Björnvdbeek
Triumph street triple rs, Triumph daytona
- 5 sep 2021
- 66
- 44
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ja idd ja ken het gevoel ja heerlijkHij is weer uit de winterslaap. Blijft toch elke keer weer een fantastisch fiets om mee te rijden.
Dank je voor je feedback.Ha Asfkaltkouwer (hopelijk wordt je geen asfalthapper ),
Ik ben zelf van de Supercorsa's overgestapt op de S22 (de 23 was er nog niet) en die bevallen uitstekend. Ik hoor eigenlijk alleen maar lovende berichten. Voor mij zijn ze perfect omdat ze al op veel lagere temperatuur in hun werkbereik zitten. Ook bij regen doen ze het prima. Waar ik de Supercorsa's regelmatig onder koude en natte omstandigheden voelde slippen is het mij nog maar 1x gelukt om de tc aan te krijgen met de Bridgstone's.
Handvatverwarming heb ik zelf gemonteerd op een 2020 rs. Kan me niet voorstellen dat dit veel anders is op de 2017.
Was niet heel moeilijk.
Kijk even of de stekker onder de tank er al ligt (of misschien weet iemand hier dat wel). Draadjes erdoor is een beetje priegelen en pielen. Volgens mij is rechts beginnen het makkelijkst (er staat me zoiets bij iig). Ik had er zelf een beetjeglijmiddellubrication aan gedaan om het wat makkelijker door het buisje te frotten.
Het is vrij simpel. De S22 of S23 is een band met perfecte grip op zowel nat en droog. Echt een hypersport band. Supercorsa is dat ook maar met 0 grip op nat wegdek. Beide slijten behoorlijk snel.Dank je voor je feedback.
Mag ik vragen waarom niet dan naar bv Pirelli gebleven maar ander type.
En andere vraag wat is nu het verschil tussen de Power 6 en S23 of Rosso?
Ik had de Power 5 op mijn vorige ( heel ander fiets Shiver 750 ) vandaar mijn vraag
Het is vrij simpel. De S22 of S23 is een band met perfecte grip op zowel nat en droog. Echt een hypersport band. Supercorsa is dat ook maar met 0 grip op nat wegdek. Beide slijten behoorlijk snel.
Als je iets minder sportief wilt en wat minder snel slijtende band ga je bijv. voor een Power 5.
S22 of S23 is in mijn ogen ongeëvenaard en een goede keuze. Verder blijft het zoals eerder genoemd erg persoonlijk. Budget kan ook een rol spelen.
Vandaag heb ik met een splinternieuwe S23 achterband gereden. Al vrij snel kreeg ik het gevoel dat ik het tempo omhoog kon gooien. Toch nog even een kilometer of 50 gewacht en toen durfde ik de schaamranden eraf rijden. Heerlijk vandaag!!Denk zeker dat de S22/S23 de beste all-round hypersport band is.
Ziet er goed uit!Ben afgelopen week bij Pajic geweest, die maken de uitlaat op maat voor je, word het na de katalysator afgeslepen. Chille daar is ook dat je uitlaat kan kiezen, horen hoe die klinkt en als het allemaal prima is bouwen ze hem er onder.
precies waarom ik nu niet persee een RS zou hoeven....Het is een beetje wat je wilt. Ben sinds vorig jaar ook heel blij met m'n Street triple R van 2021. Op de openbare weg ga je weinig van de vering upgrade merken die de RS wel heeft. De R heeft wat dat betreft ook een prima instelbare vork en achtershock. Tenzij je af en toe een circuitdagje wil pakken natuurlijk. Het enige wat ik wel mis is die Brembo rempomp die de RS wel heeft. De remkracht op de R vind ik toch iets wat tegenvallen.
Dat mag, in het geval van deze was uitlaat + montage 490, maar omdat de slijptol er in moest was er meerwerk en kwam het uit op 590.Ziet er goed uit!
Mag ik vragen wat de kosten waren?
wil ik ook weten.Kent iemand van jullie een tailtidy voor de street 765 die voldoende recht staat zodat je daar niet door politie op aangesproken kan worden?
Die van evotech?Kent iemand van jullie een tailtidy voor de street 765 die voldoende recht staat zodat je daar niet door politie op aangesproken kan worden?
Het is een beetje wat je wilt. Ben sinds vorig jaar ook heel blij met m'n Street triple R van 2021. Op de openbare weg ga je weinig van de vering upgrade merken die de RS wel heeft. De R heeft wat dat betreft ook een prima instelbare vork en achtershock. Tenzij je af en toe een circuitdagje wil pakken natuurlijk. Het enige wat ik wel mis is die Brembo rempomp die de RS wel heeft. De remkracht op de R vind ik toch iets wat tegenvallen.
dat digitale dash mis ik niet.... dat is geen porem en gewoon onleesbaar / onbruikbaar....Niet mee eens, een hogere kwaliteit vering is ook beter in te stellen qua comfort. Een goed ingestelde vering (dus niet standje plankhard voor circuit) kan beter hobbeltjes en vooral klinkerwegen strakker weg filteren. Op de R mis je trouwens ook het digitale dashboard wat de RS wel heeft.
Kent iemand van jullie een tailtidy voor de street 765 die voldoende recht staat zodat je daar niet door politie op aangesproken kan worden?
Ik ben fan van die van Lightech, vooral omdat deze mooi in lijn ligt met de kont.wil ik ook weten.
Op die ik gekocht heb zit er ook 1 waarmee de plaat (voor zo ver ik kon zien) te schuin staat.
Ik kan ook evt een schuine spacer 3d printen en er tussen doen.... maar wil dus ook wel weten of er gewoon iets nets te koop is.
Dank je! Valt opzich mee. Veel plezier ervanDat mag, in het geval van deze was uitlaat + montage 490, maar omdat de slijptol er in moest was er meerwerk en kwam het uit op 590.
Meeste uitlaten daar zijn 500/600 euro (met montage), als je 2023 model rijd en de slijptol er in moet moet je dus ietsje meer betalen.
Ik heb precies hetzelfde idee. Maar ben bang dat het praktisch nog wel wat uitdagingen zal hebben met boutlengte e.d.wil ik ook weten.
Op die ik gekocht heb zit er ook 1 waarmee de plaat (voor zo ver ik kon zien) te schuin staat.
Ik kan ook evt een schuine spacer 3d printen en er tussen doen.... maar wil dus ook wel weten of er gewoon iets nets te koop is.
ik geloof dat dat helemaal goed gaat komen!!!!!Mooi ding hoor Bert!
Veel plezier ermee
Je kan ook de Metzeler M9RR eens bekijken . Deze vind ik beter dan de originele Pirelli’s op mijn RSDank je voor je feedback.
Mag ik vragen waarom niet dan naar bv Pirelli gebleven maar ander type.
En andere vraag wat is nu het verschil tussen de Power 6 en S23 of Rosso?
Ik had de Power 5 op mijn vorige ( heel ander fiets Shiver 750 ) vandaar mijn vraag
En vrijdag wordt het mooi weer voor een mooie motor.ik geloof dat dat helemaal goed gaat komen!!!!!
donderdag na het werk ophalen, en vrijdag mee naar mijn werk rijden :D
EvotechKent iemand van jullie een tailtidy voor de street 765 die voldoende recht staat zodat je daar niet door politie op aangesproken kan worden?