PaNiC
Die hard MF'er
Mogguh
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mogguh
Nu ga jij toch de fout in pisang.
Het bericht van Persoon B ging over iets wat persoon A in een ander bericht heeft gezegd over persoon A. Als Persoon B dan persoon A op zijn eigen bericht wijst, in een ander bericht, kan persoon A zich dus wel beroepen op zelfkennis. Want het gaat immers over een opmerking van persoon A over zichzelf in een ander bericht. Het feit dat Persoon B dit dan aanhaald in weer een ander bericht doet niets af het het het feit dat persoon A iets over zichzelf zegt in dat andere bericht.
Sinds een langere tijd kijk ik hier weer eens. Wat lees ik. Minibikes barbies en ander onnozel gewauwel wat niets met motor rijden te maken heeft.het a-sociale gedrag van jou de laatste tijd (Opstandeling , terrorist! ), meer valt meer onder de noemer General knowledge dan zelfkennis
Zondag motorbeurs in Leiden.....Goed,
Wanneer;
Minibiken?
Schranzen?
Karten?
Zinloze holec-avond?
Zolang het tot 13 maart geen drol met motorrijden te maken heeft vind ik het best
Verder lees ik dat iemand die trots op zijn auto is helemaal afgezeikt wordt. En weer iemand anders die, ok ietwat lomp, binnen komt echt helemaal afgemaakt wordt.
Zondag motorbeurs in Leiden.....
Ik vind je ook lief....Wolf ik vind je een aardige vent, maar dit gaat echt helemaal nergens over...
Wat heeft een auto met motorrijden te maken... dus valt niet in jou straatje... kun je ons ook niet op afrekenen.
Iemand die lomp binnenkomt wordt afgemaakt... Deze persoon weet meteen met wie ze te maken heeft... is van harte welkom... als je het mij vraagt geld dat voor meerdere personen hier...
Daarnaast... wat zou jij doen als iemand zich aan je voorstelt met... ik heb eens even naar je zitten te kijken, maar je bent echt lelijk, onbeschoft en eigenlijk wil ik niets met je te maken hebben...??? 'Hoi, leuk dat je je even voorstelt, wil je wat drinken???'
Je hebt nooit gezegd sociaal te zijn... wat een kinderachtig geouwehoer zeg... Zeggen gedragsgestoorde kinderen met een IQ van 75- ook als je ze vraagt normaal te doen...
Dit zijn de enige woorden die ik hieraan vuil maak!!!
off 2 work... tot morguh....
Vandaag van je vriendelijke collega's een boete gekregen, omdat ik 1 minuut op de stoep geparkeerd stond met de bus om iets bij een klant af te geven
Fijne gasten hoor, de polite
Wil niet WEER lullig doen, maar vroeger werdt er gereden.....ook in de winter.wat een heerlijke sfeer de laatste tijd.... vind het maar niks dat er twee kampen gevormd worden. Toen de Holec nog in de kinderschoenen stond konden we tenminste normaal met elkaar omgaan... Het zal wel veroorzaakt worden doordat er steeds meer volk bijkomt, niks ten nadele van iets of iemand..... maar dat is dus de enige oorzaak die ik ervoor kan vinden.... toch zonde!
Omg, blijf doorgaan!Wil niet WEER lullig doen, maar vroeger werdt er gereden.....ook in de winter.
Oliebollenrit enz.....
Wil niet WEER lullig doen, maar vroeger werdt er gereden.....ook in de winter.
Oliebollenrit enz.....
tja.... zolang er geen initiatief wordt genomen (of het uberhaupt niet bekend wordt gemaakt ) gebeurt er hier vrij weinig... ....
Kom nou toch man!Wanneer met zn allen minibiken dan Omg, blijf doorgaan!
Ik heb ook gereden deze winter, 99% fun-km's, maar met 0graden heb ik het niet naar m'n zin. Sterves koud en je hebt gewoon géén grip.
vind het zo triest om iemand af te rekenen omdattie een keer (of een winter) géén zin heeft om z'n hobby (want dat vergeet wolfie ) te beoefenen! "We" noemen de mensen die niet mee gaan minibiken toch ook geen asociale teringhonden die te schijterig zijn om een keer hard op dr bek te gaan op een kartbaan.
Tot zover deze zinloze vergelijking
Ze rijden wel maar maken het niet bekend en gaan dan daarna andere afzeiken
dat bedoelde ik ook te zeggen....