C-H, eerst bedankt voor je compliment. De boutkop heeft een niet volledige radius.
De radius gaat over in een vlak gedeelte. Niks om je zorgen over te maken.
Vanmorgen met de raadgevingen in het achterhoofd, verder gegaan met de elektrische installatie.
Omdat het hele frame gepoedercoat is en alles wat er op en aan zit ook gespoten is, heb ik een nieuw centraal aardepunt gemaakt:
De bedrading aan de rechterzijde voormekaar gemaakt (als alles naar behoren werkt, fatsoeneer ik alles, hoor):
Daarna de aardedraad naar het motorblok aangesloten (dat had ik beter eerder kunnen doen, nu kom ik er amper bij en het draadgat is natuurlijk meegespoten). Aan de dikke aardedraad zit nog een dunne aarde, nog geen idee waar die heen moet.
De accu aangesloten:
En wat gebeurde er toen? Nounoudenounou.
Ehhh, niks. Gelukkig maar...
Eerst maar eens de contactsleutel omgedraaid en zie:
Neutraallampje en olielampje branden:
Versnellingsindicator en benzinemeter ook:
Grooticht en stadslicht branden vrolijk en de toeter doet het ook:
Achterlicht, remlicht en nummerplaat verlichting doen het (remlicht doet het alleen wanneer ik aan de veer trek, remlicht doet het niet wanneer ik remhandel voor inknijp):
Toen de bougies losgedraaid en geprobeerd te starten, niks. Helemaal niks.
Dus ik ben er nog niet. Neehee...
MAAR: de GS komt langzamerhand weer tot leven en het doet me echt wel wat. Stom, he?