1e MF MegaMeeting 2010: zondag 9 Mei

• Onderwerp starter Onderwerp starter Capa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nou al spijt van die poll :+
Nou ja, dat had ik al een paar dagen geleden al, maar goed :P

Ik ben eigenwijs, tegendraads en traditiegetrouw, dus als niemand anders het echte MFMM opent voordat ik het doe, is de kans groot dat ik gewoon alsnog kies voor 2 Mei. Ik heb tot op heden maar 2 MFMM meegemaakt (beiden de zomer editie) en was niet op de hoogte van "de eerste zondag van Mei" traditie. Dus de kans is groot dat ik ondanks de poll gewoon deze traditie volg.

Laatst bewerkt:
Ik heb nou al spijt van die poll :+
Nou ja, dat had ik al een paar dagen geleden al, maar goed :P

Ik ben eigenwijs, tegendraads en traditiegetrouw, dus als niemand anders het echte MFMM opent voordat ik het doe, is de kans groot dat ik gewoon alsnog kies voor 2 Mei. Ik heb tot op heden maar 2 MFMM meegemaakt (beiden de zomer editie) en was niet op de hoogte van "de eerste zondag van Mei" traditie. Dus de kans is groot dat ik ondanks de poll gewoon deze traditie volg.

je kan de poll gewoon verwijderen en de topic titel aan laten passen :Y

:+ :+

Laatst bewerkt:
je kan de poll gewoon verwijderen en de topic titel aan laten passen :Y

:+ :+

Hoe? |(
Als ik bewerk doe kan ik alleen de inhoud wijzigen, maar niet de titel en/of poll.
Of moet ik dat aan een modje vragen?

Laatst bewerkt:
Eigenlijk maakt het sowieso geen ruk uit, er komen toch wel een boel mensen :Y

idd [/big] welke datum het uiteindelijk word ik kom toch wel , is altijd weer gezellig.

hoop alleen dat het dit jaar weer eens lekker droog blijft.................................................

Nog niet klaar met eten :? :+

Ik ging na het eten even tv kijken... op bed...
Toen werd ik rond 24:00 weer wakker en toen had ik er geen zin meer in :+
Ik dacht vanochtend, ik mail mezelf even de code voor de topicstart, zodat ik op mijn werk het kan regelen... Maar die code staat nog thuis op de PC |(

Laatst bewerkt:
Ik ging na het eten even tv kijken... op bed...
Toen werd ik rond 24:00 weer wakker en toen had ik er geen zin meer in :+
Ik dacht vanochtend, ik mail mezelf even de code voor de topicstart, zodat ik op mijn werk het kan regelen... Maar die code staat nog thuis op de PC |(

:?

Rechtsboven staat een driehoekje...kan je gewoon op klikken en doorgeven wat je wil :Y

Ik doe lekker eigenwijs, tegendraads en traditioneel: 2 Mei.

Titel aanpassing en verwijdering van de poll aangevraagd.

'MF MegaMeeting 2010 Datum poll' > '1e MF MegaMeeting 2010 op zondag 2 Mei'

Super thanks ɹoʇɐɹəpoɯ
Neem aan dat je ook beide Mc donalds vestigingen inlicht...?
Eventueel wil ik wel voor je de vestiging in Amersfoort inlichten want daar woon ik heel dichtbij....

Neem aan dat je ook beide Mc donalds vestigingen inlicht...?
Eventueel wil ik wel voor je de vestiging in Amersfoort inlichten want daar woon ik heel dichtbij....

Vergeet de BK aan de andere kant van de weg niet :o

Mooi de poll is weg... ik zeg gewoon de knoop doorhakken!!! 2 mei is een mooie datum, trouwens het wordt mooi weer op de 2e ;)

Denk dat ik die dag ineens zin heb in een lekkere :N hamburger van de MC... :r ;)

ich bin dabei !!!

full

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan