2 Het HOLEC-Ridderkerk topic 2

• Onderwerp starter Onderwerp starter Smit
  • Startdatum Startdatum

Wat willen jullie, een holec:

• Badge voor achterop je motorjas

Stemmen: 8 53,3%
  • Badge voor achterop & voorop je motorjas

Stemmen: 1 6,7%
  • Badge voor alleen voorop je motorjas

Stemmen: 2 13,3%
  • Pet, incl het logo van het merk dat je rijdt

Stemmen: 2 13,3%
  • Pet, incl het logo van het merk dat je rijdt & nickname

• Bandana, incl het logo van het merk dat je rijdt

Stemmen: 0 0,0%
  • Bandana, incl het logo van het merk dat je rijdt & nickname

Stemmen: 0 0,0%
  • Band'je', voor om 1 van armen

• Totaal aantal stemmers
    15
Status
Niet open voor verdere reacties.
Lekker he
full

Jij &^%*^&% Smiley jatter !! :+

Kijk maar uit voor de grote, boze meneer met de mercedes hoor :+
Overlast van al die motoren ook :+

Door FaUsT op 09-08-2004 23:20

Hier volgt een politie bericht!

In de buurt van de holec bocht is een man gezien met een zeer ernstige vorm van hondsdolheid.

Hij viel enkele motorijders lastig door op de verkeerde baan te gaan rijden daarna bedreigde hij enkele omstanders met een pak slaag!!
Ook het olie spoor van enkele dagen geleden kon hij niet ontkennen!

Pas dus op voor een man van de leeftijd 45 a 55 jaar, lengte ongeveer 1,75 voorzien van een bierbuik en gebruinde huid en rookwolken uit zijn oren en schuim rond zijn mond, rijdend in een zwarte of blauwe mercedes met kenteken 84-GD-DF.

Mocht u deze man zien probeer je dan zo snel mogenlijk uit de voeten te maken praat niet met hem en schakel zo snel mogenlijk de politie in.

Contact

Wilt u in contact komen met de Politie Zuid-Holland-Zuid, dan kan dat via het landelijke telefoonnummer: 0900-8844 (lokaal tarief). Op dit nummer kunt u terecht met vragen en problemen die niet spoedeisend zijn en indien nodig wordt u snel doorgeschakeld naar het dichtstbijzijnde politiebureau. Is er wel spoed geboden, dan kiest u het alarmnummer 112.

Tot zover dit politie bericht!

Deze dus!

Voornoemde Mercedes is vorige week gesignaleerd in de omgeving "Holec".
Deze was in combinatie met een geestelijk minder valide, contactgestoorde, primitief communicerende, "verfkrabbende" manspersoon.
Beiden voornoemde personen maakten ondefinieerbare gebaren richting nietsvermoedende, recreatief rijdende PPP mensen.

Gelukkig was de politie in burger snel ter plaatse, welke het noteren van de kentekens belangrijker vond, dan in te grijpen bij de dorpsgek met verfkrabber welke hij trachtte te plaatsen in de rug van Crash.

Dalijk komt er bij ons ook een rijbaan scheiding ala PPP :P B|
Zou lache zijn met die vrachtwagens })

Voornoemde Mercedes is vorige week gesignaleerd in de omgeving "Holec".
Deze was in combinatie met een geestelijk minder valide, contactgestoorde, primitief communicerende, "verfkrabbende" manspersoon.
Beiden voornoemde personen maakten ondefinieerbare gebaren richting nietsvermoedende, recreatief rijdende PPP mensen.

Gelukkig was de politie in burger snel ter plaatse, welke het noteren van de kentekens belangrijker vond, dan in te grijpen bij de dorpsgek met verfkrabber welke hij trachtte te plaatsen in de rug van Crash.

Serieus politie in burger??

Heb ik gvd net alle plaatjes van me brommer gepost,gaat het topic op slot |(
En een badge voor op je motorjas :? Je hebt écht veel alcohol genuttigd daar hè

Hoelaat zie ik jullie allemaal verschijnen vanavond sletjes ??

Marcel, achter SC's en voor pilot power? Verklaar je keuze :P

Marcel, achter SC's en voor pilot power? Verklaar je keuze :P

je bent toch een echte nederlander of niet...

ik weenie wat er vanaaf bij Switch is, maar ik ben er nie. Ouders zijn net terug van vakantie, en ik ook, en ga nog ff langs me vriendin :)

je bent toch een echte nederlander of niet...

ik weenie wat er vanaaf bij Switch is, maar ik ben er nie. Ouders zijn net terug van vakantie, en ik ook, en ga nog ff langs me vriendin :)

Zijn nou niet de goedkoopste banden :X

Ennuh.....PUTAI BEN JE

:j

:9

Hee smit, long time no seen.

Zal binnenkort weer is met jullie mee gaan rijden want dat is echt LANG geleden!

Ja ik weet het mijn fout :P

Door SageCloud op 19-08-2004 06:55

Blauwitje en Aussie gaat mee zondag??

@Blauwitje: Duurt effe, maar ik weet nu wie je bent, mijn vriend. Welkom to the club hè. En nog gefeliciteerd met je nieuwe aankoop! Heb je nieuwe Gixxer zien staan! Nog effe modificeren hè.

hoe laat gaan jullie ik heb er ook wel zin in :]
en waar van daan? })

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan