Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ze voorspellen voor ut weekend aardig weer, dus als er mensen zijn die ook zin hebben om te rijden dan kunnen we weer eens afspreken in de holec
kut he, het is nog maar maandag.... nog een hele week zwoegen... maar wel een goed vooruitzicht
Ze voorspellen voor ut weekend aardig weer, dus als er mensen zijn die ook zin hebben om te rijden dan kunnen we weer eens afspreken in de holec
Ik ook! sta al te trappelen. Nu alleen wachten dat me nieuwe demper binnen is ben die stofzuiger zat
[me]smitjr gaat denk ook wel ff een paar uurtjes vrijmaken!!
[/me]
A.S. zaterdag 13.00 in de bocht
Ja als alles goed gaat ben ik binnen nu en een week ongeveer de trotse bezitter van een Yoshimura TRS Titanium demper dat laat die stofzuiger ver achter zich!
Ja als alles goed gaat ben ik binnen nu en een week ongeveer de trotse bezitter van een Yoshimura TRS Titanium demper dat laat die stofzuiger ver achter zich!
beter zondag ook (moet weer eens werken op zaterdag)