2 Het HOLEC-Ridderkerk topic 2

• Onderwerp starter Onderwerp starter Smit
  • Startdatum Startdatum

Wat willen jullie, een holec:

• Badge voor achterop je motorjas

Stemmen: 8 53,3%
  • Badge voor achterop & voorop je motorjas

Stemmen: 1 6,7%
  • Badge voor alleen voorop je motorjas

Stemmen: 2 13,3%
  • Pet, incl het logo van het merk dat je rijdt

Stemmen: 2 13,3%
  • Pet, incl het logo van het merk dat je rijdt & nickname

• Bandana, incl het logo van het merk dat je rijdt

Stemmen: 0 0,0%
  • Bandana, incl het logo van het merk dat je rijdt & nickname

Stemmen: 0 0,0%
  • Band'je', voor om 1 van armen

• Totaal aantal stemmers
    15
Status
Niet open voor verdere reacties.
Update!

Zaterdag 12 Maart, Antwerpen, rond 2PM aanwezig (14:00) :P

huidige lijst:

Rijders:
01 - Pisang
02 - Aussie (1 heat?)
03 - Sjappie-Dave (vage kennis)
04 - Sjappie-Mike (Collega van Aussie)
05 - Sjappie-Ruud (ook zoiets)
06 - MarcelRSV
07 - crazy Chris
08 - Jochen (vage kennis van Aussie)
09 - Chris (vage kennis van Jochen)
10 - -=Peter=-

Misschien:
- Kittige Kawa
- FaUsT

gezellig doen |(
- DeGier
- Switch
- MarcoZ (miauw)

Dr kunnen dus nog zat mensen mee :P

Laatst bewerkt:
Update!

Zaterdag 12 Maart, Antwerpen, rond 2PM aanwezig (14:00) :P

huidige lijst:

Rijders:
01 - Pisang
02 - Aussie (1 heat?)
03 - Sjappie-Dave (vage kennis)
04 - Sjappie-Mike (Collega van Aussie)
05 - Sjappie-Ruud (ook zoiets)
06 - MarcelRSV
07 - crazy Chris
08 - Jochen (vage kennis van Aussie)
09 - Chris (vage kennis van Jochen)

Misschien:
- Kittige Kawa
- FaUsT

gezellig doen |(
- DeGier
- Switch
- MarcoZ (miauw)

Dr kunnen dus nog zat mensen mee :P
fu.jpg

Ik ga alleen minibiken als iemand er in slaagt mijn ronde record te verbreken ;)

LOL ... maar 1 : hij hoort niet bij onze groep :P en 2: het scheelt maar 0,234 sec :P

Weinig gemist hor Makster :P

Ben effe door de bocht gereden en volgens mij gaan ze de holec veranderen, alle bomen zijn weggehaald....

www.r-boeringa.speedlinq.nl/Gier/Gier/Afbeelding(3).JPG

Wel wit hor zo...

Mooi dat ik niet veel gemist heb, maarja was ook niet de tijd van het jaar om iets blits mee te maken natuurlijk :P Wat dat betreft de juiste tijd uitgekozen om te verhuizen :)

HOLEC veranderen? Bomen kappen zijn ze ook fan van in Dordt, scheelt ze voor de eerst komende 3 jaar onderhoud en ja dan zou het de gemeente boeien hoe het er verder uit ziet. Hop maar dat dat het is, of misschien leggen ze er nog wel een paar haardspeld bochten aanvast ofzo, zou ook neit verkeerd zijn 8-)

Zo dan, Mark, hoe is het man? Dat is zeker een tijd geleden!!

Met mij alles ok, zoals gezegd ben ik dus verhuisd, woon nu in de Torenstraat in Dordt bij papendrechts veer, wel relaxed allemaal. Verd erook heel druk met mijn werk enzo dus echt totaal geen tijd om ook maar een beetje te internetten. Als het goed is nu weer meer tijd dus dat gaat wel weer goed komen ;)

Mooi dat ik niet veel gemist heb, maarja was ook niet de tijd van het jaar om iets blits mee te maken natuurlijk :P Wat dat betreft de juiste tijd uitgekozen om te verhuizen :)

HOLEC veranderen? Bomen kappen zijn ze ook fan van in Dordt, scheelt ze voor de eerst komende 3 jaar onderhoud en ja dan zou het de gemeente boeien hoe het er verder uit ziet. Hop maar dat dat het is, of misschien leggen ze er nog wel een paar haardspeld bochten aanvast ofzo, zou ook neit verkeerd zijn 8-)Met mij alles ok, zoals gezegd ben ik dus verhuisd, woon nu in de Torenstraat in Dordt bij papendrechts veer, wel relaxed allemaal. Verd erook heel druk met mijn werk enzo dus echt totaal geen tijd om ook maar een beetje te internetten. Als het goed is nu weer meer tijd dus dat gaat wel weer goed komen ;)

Verhuisd? In de zin van samenwonen? Ik heb net een huis gekocht in stadspolders, samen met mijn vriendin. Als dat maar goed gaat :9

Verhuisd? In de zin van samenwonen? Ik heb net een huis gekocht in stadspolders, samen met mijn vriendin. Als dat maar goed gaat :9

joh? Leuk man! Congrats

Me vriendin woont nu ook op zichzelf (samen met dr zus) *D :}

Heeft echt wel wat MOTO GP's die pijp :} , beter dan de std demper...
WOW :} , wat een geluid...(maja, nog steeds 2 cyl. teveel he) :X Jammer dat er geen gas-terug-roffel inzit :P maja zal je wel kenne afstelle :?

Laatst bewerkt:
£ 495.00 voor een ingekorte CB400 pijp :X

Denk dat paultje hem wel goedkoper ken fixen O-)

lol ... het is een gsxr600 K4 hoor :X :X :X :X O-)

kan het geluid niet afspelen :? maar zal best cool zijn .. vind hem wel superrr cool die pijp :}

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan