1ste Belgische OBT op 14 augustus

Hoi Bikers :} :} ,

Tja, ook deze toer kan ik natuurlijk niet aan me voorbij laten gaan. Kortom zet me er maar bij.

Groeten William :+
 
Ikke kom niet met eigen motor hoor, zit nog steeds heerlijk achterop bij Magna Maniac.
Dus je moet mij in die zin niet apart meetellen voor het aantal motoren er mee doen. :W
 
schopje




Als er nog iemand een slaapplekkie wil dichter bij de grens, 1 of 2 mensen kunnen we nog extra kwijt.
1 plekkie is al bezet, en daarvoor is het logeerbed gereserveerd , eventuele andere liefhebbers moeten dan genoegen nemen met een matras op de grond of een luchtbed. :z
 
Laatst bewerkt:
tja,
helaas de 13e is mijn laatste vakantiedag, dan komen we thuis dus is het tenten boenen, ondergoed wassen en nog meer van dat soort zaken.
Aangezien we dan 1 kar (= 3 slaapkamers in de praktijk ;) )vol wasgoed hebben en een berg andere troep die opgeruimd moet worden, zal ik helaas verstek moeten laten gaan.

Veel plezier nog, ik moet eerlijk zeggen dat ik heel erg jaloers ben, omdat ik nog nooit de binnenwegen van Belgie heb gezien ;(
 
zet mij er ook maar bij *D

onder voorbehoud dat het niet de hele dag regent :(

want ±750km in de regen vind ik ook niet wat -O-
 
Met dank aan Galloper:

full


:+
 
Ok *D Ik heb even de agenda's gechecked en ik kan mee. Dus zet mij maar op de lijst. :]

Wie stuurt mij het garmin gps bestand :?
 
Laatst bewerkt:
Ok *D Ik heb even de agenda's gechecked en ik kan mee. Dus zet mij maar op de lijst. :]

Wie stuurt mij het garmin gps bestand :?
Vergeet dat bestand maar. Ik ga de route wijzigen.

Redenen:
1. Werken en andere omleidingen.
2. Ni te doen, zo slecht (eerste deel althans, dus tot de Vlaamse Ardennen)
Ben van plan (normaal met Reef) de route eens te rijden, dus bestand aanmaken kan nog wel ff duren. Hij moet z'n GPS-gedoe nog monteren. :)

Hoe hoog ligt de gemiddelde snelheid voor zo'n brikkentoer? Zag net dat Tras ook meegaat en vermoed nu een sterke daling.
 
We hebben het ook over Gemiddelde snelheden, dus pauzes e.d. meegerekend.
Alle OBT's waar ik ben meegeweest (en de overige tochten ook) waren meestal ca.120 Kilometer en inclusief pauze waren we daar toch wel van ongeveer 11.00-12.00 tot 16.00-17.00 mee zoet.
 
Ok, dat moet lukken. Gezien de afstand, het gegeven dat ik elk uur een pauze inlas, het feit dat Reef achteraan rijdt om jullie op te jagen, denk ik dat we't halen voor middernacht.
 
Ervan uitgaande dat geen der briks beslist Maarten z'n pijp te geven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan