RSVisch
MF veteraan
ik zou een keer langs hk rijden. Die hebben voor mijn vakantie de voorpartij voorzien van nieuwe keringen en olie. Hierna is die afgesteld en moet zeggen dat tie super staat nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik zou een keer langs hk rijden. Die hebben voor mijn vakantie de voorpartij voorzien van nieuwe keringen en olie. Hierna is die afgesteld en moet zeggen dat tie super staat nu.
ik zou een keer langs hk rijden. Die hebben voor mijn vakantie de voorpartij voorzien van nieuwe keringen en olie. Hierna is die afgesteld en moet zeggen dat tie super staat nu.
Ik zal het zelf ook gaan proberen. Ben benieuwd.
Neee, nog niet geprobeerd. Komt wel een keer als ik er zin in heb.en....gelukt?
Hallo
Zijn er mensen die met hun RSV ook op het circuit rijden?
Ik reed dit jaar met een ZX6RR op het circuit maar heb deze net verkocht en zou graag een RSV mille kopen voor op het circuit.Ik kan op het moment een circuit ready kopen van 2002.
Maar vraag mij af of deze moto wel aangenaam rijd op het circuit,hoe hij de bochten in stuurt en ligt.of zeggen jullie leuke moto maar niet voor op het circuit.
Thanks.
http://www.ebay.nl/itm/Aprilia-RSV-...5?pt=LH_DefaultDomain_146&hash=item3a7892c185
leuke gadget voor een RSV ;-)
Ik heb zelf eigenlijk geen ervaring met de RSV op het circuit (1 circuitdag ermee gedaan, en nog nooit met een andere motor). Maar de gemiddelde Jap van tegenwoordig stuurt gemakkelijker en sneller dan de grote RSV. Je moet op de RSV meer werken en je meer inspannen om de machine te laten doen wat je wil. Als je puur voor de tijden rijdt is het denk ik beter om een moderne Jap te kopen, of een moderne RSV(4)/Duc.
Als ik er naast zit hoor ik het graag, maar dit hoor ik wel eens van anderen.
Hallo
Zijn er mensen die met hun RSV ook op het circuit rijden?
Ik reed dit jaar met een ZX6RR op het circuit maar heb deze net verkocht en zou graag een RSV mille kopen voor op het circuit.Ik kan op het moment een circuit ready kopen van 2002.
Maar vraag mij af of deze moto wel aangenaam rijd op het circuit,hoe hij de bochten in stuurt en ligt.of zeggen jullie leuke moto maar niet voor op het circuit.
Thanks.
He,
Ik heb 2 jaar op de RSV circuitdagen gereden.
Hierna heb ik een R6 circuitmotor gereden, en als ik nu zou moeten kiezen zou ik weer voor een RSV gaan.
Ik moet toegeven dat een R6 vele malen makkelijker rijd dan de zwaardere RSV.
Maar een RSV is meer werken en meer je best doen om goede tijden te gaan rijden.
Dit spreekt mij meer aan, ik reed op de R6 na 2 sessies al de tijden die ik had gereden met de RSV..daarna ben ik alleen maar sneller geworden.
Dit is wel gaaf om je tijden naar beneden te zien gaan maar het is ook minder leuk. (vind ik) lees: makkelijker rijden
Qua vermogen was het ongeveer gelijk, ik had een RSV met 128 pk op het achterwiel(straat motor met kenteken) en een R6 met 118PK op het achterwiel, deze was wel helemaal competitie klaar en dus ook gestript.
Met mijn lengte van 1.89mtr was de RSV vele malen beter qua zit positie, dit omdat ik gewoon te groot ben voor een R6.
Het sturen gaat soepel, maar je moet wel leren rijden met een 2-cil. bocht uit bijvoorbeeld kun je gewoon niet het gas open janken als bij een 4-cil. dan wordt je onaangenaam verrast. niet leuk!
Deze keuze moet jezelf maken, maar het is echt een hele toffe fiets om mee rond te knallen op het circuit.
De R6 is verkocht en heb nu een 2002 RSV Mille R.
Dus voor mij zou de keuze geen probleem zijn en lekker die Mille aanschaffen.
Hoop dat je hier iets aan hebt...
Grtz
[afbeelding]
[afbeelding]
Zomaar nog even een vraagje; hebben andere lange mensen (1,90+) ook dat je niet in de tankuitsparing kan als je je voeten normaal op de voetstepjes hebt? Ik pas er wel net in als ik met mijn tenen of bal van de voet op de stepjes zit.
Ter info; modeljaar 1999
Mooie foto!!!
Krijg zelf op de mille de knie nog niet aan de grond.
Dat ding is echt anders qua geometrie volgens mij aangezien het op een zx6r wel lukte.
2 cil gedrag in bochten is inderdaad anders/wennen.
Heb er al paar keer mee op circuit gereden en het voordeel vind ik het koppel.
Nadeel vind ik met de motorrem de bocht in en de bocht uit moet je niet lomp het gas erop zetten.
Ìk ben 1,94 en bij de mijne (nieuwe model) past het net.Zomaar nog even een vraagje; hebben andere lange mensen (1,90+) ook dat je niet in de tankuitsparing kan als je je voeten normaal op de voetstepjes hebt? Ik pas er wel net in als ik met mijn tenen of bal van de voet op de stepjes zit.
Ter info; modeljaar 1999
Ik kreeg hem pas aan de grond toen mijn bochtensnelheid in, hoger werd.
Als je je schaamrand weg wil hebben zul je toch niet de grond aanmoeten raken met je knie, hangt er vanaf hoe je je knie uitsteekt natuurlijk, maar het komt er op neer dat je dan de motor toch juist rechter op zet?Die knop moet ik nog even beter omzetten op de mille aangezien ik echt het gevoel heb dat ik platter moet dan een zx6r.
Daar lukte het al met nog 1 cm schaamrand zelfs en de mille heb ik nog 3 a 4 mm schaamrandje (openbare weg gebruik) en wil het niet.
Zal wel echt harder de bocht in moeten dan........