1e MF MegaMeeting 2009 op zondag 3 mei

Status
Niet open voor verdere reacties.
iemand een route beschrijving waar die mac in Amersfoort ook alweer zit?

Is alweer een jaartje geleden dat ik dr geweest ben :P

Wij zijn alweer op de terugweg. Stikt van de wouten en wordt totaal niet geburnt of gestunt :s

Inderdaad te veel politie. Mensen die een knalletje uit de demper produceren worden al aan de kant gehaald. Triest.
Was wel lekker druk. Rond 11 uur zag je op de afrit A12 gewoon een file aan motoren staan. Leuk gezicht :)
toen het begon te regenen ben ik weg gegaan. Had op de gok dat het droog zou blijven een trainingsbroekie en vest aan gehouden. Volgende x weer me motorpakkie aan :]

Ik zit nog even lekker thuis, even kijken wat het weer doet, het moet wel gezellig zijn....

Maar mensen graag wat meer info over de politie

Politie was in Amersfoort ook volop aanwezig toen wij er vanochtend weg gingen. Telde er in Veenendaal al 1 stuk of 8.

Ook in Amersfoort zijn onze plisievrienden al gesignaleerd...

* oeps, tegelijk met post hierboven *

Laatst bewerkt:
Wij zijn alweer op de terugweg. Stikt van de wouten en wordt totaal niet geburnt of gestunt :s

Ik ben blij dat ik niet ben gegaan, niet alleen vanwege het slechte weer. Jammer dat het niet zo geworden is als men dacht. Volgende keer beter en via pb denk.

Ik ben blij dat ik niet ben gegaan, niet alleen vanwege het slechte weer. Jammer dat het niet zo geworden is als men dacht. Volgende keer beter en via pb denk.

volgende keer organiseren op zondag en dan met zn allen op zaterdag gaan... buienradar voor de gek houden :+

Ja ben ook blij dat ik niet ben gegaan, kloteweer en niet zo een goede sfeer begrijp ik??

Nouja wordt gewoon totaal niks gedaan omdat het vol staat met wouten. Bij ieder klein rookpluimpje of geluidje worden mensen aan de kant gehouden

Ach het is wel leuk om het weer mee te maken. Die hele stoet met motoren blijft een leuk gezicht. Maar ja, wat doe je als iedereen er zo ongeveer is? Beetje rondkijken enzo. Ook leuk, maar dan wel met een zonnetje erbij. En die was er niet. Regent hier in Bennekom nu ook aardig, dus zal het in Vdaal ook wel nat worden ( Bennekom ligt niet ver van Vdaal af ).

Het gaat steeds harder regenen hier en tot overmaat van ramp stikt het van de pliessie. Jammer

Toch zou het volgens Buienradar nu zo'n beetje droog moeten worden.

hier in Hilversum zijn de grijze wolken weg, is het droog en begint het nu lichter te worden *O*

nog eventjes afwachten en dan misschien naar A'foort... tot hoelaat gaat het eigenlijk door normaal in amersfoort?

al die pliesie vind ik niet zo gek na de vorige meeting ,
ik ben niet gegaan vanwege oa het weer .

'k Vond de politie aardig ontspannen anders, bij McVeenendaal. Heb zeker 30 mensen het voorwiel even op zien tillen zonder dat de heren er een probleem van maakten en toen eentje zonodig zichzelf onderuit moest gassen op de zebra waren de agenten er ook, maar niet om te schrijven. Even voor de duidelijkheid: er hoeft maar één noemenswaardig ongeluk te gebeuren om ervoor te zorgen dat de agenten bij de volgende bijeenkomst voor een hek staan, te gebaren dat we op mogen donderen met z'n allen.

Sfeer was verder prima, gewoon gezellig met z'n allen in de miezerregen :)

of een prive terrein regelen waar het stunten toegestaan is, soort motor festival.

hmm balen van het weer was het zeker om te rijden maakt het niet zo veel uit maar om er in te staan is niet zo lekker.... volgende keer beter was toch wel gezellig en druk, en het gaat toch niet alleen om stunten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan