[[[ ══ Suzuki GS500 Topic #29 ══ ]]]

Hallo allemaal,
Sinds kort ben ik eigenaar van 2 stuks suzuki gs500e. Nou hebben beide fietsen exact hetzelfde probleem. Bij snelweg snelheden valt de motor volledig stil voor even. Na wat zoekwerk ben ik er dus achter day het probleem zich waarschijnlikk bevindt in de brandstofkraan. Heeft iemand hier een fix op bedacht of is het gewoon een kwestie van rijden op PRI en schietgebedje?
Rijden op pri of eigenlijk de enige echte oplossing: kraan vervangen.
 
Hi, na enkele maanden niet rijden ging ik weer een stukje vandaag. Heenweg prima, uurtje of 2 stond ie daarna stil en op de terugweg merkte ik dat wanneer ik vol gas gaf er een vertraging was voordat ik vermogen voelde. Bij langzaam gasgeven was er niks aan de hand. Tot ik bijna thuis was, ineens verloor ik vermogen en sloeg de motor af, ook geen licht meer. Aankrijgen met startmotor ging vervolgens niet, na een minuut of 2 wachten kon ik hem in zn 2 aanduwen en weer en paar 100 meter rijden voordat het zelfde gebeurde, dit zo enkele keren voor ik thuis was. Iemand die een idee heeft welke richting ik moet zoeken, of al een duidelijk idee heeft wat de oorzaak kan zijn?
 
Nee ik tank altijd gewoon eu98. Flesje forte genoeg om carburateurs te ontstoppen denk je?
Kan, maar je weet het zeker met ultrasonen.

Hoewel ik even bedenk dat je misschien beter eerst kan checken of alles nog goed vonkt en je luchtfilter niet verstopt zit.
Ultrasoonbad kost meer geld, maar denk ik niet meer aan sinds ik er zelf een heb
 
Terug
Bovenaan Onderaan