Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
39 kilo78 pounds, 114 euro
39 kilo
@Hulzie
Leg eens uit wat al dat moois is?
@Hulzie
Leg eens uit wat al dat moois is?
Ik vermoed iets van momentsleutels oid en een momentschroevendraaier?
Edit
Nog eens goed gekeken en ik denk een soort haakse schroevendraaier te herkennen en een lange dop met inwendige schroevendraaier.
Blijft de micrometerachtige schroevendraaier?
De bovenste 5 (is 1 set) gebruik ik om bij moderne motoren CO en Synchroon te stellen zonder de vingers te branden (de lengte is ideaal)Ik kan daarmee bovendien onder elke hoek ergens bij komen, ZONDER tank te slopen als ik wil, maar ik sloop de tank altijd wel, kan ik um ook niet beschadigen.
Dan nr 6,7 en 8
Dat is een hele fijne, daarmee stel je oude motoren synchroon , je kan gewoon de schroef verdraaien, terwijl de borging blijft zitten, dus ook geen gepiel, ook weer de lengte voorkomt brandvlekken, en je kan ze ook nog eens afzonderlijk verdraaien.
De onderste 4
Daarmee bepaal ik de exacte instellingen van stelschroeven voor vermelden in logboeken, is makkelijk voor een volgende keer, is dus meer een op meet-schroevendraaier
Zo'n spulletje moet je niet kopen als je maar 1 motor hebt, daar is het te duur voor, ik verdien er ook niks aan, het is voor mij hobby, maar ik heb een hele club in onderhoudt.
Het maakt deel uit van mijn z.g.n. kleppenstelkoffertje en synchroonstelkoffertje, als ik daarmee bezig ga, ben ik dat ook nodig.
Hulzie, ik heb hier geïnformeerd naar die linksdraaiende boren, maar ik kan ze niet krijgen
Kun jij misschien voor mij een setje bestellen