Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gaskleppen van de 1100 doen het goed op een 1000.Zo!! Dat zijn tenminste de echte aanpassingen, erg gaaf! Ben heel benieuwd hoe dat dan rijdt in vergelijking met de Bings. Denk dat de gasklephuizen wel een wat grotere diameter zullen hebben?
En zoals je het beschrijft klinkt het nogal makkelijk Maar daar zal iets meer bij komen kijken...
Gaskleppen van de 1100 doen het goed op een 1000.
Injectie heeft geen echt last van te groot maar eerder de berijder dan dat hij zo fel word op het gas
En kost idd iets meer tijd dan het topic schrijven
Gasresponse is heel goed. Veel sterker koppel onderin gekregen.
Makkelijker starten. Zuiniger gemiddeld en meer vermogen
Alles is mogelijk maar alles kost geld en dat brengt het niet op want benzine is nog niet zo duur om dat verschil op te heffen.Is zoiets ook op een oude dorstige VFR te prutsen ??
kost da ??
En meer vermogen en nog feller is natuurlijk meegenomen
Istie daar ook mee afgesteld?Smalband verwarmde lambdasensor
Duurt iets langer maar we hebben de tijd.De basis is met een breedband ingeregeld.Istie daar ook mee afgesteld?
Ik dacht namelijk dat een wideband daar beter voor geschikt was.
Of duurt het afstellen gewoon wat langer en is het iets minder nauwkeurig?
Tegen de 200 op een 1956erik moet zeggen hij tuft er aardig over heen
nog wat kein afstelwerk nodig maar dat komt goed
alvast bedankt niels