Miss2
MF veteraan
- 22 jan 2009
- 55.771
- 14
*romantisch liedje er bij*Ik heb er wel op gereden, in de stromende regen op supercorsa's op Lelystad. Door die ervaring wil ik er sindsdien één.
Liefde op het eerste gezicht
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
*romantisch liedje er bij*Ik heb er wel op gereden, in de stromende regen op supercorsa's op Lelystad. Door die ervaring wil ik er sindsdien één.
ik vind um ook echt mega gaaf!
maar ben nog wel van mening dat ie zo smal is
toen ik er op de motorbeurs op ging zitten (omdat het voor mij miss ook een opvolger zou zijn) vond ik de tank erg smal...
ik vind het zelf prettiger een wat bredere motor te hebben.
het "iets tussen me benen hebben" gevoel zeg maar
Idem hierVind juist dat smalle wel wat hebben eigenlijk, lijkt me wat fijner in de bochten..
Maar heb er ook alleen maar op gezeten (ook motorbeurs ) en nog niet gereden
Idem hier [afbeelding]
En het is trouwens eens tijd dat ik me voorstel...
Ik ben dus Ine, en ik heb iets met eencilinders en circuits.
Een goede circuitfoto kan ik niet aanbieden, maar wel deze pitstraatfoto in Mettet
[afbeelding]
Welkom!Idem hier [afbeelding]
En het is trouwens eens tijd dat ik me voorstel...
Ik ben dus Ine, en ik heb iets met eencilinders en circuits.
Een goede circuitfoto kan ik niet aanbieden, maar wel deze pitstraatfoto in Mettet
[afbeelding]
dat 748-je zat idd ook erg smalHai
Zo'n ranke fiets is gewoon super om te sturen!!
dat 748-je zat idd ook erg smal
Tijd voor een verslagjeuuuuuh
Circuit Zolder 24 september 2010
-knip-
Was absoluut een superdag, maar ik vind Zandvoort toch een leukere baan als zolder
[afbeelding]
Tijd voor een verslagjeuuuuuh
Circuit Zolder 24 september 2010
Goed, na een nacht bed and breakfast(om 6 uur 's ochtends ) was het tijd om richting circuit te rijden.
Baan was toen we aankwamen nog drijfnat, aangezien het waarschijnlijk de hele nacht had geregend
Om tien voor half 10 begon m'n 1e sessie, we waren de 2e die op de baan gingen. De 1e was dacht ik groep snel,
maar dat was helaas niet genoeg om de baan droog te rijden
Eerst briefing gehad. Wat ik trouwens super vond Met MSL heb je ook briefing, maar veel meer over de baan zelf als over hoe je moet remmen,
zitten en dergerlijke. Dat was wel een relaxed begin. Ook fijn is dat je geen briefin in de pits maar in een pitbox hebt met de deur dicht
Je hoort dus ook wat de marshall zegt
Goed, briefing gehad, weer wat tips en nieuwe dingetjes opgepikt en toen richting motor.
Ik reed in groep 1+, en met 9 man.... achter 1 marshall Ik schrok er in 1e instantie wel van, dat is bij MSL zo anders...
Echter hebben ze wel voor én achter een marshall, maar daar merk je dan niks van als je rijd nietwaar
Tijdens de 1e sessie reed ik met de (uiteraard) supercorsa's van Dennis....
Eerst, na naar de baan te hebben gekeken.. en zag dat de baan nog NAT was, erg getwijfeld of ik wel zou gaan.
Gelukkig ('gelukkig' ) had ik óók een F2 voor me met conti raceattacts. Enigsinds een indicatie dat ik dus wel een gokje kon wagen met de cbr.
Eenmaal aan het rijden ging het allemaal errrrrug rustig Prettig, dat wel.. maar omdat ik niks voelde glijden onder me had het van mij
wel een tandje harder gemogen.
Helaas.....
Na ongeveer 4 ronden, 3 mensen zien liggen. Laatste was een fiets die midden op de 1e chicane lag
Voor mij de druppel om de baan af te gaan... geen zin om in een kansloze remactie mezelf onderuit te remmen. Dat hóeft niet natuurlijk,
maar leek me op dat moment ff het beste Het leek de rest van de dag nog in ieder geval droog te blijven, wat voor mij nog extra
'wel' om de baan af te gaan
Goed, 2e sessie
2e sessie was er een prachtige droge lijn gereden door oa de snelle groep met regenbandjes lang leve hun
Mooie probeer- dus. Aangezien de groepen een rommel waren en iedereen elkaar inhaalde Was meer vrij rijden dan in een groep
Ging dus best ruk, en een van de laatste ronden haalde een groep onze groep half in, en ben ik maar bij hun achterste marshall aangeplakt.
Had ik een indicatie voor rempunten. Ook wel prettig omdat ik soms wat minder en vooral minder lang mag remmen De bochtensnelheid kan ik wel,
maar remmen doe ik soms echt veul te veul. In ieder geval, baan was droog, dus verder geen gekke dingen, maar hij stuurde zo zwaar... dus in
sessie 3 ff 0,2 bar meer in de band gepompt
Na deze sessie een marshall aangesproken of ik eventueel in sessie drie een 'eigen' marshall kon krijgen
Goed, dat kon en ging prima vervolgens.
Sessie 3 ging weer een stuk beter. Doordat je ziet dat de marshall amper remt, weet je dat je dat zelf ook kunt
Misschien heel verwijfd maar, ik heb liever dat iemand mij eerst voor doet dat het kán, dan twijfel ik zelf op dat moment ook weer minder
Goed, helaas geen kneedown, maar wel een stepje-teen down
Rechtsom in de ziekenhuisbocht.... *schrap*
En ik maar denken dat ik niet hard ga en de motor mega rechtop houd
Not dus. Maargoed.
Na die sessie even met m'n marshall nagepraat..
Hij zei dat ik meer ruimte mocht innemen na een bocht, ik kroop weer te snel naar binnen na een bocht. Nou vind ik dat zelf ook dus
Eerst volgend jaar maar eens meters maken op de weg
Dennis heeft de laatste 2 sessies vrij rijden gedaan
Was absoluut een superdag, maar ik vind Zandvoort toch een leukere baan als zolder
[afbeelding]
hey hoffer ik heb maandag met jou op zandvoort gereden ik was de laatste 2 sessie's met de lichtblauwe GSX-RLaat Dennis nu ff achter de pc,kan hij een verslagje voor ons schrijven
Maar al met al wel een mooie dag gehad dus.
Ik keek al een paar keer op buienradar hoe het op zolder was en het leek wel vrij aardig weer
Hoop dat het morgen op cpz ook droog is
Het is inderdaad een kleine motor. Licht en wendbaar.
Ik heb er wel op gereden, in de stromende regen op supercorsa's op Lelystad. Door die ervaring wil ik er sindsdien één.
Tenzij iemand spontaan langskomt en me 10.000 euro geeft, dan koop ik een BMW. Heb ik ook 'iets' meer tussen m'n benen
hey hoffer ik heb maandag met jou op zandvoort gereden ik was de laatste 2 sessie's met de lichtblauwe GSX-R
ben nog effe naar hk gegaan van de week om de vering af te laten stellen want wat een bagger was dat
jah dinsdag naar assen...Was jij dat,konden ze er nog wat van maken bij HK?
Ik mag morgen weer naar cpz
Jij nog dagen dit jaar?
jah dinsdag naar assen...
morgen moet ik werken
en jah hk heeft zijn best gedaan de achterkant stond veel te stug dit was niet zo erg) maar de voorkant stond veel te slap was gewoon heel vreemd rijden
hoop ik ook, dank je iig en jij ook morgenHopelijk stuurt het dinsdag dan een stuk beter
Veel plezier alvast iig.
hoop ik ook, dank je iig en jij ook morgen
Was dat soms in 2008 op een speciale Triumph evenement?
Toen heb ik ook voor het eerst op de 675 gereden in de regen...
Hee leuk! Jammer dat ik je niet gezien heb, had ik me wel even voorgesteld namelijk. De ander is BarrySV van het forum.Thanks Basia! Wil trouwens nog eens even terugkomen op je instructeur zijn: als ik voor iemand rijd en ik probeer die persoon in het oog te houden, begin ik echt slecht te rijden! Dus respect voor je!
@MRA: jij, Grraafie en ik weet niet wie die andere persoon is die bij jullie liep, vandaag gespot op Assen
Ik wil ook naar Ales, al is het maar om te kijkenSuus, gaaj mee naar Ales, 3-daagse training doen en Mandy en wie nog meer??
Kan Basia ons o.a. mooi leren hoe je een slakkentijd op het circuit rijdt , maar wel met STIJL
Ik was gisteren ook op Assen, was wel een mooie dag
Was dat soms in 2008 op een speciale Triumph evenement?
Toen heb ik ook voor het eerst op de 675 gereden in de regen...