandeweek 's avond's anders ff komen ouwehoeren ? , en zo ja hoe laat ongeveer in de bocht?

Gewoon het topic in de gaten houden.

zullen Pisang en Smitjr wel geweest zijn....

marco denkt dat Hackwar zijn brommer niet uitlaat met regen?

Ik heb geen idee! Het was wel droog trouwens... maar het was zoiezo iemand alleen.
Het was rood met wit, had 2 wielen en reed rondjes...
Meer informatie heb ik in mn ooghoeken niet kunnen opvangen! :z

Er is ook een ouwehoeravond geregeld voor de Holec-groep, dus je bent altijd welkom,..... :)

Laatst bewerkt:

:Z

fuckyou.gif
fuckyou.gif
fuckyou.gif
fuckyou.gif
fuckyou.gif

Nog effe en dan kan ik meer als 5000 toeren draaien
maar meer heb ik niet nodig om kawa-b bij te houden... :Z :Z
moet alleen wat sneller schakelen... :9~ :9~ :] :]

by the way teller staat na vanavond op 800km

nog effe en blauwitje kan weer volluit........... :]

maar meer heb ik niet nodig om kawa-b bij te houden... :Z :Z

Proef ik enige vorm van concurentie?? ;)

Jongens!! Echt gewoon 2 blz's vol onzin! |(
Dat offtopic-ding heeft echt veel nut... NOT!! :z

Wordt er nog gereden vandaag?? :+

ja jij vast WEL!
Dj heeft al gereden vandaag. :9~
220 over de brug bij de N3 en dan vol in de ankers om de stoplichten naar rechts via de busstrook te nemen, daar 2 keer terugschakelen, je achterwiel weg voelen glibberen in die plas die er lag en dan toch maar de bocht in te duiken, knietje aan de grond, bocht uitkomend al wheeliënd... :9~

*PATS!*

[me]SageCloud wordt terug wakker... '(
[/me]

[me]SageCloud gaat denk ik niet meer rijden met dit weer. Of het moet droog blijven vanavond.[/me]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan