Nijmegen goes to Mega Meeting!

zxr4life

MF veteraan
Lid geworden
17 sep 2004
Waarderingsscore
86
Hallo mensen uit Nijmegen en omstreken.

Hier en daar heb ik wel gelezen dat er mensen naar de MM gaan maar een topic is wel handig om een overzichtje te maken wie er gaan uit Nijmegen en omstreken en om af te spreken waar we verzamelen.

Mega Meeting 21 Augustus 2005

We verzamelen op de Waalkade, iedereen weet dat wel te vinden neem ik aan. Het is om 11 uur verzamelen op de locatie van de MM, dit keer Barneveld!!

Ik hoop dat we met een flinke groep erheen kunnen kachelen.

Hieronder een overzicht van de mensen die zich tot nu toe opgegeven hebben:

1. zxr4life gaat gewoon mee :Y
2. ZX-9Rob
3. Littledevel
4. Akula-NL
5. CB 1100 R
6. Kawamart :Y
7. Wolve
8. Suzrules op de GSX-Poedel :Y
9. Hessel
10. QP on R6
11. Silver Bullet
12. Freggle
13. Froggy
14. Motormeid
15. Green Hornet+vriendin
16. Sneeuwlichtje
17. Fozzy
18. Jurjen
19. Sgapie
20. Nachtzuster
21. Imsur
22. Malfunction als ie op tijd wakker is :z
23. bwt

De MM plek is Barneveld dit keer! 64 km rijden. Gaan uit van een uurtje, better safe than sorry niet waar?! Lekker binnendoor rijden of over de snelweg, u mag het zeggen! :Y

10 UUR IEDEREEN VERZAMELEN OP DE WAALKADE!!! :]

Laatst bewerkt:
he perfect en natuurlijk ga ik mee en we gaan natuurlijk lache
1908.gif

Onder voorbehoud, heb een feestje de avond ervoor.... daar hangt ut van af.

staat genoteerd :)

Akula-nl jij komt gewoon! Hoe meer zielen, hoe meer... je kent het wel. Dan maar een biertje minder ;)

Akula-nl jij komt gewoon! Hoe meer zielen, hoe meer... je kent het wel. Dan maar een biertje minder ;)
Ik heb dan nachtdienst gehad, en ik ga dan eerder naar huis :}

Dus weinig slaap |(

Maar wel zin *O*

als er vanaf mc beuningen kan worden vertrokken kun je mij er ook bij zetten *D is wat makkelijker voor niet nijmegenaaren :]

;-) lullige is alleen dat dat feessie im Amsterdam is..... en daar ook slaap dus als ik kom heb ik de motor al goed warm ;-)

als er vanaf mc beuningen kan worden vertrokken kun je mij er ook bij zetten *D is wat makkelijker voor niet nijmegenaaren :]

waalkade is maar een kwartiertje verder joh :Y mac is ook best, het maakt mij niks uit.

dat je weinig geslapen hebt merk je toch niks meer van als je eenmaal daar bent en slap aan het ouwehoeren bent met iedereen :Y

he kawamart anders kom ik wel een kwartier vroeger als de tijd die hier nog komt bij de mac beuningen en rijden we samen naar de waalkade oke we houden hier contact over en we zien elkaar volgende week zondag bij de mac.

Word toch al een mooi groepje zo :) Top Hessel dat je ook mee gaat!

hmmmmm suz poedel
wat moet ik me daar weer bij voorstellen :X
nou ik heb zondag wat tussen de regen door gereden
en wou zondag wel ff wat verder proberen
maar het gaat lekker *O* *O* :W

heb je alles nog niet verwerkt dan?
heb je tussen de regen door gereden? das knap. heb je wel een hele smalle motor of een magere poedel _O-

hallo rossi38 ik mis jou hier nog :) of heb je andere verpligtingen 8-) 8-)

Terug
Bovenaan Onderaan