2 Het HOLEC-Ridderkerk topic 2

• Onderwerp starter Onderwerp starter Smit
  • Startdatum Startdatum

Wat willen jullie, een holec:

• Badge voor achterop je motorjas

Stemmen: 8 53,3%
  • Badge voor achterop & voorop je motorjas

Stemmen: 1 6,7%
  • Badge voor alleen voorop je motorjas

Stemmen: 2 13,3%
  • Pet, incl het logo van het merk dat je rijdt

Stemmen: 2 13,3%
  • Pet, incl het logo van het merk dat je rijdt & nickname

• Bandana, incl het logo van het merk dat je rijdt

Stemmen: 0 0,0%
  • Bandana, incl het logo van het merk dat je rijdt & nickname

Stemmen: 0 0,0%
  • Band'je', voor om 1 van armen

• Totaal aantal stemmers
    15
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu ga jij toch de fout in pisang.

Het bericht van Persoon B ging over iets wat persoon A in een ander bericht heeft gezegd over persoon A. Als Persoon B dan persoon A op zijn eigen bericht wijst, in een ander bericht, kan persoon A zich dus wel beroepen op zelfkennis. Want het gaat immers over een opmerking van persoon A over zichzelf in een ander bericht. Het feit dat Persoon B dit dan aanhaald in weer een ander bericht doet niets af het het het feit dat persoon A iets over zichzelf zegt in dat andere bericht.

Nu ga jij toch de fout in pisang.

Het bericht van Persoon B ging over iets wat persoon A in een ander bericht heeft gezegd over persoon A. Als Persoon B dan persoon A op zijn eigen bericht wijst, in een ander bericht, kan persoon A zich dus wel beroepen op zelfkennis. Want het gaat immers over een opmerking van persoon A over zichzelf in een ander bericht. Het feit dat Persoon B dit dan aanhaald in weer een ander bericht doet niets af het het het feit dat persoon A iets over zichzelf zegt in dat andere bericht.

Je gaat door voor de koelkast: http://www.loi.nl/assinfo/asi_alg_001.nsf/frmWframeset?readForm&Mode=ass&Type=CUR&Asscod=92
Je mag hem ditmaal zelf opzoeken.

Over het begrip zelfkennis, wat heeft dat specifieke begrip met http://www.motor-forum.nl/forum/topic/88082/singlepost/2545821 te maken?

Het plaatgehalte is vooralsnog niet in deze discussie voorgekomen en het a-sociale gedrag :9 van jou de laatste tijd (Opstandeling :9 , terrorist! :o ), meer valt meer onder de noemer General knowledge dan zelfkennis :o

Ben nu pauze houden, ik verwacht een goed onderbouwde en sonder spelvaute gesgrefen reply :9

Vind al dat zinloze gewouwel eigenlijk veel gezelliger.... kunnen jullie je interessante dicussie niet in het off-topic topic voortzetten??
Dan kan ik als (nog) niet motorrijdende, hier nietszoekende, nutteloze poster gewoon weer genieten van de tijd met mensen waar ik het gezellig mee kan hebben...
Bvd

* In geval van een serieuze reactie lach ik je uit en doe ik alsof je 'hapt'. In geval van een nutteloze, grappig bedoelde reactie was deze post serieus bedoeld.

Laatst bewerkt:
CATFIGHT :9

dames, get a life! :?

@Smit: er zou voor die 2e rit al een route zijn... dat ritje wat ik tot mijn beschikking heb zou in het voorjaar een keer gereden worden. het is nu veels te koud, wil niet voorrijden... :9

Het vijt dat ik het zelf zech dat ik geen klubmens ben geeft toch wel enige mate van zelufkennes aan. Dat jij dat later weer aanhaald doet niet ter zake.
Dus blijft het een vijt dat jij vout zit.

En dat van die plaat is een mening van jou. Daar zeg ik niets over in dat bericht dus dat komt dan ook niet in het gedrang als ik het over zelfkennis heb naar aanleiding van het door jouw aangehaalde bericht.

Maar inplaats van te denken dat anderen een plaat voor voor hun kop hebben kan je ook hier even kijken: Klik.

Ik wil toch nog even hier op reageren.

het a-sociale gedrag :9 van jou de laatste tijd (Opstandeling :9 , terrorist! :o ), meer valt meer onder de noemer General knowledge dan zelfkennis :o
Sinds een langere tijd kijk ik hier weer eens. Wat lees ik. Minibikes barbies en ander onnozel gewauwel wat niets met motor rijden te maken heeft.
Lijkt me logisch dat ik hier wat rare opmerkingen over maak. Doe normaal ook niet veel anders.

Verder lees ik dat iemand die trots op zijn auto is helemaal afgezeikt wordt. En weer iemand anders die, ok ietwat lomp, binnen komt echt helemaal afgemaakt wordt.

Dus over a-sociaal gedrag gesproken........

En trouwens heb ik ooit beweerd sociaal te zijn, ik ben een motorrijder.
Das toch iets anders als iemand die een motor heeft en er af en toe op rijd, als het mooi weer is en warm en vooral niet regent.

Laatst bewerkt:
Goed,

Wanneer;

Minibiken?
Schranzen?
Karten?
Zinloze holec-avond?

Zolang het tot 13 maart geen drol met motorrijden te maken heeft vind ik het best :P

Verder lees ik dat iemand die trots op zijn auto is helemaal afgezeikt wordt. En weer iemand anders die, ok ietwat lomp, binnen komt echt helemaal afgemaakt wordt.

Wolf ik vind je een aardige vent, maar dit gaat echt helemaal nergens over...

Wat heeft een auto met motorrijden te maken... dus valt niet in jou straatje... kun je ons ook niet op afrekenen.

Iemand die lomp binnenkomt wordt afgemaakt... Deze persoon weet meteen met wie ze te maken heeft... is van harte welkom... als je het mij vraagt geld dat voor meerdere personen hier...
Daarnaast... wat zou jij doen als iemand zich aan je voorstelt met... ik heb eens even naar je zitten te kijken, maar je bent echt lelijk, onbeschoft en eigenlijk wil ik niets met je te maken hebben...??? 'Hoi, leuk dat je je even voorstelt, wil je wat drinken???'

Je hebt nooit gezegd sociaal te zijn... wat een kinderachtig geouwehoer zeg... Zeggen gedragsgestoorde kinderen met een IQ van 75- ook als je ze vraagt normaal te doen...

Dit zijn de enige woorden die ik hieraan vuil maak!!!

off 2 work... tot morguh....

Wolf ik vind je een aardige vent, maar dit gaat echt helemaal nergens over...

Wat heeft een auto met motorrijden te maken... dus valt niet in jou straatje... kun je ons ook niet op afrekenen.

Iemand die lomp binnenkomt wordt afgemaakt... Deze persoon weet meteen met wie ze te maken heeft... is van harte welkom... als je het mij vraagt geld dat voor meerdere personen hier...
Daarnaast... wat zou jij doen als iemand zich aan je voorstelt met... ik heb eens even naar je zitten te kijken, maar je bent echt lelijk, onbeschoft en eigenlijk wil ik niets met je te maken hebben...??? 'Hoi, leuk dat je je even voorstelt, wil je wat drinken???'

Je hebt nooit gezegd sociaal te zijn... wat een kinderachtig geouwehoer zeg... Zeggen gedragsgestoorde kinderen met een IQ van 75- ook als je ze vraagt normaal te doen...

Dit zijn de enige woorden die ik hieraan vuil maak!!!

off 2 work... tot morguh....
Ik vind je ook lief....
Maar had al wel eerder een bericht van je verwacht. Je leert je al redelijk in te houden.

Vandaag van je vriendelijke collega's een boete gekregen, omdat ik 1 minuut op de stoep geparkeerd stond met de bus om iets bij een klant af te geven :(

Fijne gasten hoor, de polite :(

Laat ik hier nou net niet op zitten wachten...

Wel een hoop reacties in een dag. Krijg wel een beetje een raar gevoel als ik t zo lees. Dit soort geneuzel zou allang prive voortgezet moeten worden.

wat een heerlijke sfeer de laatste tijd.... vind het maar niks dat er twee kampen gevormd worden. Toen de Holec nog in de kinderschoenen stond konden we tenminste normaal met elkaar omgaan... Het zal wel veroorzaakt worden doordat er steeds meer volk bijkomt, niks ten nadele van iets of iemand..... maar dat is dus de enige oorzaak die ik ervoor kan vinden.... toch zonde!

wat een heerlijke sfeer de laatste tijd.... vind het maar niks dat er twee kampen gevormd worden. Toen de Holec nog in de kinderschoenen stond konden we tenminste normaal met elkaar omgaan... Het zal wel veroorzaakt worden doordat er steeds meer volk bijkomt, niks ten nadele van iets of iemand..... maar dat is dus de enige oorzaak die ik ervoor kan vinden.... toch zonde!
Wil niet WEER lullig doen, maar vroeger werdt er gereden.....ook in de winter.
Oliebollenrit enz.....

Wanneer met zn allen minibiken dan :P

Oliebollenrit enz.....
Omg, blijf doorgaan! :Z

Ik heb ook gereden deze winter, 99% fun-km's, maar met 0graden heb ik het niet naar m'n zin. Sterves koud en je hebt gewoon géén grip.

vind het zo triest om iemand af te rekenen omdattie een keer (of een winter) géén zin heeft om z'n hobby (want dat vergeet wolfie |( ) te beoefenen! "We" noemen de mensen die niet mee gaan minibiken toch ook geen asociale teringhonden die te schijterig zijn om een keer hard op dr bek te gaan op een kartbaan.

Tot zover deze zinloze vergelijking 8-)

Laatst bewerkt:
Oliebollenrit enz.....

tja.... zolang er geen initiatief wordt genomen (of het uberhaupt niet bekend wordt gemaakt O-) ) gebeurt er hier vrij weinig... er is een studententopic waar wel gewoon gereden wordt.... :)

Wanneer met zn allen minibiken dan :POmg, blijf doorgaan! :Z

Ik heb ook gereden deze winter, 99% fun-km's, maar met 0graden heb ik het niet naar m'n zin. Sterves koud en je hebt gewoon géén grip.

vind het zo triest om iemand af te rekenen omdattie een keer (of een winter) géén zin heeft om z'n hobby (want dat vergeet wolfie |( ) te beoefenen! "We" noemen de mensen die niet mee gaan minibiken toch ook geen asociale teringhonden die te schijterig zijn om een keer hard op dr bek te gaan op een kartbaan.

Tot zover deze zinloze vergelijking 8-)
Kom nou toch man!

Je verwacht toch niet dat ik ze er niet in kop he....
Ze worden zo mooi aangegeven.
Volgens mij moet je die Poser op zijn donder geven, die zit stiekum te stoken. Hij weet best dat ik reageer als hij zoiets neerzet hier.

En ik reken niemand af......het enige dat ik vroeg toen ik me gisteren weer melde of er nog gereden is.......

Dat het zo uit de hand loopt kan ik niet helpen.. O-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan