Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je kan dat bedrijf nu wel van alles beschuldigen maar een feit is dat je er niks van af weet wat er wel of niet gedaan is,Noem €600 maar normaal voor een simpel beurtje als dit.
Met weinig werk heb je vrijwel de hele lijst afgewerkt. (niet de kleppen)
En met klepspeling: Hoefde niet afgesteld te worden?
Weet je zeker dat kleppendeksel(s) er wel zijn af geweest en spelingen gemeten?
Ik kan hier ook simpel van ver weg al zeggen dat jouw kleppen goed staan...………..
Wat waren dan de waardes van de klepspelingen? (kan je ze vergelijken met spec)
Alles bij elkaar weet ik wel dat ik mijn beurtjes gewoon liever zelf doe. (weet ik ook ZEKER wat er is gebeurd)
Daarbij met uitgespaard bedrag kan ik mooi van een weekendje bijv. richting Luxemburg
Ik vind het bizar, ook om hier 5 uur (!) mee bezig te zijn.. Me dunkt dat ze intussen pizza bestelt hebben..Prima toch, niet iedereen kan dat zelf (kunde en/of tijd/zin) en zal het uit moeten besteden.
Dat verandert er niets aan dat 600 euro voor een dergelijke reparatie gewoon normaal is.
Ook jij weet niet wat er precies gedaan is en geloof mij maar dat 5 uur zo voorbij zijn als er wat tegenzit.Ik vind het bizar, ook om hier 5 uur (!) mee bezig te zijn.. Me dunkt dat ze intussen pizza bestelt hebben..
Ik vind het bizar, ook om hier 5 uur (!) mee bezig te zijn.. Me dunkt dat ze intussen pizza bestelt hebben..
Of dagen met vering van een XJ900Dat mag jij vinden, een grote beurt in een halve dag is zeker niet ongebruikelijk.
Je kan bijvoorbeeld ook maanden druk zijn met een trommelrem.
lezen , een zwaar onderschatte kwaliteit.Ik zie dat er wat aan je remmen gedaan is. Lopen die niet gewoon aan? Zou typisch zoiets heerlijks onzinnigs zijn wat je dan weer een halfjaar bezig houdt haha
Met mijn GS500 heb ik nog nooit problemen gehad, weer of geen weer. Die stond ook met enige regelmaat lange tijden (tot 6 maanden) stil als ik op reis was geweest, en reed daarna vrolijk verder. Gelukkig zit die weer bijna in elkaar, want ik heb het hele blok uit elkaar gehaald en in elkaar gezet om wat sleutel ervaring op te doen...Ik heb nog steeds spijt van de aanschaf van mijn carbs SV! Ding bevriest best snel bij koud en vochtig weer, ook met de Suzuki carb heater kit. Verder moet je hem ook niet te lang stil laten staan, anders verstopt de boel.
Je zou in het Suzuki SV onderwerp nog om technisch advies kunnen vragen, indien je er zelf naar zou willen kijken. Maar lijkt me dat er toch iets gebeurd moet zijn tijdens die beurt. Reden dat ik bijna alles zelf doe, weet ik ten minste wat er precies is gebeurd en wie ik de schuld moet geven.
Nope, en heb ook geen error codes in de dealer mode.Brand je FI lampje niet toevallig op je teller?
Hoewel dat in combinatie met het rode lampje moeilijk te missen is.
Branden alle lampjes kort als je de sleutel in de on stand stand zet?
Helaas, hier heb ik al naar gekekenIk zie dat er wat aan je remmen gedaan is. Lopen die niet gewoon aan? Zou typisch zoiets heerlijks onzinnigs zijn wat je dan weer een halfjaar bezig houdt haha
Lekken zegt de garage ook na te hebben gekeken bij de controle, en niks gevonden. Ik zie in elk geval nooit iets druppen of natte plekken, en als er meer dan 1/4e van mijn tank weg lekt zou ik wel wat moeten zien.Ik gok nog steeds, helemaal in combinatie met de geur, dat je gewoon ergens brandstof lekkage hebt. Dit is prima op te sporen en ik zou hier dan ook zeker beginnen voordat je allemaal moeilijk dure dingen gaat doen. Begin met uitsluiten, blijven gokken brengt je nergens
Tja de beste stuurlui staan aan wal,zelf zijn ze dan dagen bezig om iets te maken wat vaak genoeg ook nog in een drama eindigthet spijt me wel maar ik wordt altijd een beetje beroerd als ik die commentaren lees van mensen die menen dat alles te lang duurt of te duur is.
Ik vraag me dan af hoe snel die mensen het dan zouden kunnen met echt gereedschap ipv een toetsenbord?
Ja 600 voor een beurt is geld en mischien geen koopje maar 5 uur voor wat ze gedaan hebben vind ik nogal meevallen.
Ik heb recent voor een maatje nog de kleppies gechecked bij een oud type dl1000 en daar heb ik al met al 4 uur bijgezeten.
(wel incl bijstellen uitlaatklep van 1 cil maar zonder de tijd van shim halen)
wellicht is zo n sv wat makkelijker bij te komen maar heel veel zal dat niet uitmaken.
Ik zeg tegen al diegenen die denken alles zo snel en perfekt zelf te kunnen.....
" hou op met motorzaken af te fikken nadat je je motor hebt weggebracht en laat in het vervolg je handjes lekker zelf wapperen"
De resultaten van jullie werk lees ik dan wel weer in de vorm van domme vragen op het technisch deel van dit forum.......
en nee ik ben geen motorboer.........
Han je vergelijkt auto-onderdelenprijzen met die van een motorfiets. Daar ga je al fout.