Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee hoor, jaren te vroeg.
Mensen met hart voor de fiets lezen zich rot op zoek naar technische informatie en wat vinden zij, minimaal 1000 berichten offtopic, waarvoor dank.
De 1.9 en 2.3 uit de Haynes is dan duidelijk wel aan de lage kant als ik het zo begrijp? (voor de 600).
Wijsheid is aanhouden wat de bandenfrabrikant aangeeft.~
MF is een levend forum, meetingplace, virtueel café, waar mensen van allerlei gezindten religies achtergronden politieke overtuigingen en leeftijden samen discusieren en lol maken, allemaal onder een en dezelfde kapstok: affiniteit met motoren, en hier in casu diversions.
Het is jammer maar helaas, af en toe heeft die fiets onderhoud nodig.dank! Nou.. dan moet ik echt maar 's ECHT naar de motor gaan kijken toch zonde van die laatste 25km
Geen probleem, zo herkennen wij ons weer.enneh, offtopic de gekste
Mwah, vond ik wel meevallen. Moet iedere post een technische achtergrond hebben? T is dat we een einddatum bijhielden (nou ja, Wulle dus, maar die is licht autistisch), verder is geloof ik nooit het doel uitgesproken om zsm het topic te vullen.Jammer genoeg was het vorige topic er op gericht om zo snel mogelijk het topic te vullen en vele rijders haakten af, dus op welk punt strookt dit met je eigen tekst
Heb ik pas gekocht: 79 cent bij de Action! Geeft 0.4 bar meer aan dan het pompstation.Tipperdetip: koop zo'n vestzak pen drukmetertje. En verifieer bij het op-pompstation na pompen altijd met je eigen drukmetertje. IJk deze dan zelf op je gevoel, en hou je aan je eigen waarden.
Ik geloof het tankstation, 0.4 bar verschil is voor mijzelf om te onthouden.jean99 schreef hieronder op 10 december 2009 @ 15:40:
en 0.4 bar is nogal een verschil. Wie geloof je ?
Sommige dingen daarentegen zouden niet misstaan in de openingspost! Het tabelletje met olietypen per temperatuur bijvoorbeeld, Kees z'n hele mooie "hotgrips"-handleiding, of gewoon van relevante informatie een collectie links direct naar de juiste post in het vorige topicHet gevolg is dan wel dat sommige zaken meermaals de revue passeren en soms tot vervelens toe worden herhaald. Vervelend voor diegenen die al 10 keer hetzelfde hebben verteld, maar zeer interessant voor de nieuwen die het de eerste keer zien passeren.
Dat valt nogal meeJammer genoeg was het vorige topic er op gericht om zo snel mogelijk het topic te vullen
DAT zou me sterk verwonderen. Integendeel.en vele rijders haakten af
Euh ... op alle.dus op welk punt strookt dit met je eigen tekst
Ik begrijp wat je bedoeld en voel met je mee.Mwah, vond ik wel meevallen. Moet iedere post een technische achtergrond hebben? T is dat we een einddatum bijhielden (nou ja, Wulle dus, maar die is licht autistisch), verder is geloof ik nooit het doel uitgesproken om zsm het topic te vullen.
Kijk dit nou, als dat waar is dan gaat mijn motor ook maar eens gestald worden.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/12/volgende_week_kleine_ijstijd.html
Sommige dingen daarentegen zouden niet misstaan in de openingspost! Het tabelletje met olietypen per temperatuur bijvoorbeeld, Kees z'n hele mooie "hotgrips"-handleiding, of gewoon van relevante informatie een collectie links direct naar de juiste post in het vorige topic
Het is jammer maar helaas, sommige mensen willen graag gesmeekt worden en wissen eerdere uitspraken na dagen/weken/maanden, zodat zij altijd in de belangstelling blijven.Sommige dingen daarentegen zouden niet misstaan in de openingspost! Het tabelletje met olietypen per temperatuur bijvoorbeeld, Kees z'n hele mooie "hotgrips"-handleiding, of gewoon van relevante informatie een collectie links direct naar de juiste post in het vorige topic
Net als een café, daar wordt ook honderduizendkeer dezelfde zever verkondigd.
Check.
Joehoe! Ik meld me ook!
Nee hoor, dankzij het vorige topic, dat door buitenstaanders en meelopers werd verziekt en daarom ontstonden er her en der nieuwe div. topics, met dank aan ...Mis er trouwens nog een paar, Creators al een tijd niks van gehoord, Boer Maarten idem, en zo zijn er aardig wat die je niet meer tegenkomt als je de vorige topics eens doorkijkt......zeker de motor aan de wilgen gehangen.