OBT 3: KauahKlauah-rit 2002/2003

Wanneah op KKR?

  • kerst

    Stemmen: 1 2,4%
  • begin januari

    Stemmen: 3 7,3%
  • tweede helft januari

    Stemmen: 8 19,5%
  • midden juni

    Stemmen: 10 24,4%
  • maakt niet uit, ik ga toch wel mee

    Stemmen: 17 41,5%
  • elke dag dat die lange niet mee kan

    Stemmen: 2 4,9%

  • Totaal aantal stemmers
    41
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ralfie

MF veteraan
10 jan 2002
13.804
513
Okee, er wordt steeds meer over gesproken, dus hier het officiële topic! :P


snowman.gif
KauahKlauahrit 2002/2003
snowman.gif


Datum: 26 januari 2003

Wie gaat er mee op kauah klauah-rit? Lekker brikken in de vrieskou, met onderweg opwarmen met erwtensoep en bakkies koffie & een Jaegermeister, m\'neer? Als de watjes onder de wol gaan rijden de echte brikkers nog door....

OBT-voorwaarde #1: \'Als je bereid bent te rijden achter een fiets die zijn berijder dwingt tot een behouden rijstijl.\'

Datum: als het goed koud is! (wordt kort vantevoren afgesproken, waarschijnlijk eind december / begin januari)

Locatie: Rondom / richting Zwolle, zodat Sjaap EINDELIJK ook eens mee kan!!

Planning:

---------------
11.30 uur: verzamelen in Apeldoorn voor de Zuid/Oost/Utrecht rijders. Ik kom ook die kant op, de Heeren van Twenthe ook; John en de mannen uit het hoge Noorden komen ook daarheen. Verzamelpunt = huize LCB, route wordt op verzoek toegestuurd per mail.

ROUTE OPVRAGEN? MAIL NAAR:
a.engels4(apestaart)chello.nl


12.00 uur: vertrek richting snert in Wapenveld (ouders van John), is ongeveer een uurtje denk ik (glad onderweg )

13.00 uur: snertstop

14.30 vertrek richting Zutphen (weer een uurtje)

15.30 uur: koffie/koek en zopie ergens in de kroeg en aansluitend vertrek vanaf Zutphen in alle richtingen (degenen die dan nog over zijn).

Dan zijn de zuiderlingen om een uur of 0,5-6 / 6 thuis met een biettie mazzel.
---------------

Deelnemers:

1 Ralfie :] + meisje :)
2 LCB/Annette (zonder met kuipie }) )
3 Rage (zonder pekel) :)
4 Reetje (zonder sneeuw) \')
5 Sjaap (zonder vorst)
6 JohnK6 (zonder rotte voorband)
7 roestendoenze
8 Chantay
9 bierelier
10 sabelhout
11 fazertje
12/13 sideburns (evt. misschien met vriendin)
14 De Highlander
15 Jochem (CB750K7)
16 perry
17 martinweb.nl
18 BMWerner
19 en misschien zijn vader, LastMinuteWerner
20 jkoehorst
21 Niek \"olieboot\"
22 mark
23 Broekie
24 Gizmo73
25 JFK/FLH (maatje van de Highlander)
26 Yuri
27 spirit69
28 hplaverda
29 dropkick
30 Fozzie
31 pivo
32 SandorR
33 robmwr
34 Hulzie
35 Jeffery + 4 anderen
36 rob RD en andere tweetakters o.a. Gekke Eppo en Leipe Henkie (ofzo :P )
37 dock en neef en Jaap
38 DCB-VFR
39 Kaasszje
40 Fastcruiser
41 spider (je staat er al vast bij :P )
42 Paul Nieuwkamp
43 CBR_Mark
44 Mephix
45 Dutchie
46 fietsertje
47 evilbeaver
48 marlonna
49 Peter uit Soest
50 Jasper Grootveld
51 NapO
52 ZZR_Devil
53 Plastic Frank
54 CAT
55 Hans_V
56 BertV
57 Rommelrijder sr.
58 Rommelrijder jr.
59 mevrouw Rommelrijder jr.
60 JohanV (de vader van nr. 56, inderdaad :P )
61 dokkie
62 Ro
63 Perry RD
64 Vader Honda cb650 custum uit 1980
65 Meisje RD
66 wilanderemotor
 
Laatst bewerkt:
Annette MET KUIPIE!!!

Edit: Omdat ik het vanavond al koud von aan me onderbeentjes.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ikke ga ook mee! :)
Maarre, Januari duurt nog 3 maanden....zullen we het ritje iets vroeger doen?? November is ook al koud hoor :P
 
Ikke ga ook mee! :)
Maarre, Januari duurt nog 3 maanden....zullen we het ritje iets vroeger doen?? November is ook al koud hoor :P

Zondag 26 janari...27 ben ik jarig, en tot nu toe koud geweest rond me jaardag.

Gooi ik wat blikken erwtensoep in een pan. Effe opwarmen en happen tussen de slingers en ballonies.

En nu gaan jullie me blij maken, want jullie willen alleen VERS HEH!!! JA HEH :P
En dat VERS gaat niet lukken ;)
 
gaat ook mee :P mits de wegen sneeuwvrij zijn, ik een lange onderbox heb gekocht, en er een nieuw voorbandje op zit :P
 
Ik lust geen snert. En Zwolle is wel een eindje rijden vanuit Tilburg. Krijg ik wel erg Kauahklauah denk ik.
 
Ehh, ik heb ook een mooie "OB", maar daar rij ik echt niet meer mee naar Zwollywood helaas... en trouwens, het wordt wel fris, maar een echte kauaklauah rit moet in Januari of zo he?!!!

Grtzz HagaSan.
 
Misschien ga ik ook wel mee, heb dan wel geen oude motor, maar wel een brik! (heb je je nieuwe motor net 2 weken gaat de big-end lager kapot :( )
 
Ehh, ik heb ook een mooie "OB", maar daar rij ik echt niet meer mee naar Zwollywood helaas... en trouwens, het wordt wel fris, maar een echte kauaklauah rit moet in Januari of zo he?!!!

Grtzz HagaSan.

Was het nog vroeg :P

Datum: als het goed koud is! (wordt kort vantevoren afgesproken, waarschijnlijk eind december / begin januari)
 
Zondag 26 janari...27 ben ik jarig, en tot nu toe koud geweest rond me jaardag.

Gooi ik wat blikken erwtensoep in een pan. Effe opwarmen en happen tussen de slingers en ballonies.

En nu gaan jullie me blij maken, want jullie willen alleen VERS HEH!!! JA HEH :P
En dat VERS gaat niet lukken ;)

Jij, wij willen vers ja. En rookwos mot d'r ook in! :)

erwtensoep.jpg
 
Als er een lange dag van gemaakt kan worden met X aantal koffiedrink & opwarm tussenstops denk ik dat ik 't wel kan halen.

Dus bij welke doorrijders kan ik een doorstart maken?

(ik zat te denken om ten minste rond 'den Bosch' & 'Arnhem' & 'Apeldoorn' een 'warming up break' in te bouwen)
 
Als er een lange dag van gemaakt kan worden met X aantal koffiedrink & opwarm tussenstops denk ik dat ik 't wel kan halen.

Dus bij welke doorrijders kan ik een doorstart maken?

(ik zat te denken om ten minste rond 'den Bosch' & 'Arnhem' & 'Apeldoorn' een 'warming up break' in te bouwen)

Steunpunten heenweg:
Den Bosch: sideburns
Arnhem: benzinepomp?
Apeldoorn: LCB

Dan de dijk over, krijg je het vanzelf warm. Zwolle: koffie bij JohnK6 :) Dan terug, onderweg langs de dijk (aan de oostzijde) nog een keer koffie slobberen, koffie bij mij thuis, dan weer naar Den Bosch, koffie bij sideburns en naar huis you go. En dan drie nachten niet slapen van alle cafeine :)
 
Laatst bewerkt:
Ik ga wel mee, maar dan moet het wel boven nul graden zijn. Anders vind ik het te gevaarlijk ivm opvriezingen op de weg. :)
 
Heb vanmorgen alle kauahklauah gehad trouwens. En dat bij 8°C boven nul, dat belooft nog wat...
 
Zit jij met je onderbenen achter je kuip dan?? :P ;)

Grtzz HagaSan.

Jep...wel achter me tophalf heh, natuurlijk...

Heeft iets te maken met de windstroming ofzo :+
Die woeit heel mooi langs me onderkuip en dus langs me benen.
Hiervoor op een Naked gereden, maar ik ben goed verpest nu }) ,
dus onderkuip komt er zsm weer onder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan