Hulptroepen gevraagd!

M.to.the.Z

MF veteraan
Lid geworden
28 mei 2007
Waarderingsscore
0
Hoi,

Jullie hebben vast wel gehoord van de oordoppen aktie in baggelhuizen,
Nu is het feit dat we een sponsor hebben die de oordoppen verzorgd, een begeleidende brief mee stuurt en een pers bericht opstuurt...

Het is de bedoeling dat we op 23 juni (aanstaande zaterdag) om 13:00 in het winkelcentrum te baggelhuizen (het sticht) de oordoppen gaan uitdelen, maar ondanks alle aanloop bij de petitie en de hoeveelheid mensen die de oordoppen aktie een goed plan vonden staan we nu pas met 6 man sterk...

Dus mijn vraag is of er nog mensen zijn die ons willen komen versterken in ons (iet wat humoristische) punt!

Zie hier voor verdere informatie...

Bij voorbaad dank!

M.v.g. M.to.the.Z

Kan helaas niet ...
Maar ben benieuwd naar met hoeveel mensen je daar uiteindelijk komt te staan,
en hoe zo'n actie nou uitpakt :? .
Succes alvast :W !

Ja ik ben ook heel erg benieuwd...

Zoals het nu lijkt word het niet veel...
Zou toch zonde zijn...

Wat is het volgende?
Dat we allemaal onze motor moeten weg doen als onze buren het horen als we thuis komen of weg gaan??

:r

ben druk en is een beetje bij me uit de buurt.
maar een mooi idee!

GR NEMO

ik woon niet meer in assen...en vanuit maastricht is dat niet te doen!..vanaf dinsdag ben ik in assen voor de TT, dus dan kan ik je graag helpen!

flikker op met je oordoppen..

de mensen moeten niet klagen over herrie..
het geluid van een motor is het mooiste wat er is.

is de volgende actie OOGKLEPPEN ??? dan is die actie u al mislukt..
de mensen lopen daar al mee...

sorry hoor, vind het grote onzin om als motorrijder de mens zonder motor nog
meer de aandacht te geven.
ze krijgen al overal d'r zin.. motor mag niet meer op de stoep staan enz enz..

Wanneer die randdebiel met z'n open uitlaten s'avonds laat weer eens langs komt zie ik dat toch anders :( :(

en ik rij zelf al 32 jaar motor :] :]

Laatst bewerkt:
Wanneer die randdebiel met z'n open uitlaten s'avonds laat weer eens langs komt zie ik dat toch anders :( :(

en ik rij zelf al 32 jaar motor :] :]

Of die rotte kutschooter die hier met een gat van weet-ik-hoe-groot wegrijdt om kwart over 4 bij de buren. :r :r :r :r :( :( :( :( :(

Mensen, mensen... Dit is geen topic voor negatieve reacties, die kun je bespreken in het oordoppen actie topic.

Dit is een aanmeld topic, gebruik het dan ook op die manier AUB :Y ;)

Baggelhuizen... 't Sticht... kun je voor de mensen die niet weten waar elk gat onder de 10.000inw ligt vertellen waar dat is?

In Assen :)

Leek me dat dat wel duidelijk was :P

Baggelhuizen is een wijk in Assen, Het Sticht is de (straat)naam van het winkelcentrum aldaar.

Wat is het volgende?
Dat we allemaal onze motor moeten weg doen als onze buren het horen als we thuis komen of weg gaan??

:r
sorry dat ik het zeg maar kom op.
ik heb er eigelijk niks mee te maken, maar voor de motorrijders die het wel hebben heb ik maar gestemd.
Ik heb geen geld gestort omdat ik er dus ver niks mee heb. Maar er zijn mensen die wel geld gegeven hebben lijkt me dus zo, anders waren er geen oordoppen gekomen.
En dan nu weer klagen dat er weinig mensen helpen. Dit is de 3e keer al dat je iets vraagt en t is steeds niet goed genoeg oid.
Ik vind t best dat je het vraagt hoor maar de toon door t topic heen vind ik een beetje slecht.

??

Dit is de eerste keer dat ik iets vraag...
Maargoed, aangezien de opkomst van de petitie redelijk hoog lag viel het mij een beetje tegen dat er nu maar 6 mensen zijn die daadwerkelijk iets gaan doen...

En het is niet de bedoeling om een negatieve toon door het topic heen te laten gaan hoor...
Zie het maar als een soort nood kreet! ;)

??

Dit is de eerste keer dat ik iets vraag...
Maargoed, aangezien de opkomst van de petitie redelijk hoog lag viel het mij een beetje tegen dat er nu maar 6 mensen zijn die daadwerkelijk iets gaan doen...

En het is niet de bedoeling om een negatieve toon door het topic heen te laten gaan hoor...
Zie het maar als een soort nood kreet! ;)

Dat zie je altijd, veel mensen schreeuwen over iets dat het zo erg is, maar als het tijd wordt voor actie blijf je met een paar over.

Tevens heb je nu het nadeel dat dit wel heel kort van te voren aangekondigd/georganiseerd is. Ik denk dat veel mensen voor zaterdag al een volle agenda hebben. (Waaronder ik)

Laatst bewerkt:
Ja helaas kwam de aankondiging laat. Omdat we niet zeker wisten of we de doppen op tijd zouden hebben. Alternatief was een week na de TT geweest, maar dan was de media-aandacht waarschijnlijk minder geweest.

Ja helaas kwam de aankondiging laat. Omdat we niet zeker wisten of we de doppen op tijd zouden hebben. Alternatief was een week na de TT geweest, maar dan was de media-aandacht waarschijnlijk minder geweest.

:^ De media aandacht is misschien wel het belangrijkste en dan is timing kruciaal . Als de superbikes nog in september was geweest hadden we de actie ook later kunnen houden en had er meer voorbereid kunnen worden . Maar met 6 man 1.000 oordopjes uitdelen lukt ook wel , 166 en nog wat per man . En stel dat deze actie een groot succes wordt en de stichting stopt met zeuren over het geluid op het circuit . Dan kunnen wij tenminste zeggen dat we de motorsport op Assen gered hebben . *D

True true...

Dan zijn we de zes helden van 't tt circuit en krijgen we levenslange vip kaarten voor elk evenement!!!

:9

flikker op met je oordoppen..

is de volgende actie OOGKLEPPEN ??? dan is die actie u al mislukt..
de mensen lopen daar al mee...

sorry hoor, vind het grote onzin om als motorrijder de mens zonder motor nog
meer de aandacht te geven.
ze krijgen al overal d'r zin.. motor mag niet meer op de stoep staan enz enz..

Wie heeft jou laten vallen toen je klein was ?

Tegen de wind in pissen is niet zo handig, want hoe vaak je het ook probeert, je wordt keer op keer nat..

Je doet wel je ondertitel eer aan...

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan