Fuck Het Milieu
MF veteraan
Maar? het is zo stil ineens over de record poging?
Is het nu gelukt?
Is het nu gelukt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maar? het is zo stil ineens over de record poging?
Is het nu gelukt?
We zitten allemaal bij jaq thuis. Waar ben jij dan?
ipv van http/
vul je in
ftp/ en dan dat ipadres
ftp/82.161.197.118
Niet vergeten zaterdag 17:05 MotorXperience
Herhaling woensdagnacht om 01:10. Ja, dan is het idd al een beetje donderdag.
Volgens Niels: VieMexzo de vmax van niels was goed in beeld he ,heb mezelf ook nog op tv gezien dus ben nu officieel tv ster geworden
verder ik vond dat er een beetje te weinig aandacht was voor de vmax en een hoop slap gelul(is de reden dat dit pas de 2de aflevering was die ik heb gezien,hou niet van slap gelul/verkoop praatjes) .
is het nou vmax op veemax zoals mentale theo het zegt ,is toch gewoon vmax ,wat een lullo !!
sturen ook niet he, die krengenDie cam reed ik dus bijna aan want hij kwam wel erg dichtbij toen ik de bocht om moest
L Lsturen ook niet he, die krengen
geloof dat ik die ook zag sabrina is toch die met die rode haren?Mezelf niet op de TV gezien. Wel mijn nageslacht en mijn nicht Sabrina en mijn vrouw achter de inschrijftafels.
Liesbeth (dochter 21 jaar) deed het bandje om van de presentator.
(Afbeelding)
Dit meiske bedoel ik.
Had ie niet verwacht dat ik zo strak door de bocht kwam zettensturen ook niet he, die krengen
wel een kunst om hem de bocht om te krijgen ,zijn ze echt 280 kilo droog,die krijg ik nooit me schuur inHad ie niet verwacht dat ik zo strak door de bocht kwam zetten
Niet vergeten zaterdag 17:05 MotorXperience
Herhaling woensdagnacht om 01:10. Ja, dan is het idd al een beetje donderdag.
Beetje tegensturen, klaar.wel een kunst om hem de bocht om te krijgen ,zijn ze echt 280 kilo droog,die krijg ik nooit me schuur in
gelukkig heb ik er geen 1
iid. Mijn broer zoekt een bok om z'n 8erwiel R uit te halen.Toch wel leuk, al die Vmaxen!!
Sloopkogel, jij was zeker ook bij Leen Post vanmiddag???
Dat is 'snachts om 00:15....oeps!....sorry Sloop....gemist... ...dan een woensdag tijdens werk maar kijken.....