Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ben ff 2,8 GB van m'n bulletcamera af aan het halen... even snel wat van maken vanavond en kijken of ik het op Youtube kan zetten. Niets spectaculairs, maar er zullen vast wel wat mensen zichzelf zien op de video.
Sorry, die pagina is niet gevouden.
Leuke spelfout ook op Picasa
haha in het midden die "bikerchick" op de GSXR 600 telefonica k2 volgens mij!
Ben benieuwd
Wel gefilmd vanaf de motor, dus niets op de meeting zelf (behalve binnen rijden en wegrijden... al was al meer dan de helft volgens mij naar Amersfoort ). En volgens mij rammelen m'n sleutels op de video, beetje jammer... moet ik wat voor verzinnen.
Ik heb de link aangepast, doet hij het nu wel?
jep, maar ga niet alle losse foto's in de OP verwerken. Alleen de links naar de albumsGaat TS ook alle links verzamelen in de OP, is wel zo makkelijk?????
jep, maar ga niet alle losse foto's in de OP verwerken. Alleen de links naar de albums
Staat er inDat jochie op zun brommer heeft toch wel een top post fototje verdiend ?
Valt nog mee hoor. Harley dagen worden gewoon verboden en hele steden afgesloten voor mensen op een motor[afbeelding]
Bevrijdingsdag... vrijheid? Even gas geven en men dreigt met 300 euro boete.
Vrijheid? Even gas geven en het voorwiel komt los - extreme boete.
Vrijheid? Even gas geven en de snelheid komt boven opa en oma niveau? - extreme boete.
Vrijheid? Even gas geven en de achterband slijt sneller dan gebruikelijk? - extreme boete.
Dit is geen vrijheid - dit is een onderdrukkend klimaat een pure politiestaat!
Valt nog mee hoor. Harley dagen worden gewoon verboden en hele steden afgesloten voor mensen op een motor