15 mei Line-up VMax Club Pier Scheveningen

He!!!! Nou kappuh hoor!!!! heb godver nog nooit zo vaak op MF gestaan met mijn grote kop.......en je weet he......NOOOO PICTURES!!!!!!!! ;)
LadyMonster, ben jij degene met die labretpiercing?

[me]NitroMax was per ongeluk meegelopen met de verkeersleiders toen ze een briefing kregen, dacht dat we gewoon ff boven gingen kijken :o [/me]

Mooie outfit.Dit is Ronaldo uit Delft.nl
full

Laatst bewerkt:
En volgens mij is dat Emil, van MuscleBikes.nl.

Sprak hem nl later op de Pier bij Hennie en vlgs mij had'ie zo'n jas aan en vertelde hij over z'n VMax ( die hij pas heeft :? ) en dat'ie er door de warmte van de koelvloeistof mee ophield.................en vlak daarvoor had ik "deze persoon" tussen het publiek door zien "uitrijden" net vóór de enge oprit !

1+1 was pas veeeel later 2 ;)

Ah, bij Hennie mocht ik dus één van de VMaxxen gebruiken om mee te rijden :}
o ja dat is dus die rode die te koop is,die staat dus bij hem,ik ga eerst even een jaar of 2 sparen ,en dan eens kijken wat ik allemaal kan gaan kopen :]

@ AFW Hier vlak bij staat er een te koop bij een autogarage :+
€ 6.400 met 8084 miles op de teller. Paars/metallic
Zitten alleen lasers op dacht ik, verder kan je je er nog helemaal op uitleven O-)
mja maar is een klap geld,kijk als ik de rf eruit doe dan kan het wel,maar ja die rf blijft want dat is mijn eerste motor,dus het word sparen voor afw ;)

lenen.nl begin ik niet aan(voordat iemand met het advies komt om te lenen :P )

LadyMonster, ben jij degene met die labretpiercing?

[me]NitroMax was per ongeluk meegelopen met de verkeersleiders toen ze een briefing kregen, dacht dat we gewoon ff boven gingen kijken :o [/me]
Nope, heb geen piercings meer, ze lopen er bij mj na een tijdje uit dus dat heb ik maar afgezworen....wil nog wel een keer een gave tattoo...iets met Ducati.......dus verzin maar....
En what the fuck is een labretpiercing dan..........????
Ik ben de vrouw met het donkere haar op de foto's.............. en in het echt ben ik leuker hoor!!!! Hou niet op de foto............... :( :( :(

Nope, heb geen piercings meer, ze lopen er bij mj na een tijdje uit dus dat heb ik maar afgezworen....wil nog wel een keer een gave tattoo...iets met Ducati.......dus verzin maar....
En what the fuck is een labretpiercing dan..........????
Ik ben de vrouw met het donkere haar op de foto's.............. en in het echt ben ik leuker hoor!!!! Hou niet op de foto............... :( :( :(
3-de oranje vestje van links toch ? Zou zweren dat je een labretpiercing had toen ik je zag, waarschijnlijk beroepsdeformatie ;)

( is een piercing onder je onderkip...................nou ja, eigenlijk is een labretpiercing overal waar je met je tong aan de binnenkant van je wangen/lippen kan komen, maar de meeste mensen hebben ze in de buurt van hun mond )

3-de oranje vestje van links toch ? Zou zweren dat je een labretpiercing had toen ik je zag, waarschijnlijk beroepsdeformatie ;)

( is een piercing onder je onderkip...................nou ja, eigenlijk is een labretpiercing overal waar je met je tong aan de binnenkant van je wangen/lippen kan komen, maar de meeste mensen hebben ze in de buurt van hun mond )
euhhhhhhhhhhhhhhh, nope.... gewoon een diep kuiltje in mijn onderkip?????

(Afbeelding)

..omdat je Sloop zo geweldig ondersteunt... :} :} ...
Stond ff een tijdje bij'em....hij begint te glimmen als Lady M. ter sprake komt... ;)
LadyMonster je hebt wel een beetje gelijk hoor. *D
Hebbie deze post van Kawa gelezen. :?
Jij staat altijd stoer op een foto hoor!
0

(Senzuur). :+

LadyMonster je hebt wel een beetje gelijk hoor. *D
Hebbie deze post van Kawa gelezen. :?
Jij staat altijd stoer op een foto hoor!
(Afbeelding)
(Senzuur). :+

Als je vriendjes bent dan heb je toch gewoon wat voor elkaar over toch, dus voor mij heel normaal.. heb btw weer zakkie met lekkers hier, gooi het van de week wel ff af bij je of anders kom je ut maar halen.....

Als je vriendjes bent dan heb je toch gewoon wat voor elkaar over toch, dus voor mij heel normaal.. heb btw weer zakkie met lekkers hier, gooi het van de week wel ff af bij je of anders kom je ut maar halen.....
OK. :9

full

En volgens mij is dat Emil, van MuscleBikes.nl.

Sprak hem nl later op de Pier bij Hennie en vlgs mij had'ie zo'n jas aan en vertelde hij over z'n VMax ( die hij pas heeft :? ) en dat'ie er door de warmte van de koelvloeistof mee ophield.................en vlak daarvoor had ik "deze persoon" tussen het publiek door zien "uitrijden" net vóór de enge oprit !

1+1 was pas veeeel later 2 ;)

Dit is niet emile,ik heb ook geen idee wie het is.
Het klopt dat zijn pas aangeschafte max ermee ophield.
Waarschijnlijk vapourlock in de carburateurs,eind van de dag deed hij het gewoon weer en kon hij ook naar huis.

Terug
Bovenaan Onderaan