Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Of verwees hij naar de post erboven?
Toch jammer dat ze die steeds aan de verkeerde kant blijven monteren.Bedoelde deze uitlaat
Jep. PrachtigDat was mijn 1991 dus de goede kant.
Maar dat was ook niet af fabriek hè?Dat was mijn 1991 dus de goede kant.
Bij de Tyga uitlaat niet. Wel moet de middenbok er af. Wel minpuntje, want met middenbok had ik hem binnen een minuut met 3 wielen van de grond met paar blokjes hout.Maar dat was ook niet af fabriek hè?
Ik kocht ooit een LHS bochtenset voor mijn RC36-2 dacht ik. Maar dan moest een bevestigingspunt voor de middenbok van het frame gezaagd worden.... dus maar weer doorverkocht.
Dan maar gewoon rechts...
Bekijk bijlage 1974752
En nu
Bekijk bijlage 1974753
In mijn geval zit de demper nu ook beter links, omdat de passagier minder last heeft van uitlaatgassen.
Volgens doelt JFJ op zijn VFR met zijspan. Dan zit de demper tussen de motor en het zijspan en dus dicht bij de passagier.Dat mag je uitleggen
Je rijdt enkel op wegen waar de wind van rechts komt??
Jij snapt hetVolgens doelt JFJ op zijn VFR met zijspan. Dan zit de demper tussen de motor en het zijspan en dus dicht bij de passagier.
Ligt wss. aan wáár de 36/2 origineel is uitgeleverd.Hoeveel koplamp relais hebben we op de RC36-2? Ik tel er maar 1 namelijk. Op de Manual van Tyga zie ik er twee. Miss ander type?
Top! Duidelijk. Tyga manual staan er twee op namelijk.Ligt wss. aan wáár de 36/2 origineel is uitgeleverd.
BIj de 36/1 weet ik voor 100% dat de NL,D e.d. versies uitgerust waren met 1 (grootlicht)relais. Bij (tenminste) de UK, SP en I types waren het er 2, omdat in die landen beide koplampen brandden, ook bij dimlicht (en om je schakelaars te sparen, ook dimlicht dus over een relais)
Dat had ik idd altijd al zo. Maar het relais zorgt toch dat bij groot licht, dimlicht uit gaat? Anders leeft een H4 niet lang denk ik.Bij de RC36/2 is er inderdaad maar 1 relais.
je kunt het grootlicht standaard mee laten branden met het "normale"licht door m op de bedrading aan te sluiten.
Beter is het om beiden dan via een relais te laten lopen.
Bekijk bijlage 1976912