*Circuitrijdende dames, part 2!*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb er wel op gereden, in de stromende regen op supercorsa's op Lelystad. Door die ervaring wil ik er sindsdien één.
*romantisch liedje er bij*
Liefde op het eerste gezicht :P
 
ik vind um ook echt mega gaaf!

maar ben nog wel van mening dat ie zo smal is :$
toen ik er op de motorbeurs op ging zitten (omdat het voor mij miss ook een opvolger zou zijn) vond ik de tank erg smal...
ik vind het zelf prettiger een wat bredere motor te hebben.
het "iets tussen me benen hebben" gevoel zeg maar :+

:^

ik heb dezelfde ervaring :)
overdreven gezegd heb ik het idee op de daytona dat ik met mn knieen tegen elkaar aan zit :+

Zithouding was sowieso verkeerd voor mij, kreeg binnen 10 min last van mn rug :/

Maar hij blijft super mooi idd :9~
 
Vind juist dat smalle wel wat hebben eigenlijk, lijkt me wat fijner in de bochten..
Maar heb er ook alleen maar op gezeten (ook motorbeurs :P) en nog niet gereden :/
Idem hier :$
full


En het is trouwens eens tijd dat ik me voorstel...

Ik ben dus Ine, en ik heb iets met eencilinders en circuits.

Een goede circuitfoto kan ik niet aanbieden, maar wel deze pitstraatfoto in Mettet
full


:W
 
Basia schreef op 22 september 2010 @ 21:38
Nee, op het circuit ben ik nog nooit gevallen. Wel één keertje op straat (onderuit gegleden door aquaplaning) :/



Dat is wel ontzettend netjes dat je nog niet bent gevallen op het circuit zeg! Houden zo!! ;)
Ikke ben nu in mn eerste seizoen al 2x omgevallen! :X
 
Laatst bewerkt:
*D

Tijd voor een verslagjeuuuuuh 8-)

Circuit Zolder 24 september 2010 *O*


Goed, na een nacht bed and breakfast(om 6 uur 's ochtends :o :X ) was het tijd om richting circuit te rijden.
Baan was toen we aankwamen nog drijfnat, aangezien het waarschijnlijk de hele nacht had geregend -O-
Om tien voor half 10 begon m'n 1e sessie, we waren de 2e die op de baan gingen. De 1e was dacht ik groep snel,
maar dat was helaas niet genoeg om de baan droog te rijden -O-
Eerst briefing gehad. Wat ik trouwens super vond :) Met MSL heb je ook briefing, maar veel meer over de baan zelf als over hoe je moet remmen,
zitten en dergerlijke. Dat was wel een relaxed begin. Ook fijn is dat je geen briefin in de pits maar in een pitbox hebt met de deur dicht :P
Je hoort dus ook wat de marshall zegt :P

Goed, briefing gehad, weer wat tips en nieuwe dingetjes opgepikt en toen richting motor.
Ik reed in groep 1+, en met 9 man.... achter 1 marshall :P Ik schrok er in 1e instantie wel van, dat is bij MSL zo anders...
Echter hebben ze wel voor én achter een marshall, maar daar merk je dan niks van als je rijd nietwaar :P

Tijdens de 1e sessie reed ik met de (uiteraard) supercorsa's van Dennis....
Eerst, na naar de baan te hebben gekeken.. en zag dat de baan nog NAT was, erg getwijfeld of ik wel zou gaan.

Gelukkig ('gelukkig' :P ) had ik óók een F2 voor me met conti raceattacts. Enigsinds een indicatie dat ik dus wel een gokje kon wagen met de cbr.
Eenmaal aan het rijden ging het allemaal errrrrug rustig :+ Prettig, dat wel.. maar omdat ik niks voelde glijden onder me ;) had het van mij
wel een tandje harder gemogen.
Helaas.....
Na ongeveer 4 ronden, 3 mensen zien liggen. Laatste was een fiets die midden op de 1e chicane lag :X
Voor mij de druppel om de baan af te gaan... geen zin om in een kansloze remactie mezelf onderuit te remmen. Dat hóeft niet natuurlijk,
maar leek me op dat moment ff het beste :) Het leek de rest van de dag nog in ieder geval droog te blijven, wat voor mij nog extra
'wel' om de baan af te gaan :P

Goed, 2e sessie *O*

2e sessie was er een prachtige droge lijn gereden door oa de snelle groep met regenbandjes 8-) lang leve hun :+
Mooie probeer- dus. Aangezien de groepen een rommel waren en iedereen elkaar inhaalde :X Was meer vrij rijden dan in een groep -O-
Ging dus best ruk, en een van de laatste ronden haalde een groep onze groep half in, en ben ik maar bij hun achterste marshall aangeplakt.
Had ik een indicatie voor rempunten. Ook wel prettig omdat ik soms wat minder en vooral minder lang mag remmen :Y De bochtensnelheid kan ik wel,
maar remmen doe ik soms echt veul te veul. In ieder geval, baan was droog, dus verder geen gekke dingen, maar hij stuurde zo zwaar... dus in
sessie 3 ff 0,2 bar meer in de band gepompt :Y
Na deze sessie een marshall aangesproken of ik eventueel in sessie drie een 'eigen' marshall kon krijgen O-)
Goed, dat kon en ging prima vervolgens.

Sessie 3 ging weer een stuk beter. Doordat je ziet dat de marshall amper remt, weet je dat je dat zelf ook kunt :)
Misschien heel verwijfd maar, ik heb liever dat iemand mij eerst voor doet dat het kán, dan twijfel ik zelf op dat moment ook weer minder :+
Goed, helaas geen kneedown, maar wel een stepje-teen down B|
Rechtsom in de ziekenhuisbocht.... *schrap* :+
En ik maar denken dat ik niet hard ga en de motor mega rechtop houd -O-
Not dus. Maargoed.

Na die sessie even met m'n marshall nagepraat..
Hij zei dat ik meer ruimte mocht innemen na een bocht, ik kroop weer te snel naar binnen na een bocht. Nou vind ik dat zelf ook dus :P
Eerst volgend jaar maar eens meters maken op de weg :Y

Dennis heeft de laatste 2 sessies vrij rijden gedaan :Y

Was absoluut een superdag, maar ik vind Zandvoort toch een leukere baan als zolder :o


full
 
Thanks Christel en Jessy!

*D

Tijd voor een verslagjeuuuuuh 8-)

Circuit Zolder 24 september 2010 *O*

-knip-

Was absoluut een superdag, maar ik vind Zandvoort toch een leukere baan als zolder :o


[afbeelding]
*O*
Ik heb zolder nog nooit gedaan, maar kan me best voorstellen dat je een ander circuit leuker vindt. Maar het belangrijkste is dat je je hebt vermaakt! :]
 
*D

Tijd voor een verslagjeuuuuuh 8-)

Circuit Zolder 24 september 2010 *O*


Goed, na een nacht bed and breakfast(om 6 uur 's ochtends :o :X ) was het tijd om richting circuit te rijden.
Baan was toen we aankwamen nog drijfnat, aangezien het waarschijnlijk de hele nacht had geregend -O-
Om tien voor half 10 begon m'n 1e sessie, we waren de 2e die op de baan gingen. De 1e was dacht ik groep snel,
maar dat was helaas niet genoeg om de baan droog te rijden -O-
Eerst briefing gehad. Wat ik trouwens super vond :) Met MSL heb je ook briefing, maar veel meer over de baan zelf als over hoe je moet remmen,
zitten en dergerlijke. Dat was wel een relaxed begin. Ook fijn is dat je geen briefin in de pits maar in een pitbox hebt met de deur dicht :P
Je hoort dus ook wat de marshall zegt :P

Goed, briefing gehad, weer wat tips en nieuwe dingetjes opgepikt en toen richting motor.
Ik reed in groep 1+, en met 9 man.... achter 1 marshall :P Ik schrok er in 1e instantie wel van, dat is bij MSL zo anders...
Echter hebben ze wel voor én achter een marshall, maar daar merk je dan niks van als je rijd nietwaar :P

Tijdens de 1e sessie reed ik met de (uiteraard) supercorsa's van Dennis....
Eerst, na naar de baan te hebben gekeken.. en zag dat de baan nog NAT was, erg getwijfeld of ik wel zou gaan.

Gelukkig ('gelukkig' :P ) had ik óók een F2 voor me met conti raceattacts. Enigsinds een indicatie dat ik dus wel een gokje kon wagen met de cbr.
Eenmaal aan het rijden ging het allemaal errrrrug rustig :+ Prettig, dat wel.. maar omdat ik niks voelde glijden onder me ;) had het van mij
wel een tandje harder gemogen.
Helaas.....
Na ongeveer 4 ronden, 3 mensen zien liggen. Laatste was een fiets die midden op de 1e chicane lag :X
Voor mij de druppel om de baan af te gaan... geen zin om in een kansloze remactie mezelf onderuit te remmen. Dat hóeft niet natuurlijk,
maar leek me op dat moment ff het beste :) Het leek de rest van de dag nog in ieder geval droog te blijven, wat voor mij nog extra
'wel' om de baan af te gaan :P

Goed, 2e sessie *O*

2e sessie was er een prachtige droge lijn gereden door oa de snelle groep met regenbandjes 8-) lang leve hun :+
Mooie probeer- dus. Aangezien de groepen een rommel waren en iedereen elkaar inhaalde :X Was meer vrij rijden dan in een groep -O-
Ging dus best ruk, en een van de laatste ronden haalde een groep onze groep half in, en ben ik maar bij hun achterste marshall aangeplakt.
Had ik een indicatie voor rempunten. Ook wel prettig omdat ik soms wat minder en vooral minder lang mag remmen :Y De bochtensnelheid kan ik wel,
maar remmen doe ik soms echt veul te veul. In ieder geval, baan was droog, dus verder geen gekke dingen, maar hij stuurde zo zwaar... dus in
sessie 3 ff 0,2 bar meer in de band gepompt :Y
Na deze sessie een marshall aangesproken of ik eventueel in sessie drie een 'eigen' marshall kon krijgen O-)
Goed, dat kon en ging prima vervolgens.

Sessie 3 ging weer een stuk beter. Doordat je ziet dat de marshall amper remt, weet je dat je dat zelf ook kunt :)
Misschien heel verwijfd maar, ik heb liever dat iemand mij eerst voor doet dat het kán, dan twijfel ik zelf op dat moment ook weer minder :+
Goed, helaas geen kneedown, maar wel een stepje-teen down B|
Rechtsom in de ziekenhuisbocht.... *schrap* :+
En ik maar denken dat ik niet hard ga en de motor mega rechtop houd -O-
Not dus. Maargoed.

Na die sessie even met m'n marshall nagepraat..
Hij zei dat ik meer ruimte mocht innemen na een bocht, ik kroop weer te snel naar binnen na een bocht. Nou vind ik dat zelf ook dus :P
Eerst volgend jaar maar eens meters maken op de weg :Y

Dennis heeft de laatste 2 sessies vrij rijden gedaan :Y

Was absoluut een superdag, maar ik vind Zandvoort toch een leukere baan als zolder :o


[afbeelding]

Laat Dennis nu ff achter de pc,kan hij een verslagje voor ons schrijven :+
Maar al met al wel een mooie dag gehad dus.
Ik keek al een paar keer op buienradar hoe het op zolder was en het leek wel vrij aardig weer :Y
Hoop dat het morgen op cpz ook droog is :Y
 
Laat Dennis nu ff achter de pc,kan hij een verslagje voor ons schrijven :+
Maar al met al wel een mooie dag gehad dus.
Ik keek al een paar keer op buienradar hoe het op zolder was en het leek wel vrij aardig weer :Y
Hoop dat het morgen op cpz ook droog is :Y
hey hoffer ik heb maandag met jou op zandvoort gereden ik was de laatste 2 sessie's met de lichtblauwe GSX-R
ben nog effe naar hk gegaan van de week om de vering af te laten stellen want wat een bagger was dat :')
 
_O-

Het is inderdaad een kleine motor. Licht en wendbaar.

Ik heb er wel op gereden, in de stromende regen op supercorsa's op Lelystad. Door die ervaring wil ik er sindsdien één.

Tenzij iemand spontaan langskomt en me 10.000 euro geeft, dan koop ik een BMW. Heb ik ook 'iets' :X meer tussen m'n benen :+

Was dat soms in 2008 op een speciale Triumph evenement?
Toen heb ik ook voor het eerst op de 675 gereden in de regen...
 
hey hoffer ik heb maandag met jou op zandvoort gereden ik was de laatste 2 sessie's met de lichtblauwe GSX-R
ben nog effe naar hk gegaan van de week om de vering af te laten stellen want wat een bagger was dat :')

Was jij dat,konden ze er nog wat van maken bij HK?
Ik mag morgen weer naar cpz *O*
Jij nog dagen dit jaar?
 
Was jij dat,konden ze er nog wat van maken bij HK?
Ik mag morgen weer naar cpz *O*
Jij nog dagen dit jaar?
jah dinsdag naar assen...
morgen moet ik werken -O-

en jah hk heeft zijn best gedaan de achterkant stond veel te stug dit was niet zo erg) maar de voorkant stond veel te slap was gewoon heel vreemd rijden
 
Laatst bewerkt:
jah dinsdag naar assen...
morgen moet ik werken -O-

en jah hk heeft zijn best gedaan de achterkant stond veel te stug dit was niet zo erg) maar de voorkant stond veel te slap was gewoon heel vreemd rijden

Hopelijk stuurt het dinsdag dan een stuk beter :Y
Veel plezier alvast iig.
 
Lol
Beetje wazig verslag Anna :+ Maar zo te lezen heb je 't mooi gehad 8-)
Ik hoor de rest van de verhalen vanavond wel.
 
Was dat soms in 2008 op een speciale Triumph evenement?
Toen heb ik ook voor het eerst op de 675 gereden in de regen...


Jaaaaa, jij was er toen dus ook, wat grappig!



Ine, welkom hier! :W


Annanas: leuk verslag! Heb er wel even over gedaan om het te lezen :+ Was een beetje een rommeltje aan het begin, gelukkig kreeg je later een eigen marshall en heb je nog lekker kunnen rijden.
 

Thanks Basia! Wil trouwens nog eens even terugkomen op je instructeur zijn: als ik voor iemand rijd en ik probeer die persoon in het oog te houden, begin ik echt slecht te rijden! :X Dus respect voor je! :}

@MRA: jij, Grraafie en ik weet niet wie die andere persoon is die bij jullie liep, vandaag gespot op Assen
 
Laatst bewerkt:
Thanks Basia! Wil trouwens nog eens even terugkomen op je instructeur zijn: als ik voor iemand rijd en ik probeer die persoon in het oog te houden, begin ik echt slecht te rijden! :X Dus respect voor je! :}

@MRA: jij, Grraafie en ik weet niet wie die andere persoon is die bij jullie liep, vandaag gespot op Assen
Hee leuk! Jammer dat ik je niet gezien heb, had ik me wel even voorgesteld namelijk. De ander is BarrySV van het forum.
 
Laatst bewerkt:
Ik was gisteren ook op Assen, was wel een mooie dag :)
 
Suus, gaaj mee naar Ales, 3-daagse training doen en Mandy en wie nog meer??
Kan Basia ons o.a. mooi leren hoe je een slakkentijd op het circuit rijdt :+, maar wel met STIJL 8-)
*O* *O* *O*
Ik wil ook naar Ales, al is het maar om te kijken B|

Gewoon volhouden... ooit, dan ga ik ook!!

;)
 
Was dat soms in 2008 op een speciale Triumph evenement?
Toen heb ik ook voor het eerst op de 675 gereden in de regen...

Op lelystad?

Zaterdag was het een mooie dag en zondag alleen maar regen B| Ik was er dus ook zondag B| En ook op een 675 gereden in de regen :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan