...tuurlijk blijft mijn RT (en S, en Mini) gewoon op V-Power lopen...
...lekker makkelijk ook van zo'n monteur om de schuld bij de benzine te leggen...
...BMW adviseert zelf om de 1200-boxers op 98 te laten lopen (en daar loopt het ding ook heel fijn op)...
...en een Shell pomp kom je ongeveer op elke hoek van de straat tegen, dus wordt daar zeer waarschijnlijk vaak getankt...
...en dan valt een BMW stil ; dus ligt het aan de benzine...
...mij een beetje veel te makkelijk !!...
...als het werkelijk aan de benzine zou liggen, dan zou dat fenomeen van stilvallen ook bij andere voertuigen moeten voorkomen...
...want je kunt mij in geen 100 jaar wijsmaken dat de RT toevallig zo gevoelig is dat het nou net op V-Power niet fatsoenlijk zou lopen...
...tis geen kat die zijn neus ophaalt voor een blikje ander soort voer dan dat hij/zij gewend is...
...ik zeg : flauwekul-praat van die monteur !...
...trouwens op V-Power 100 (Duitsland), Excellium van Total, en de BP Ultimate ; overal blijft de RT (en de andere voertuigen uit het 'park'...) uitermate goed op lopen...
...en op brandstof met octaangetal 100 eigenlijk nog het mooiste...
...die gasten uit de serie The Long Way Round (en nu in de Long Way Down) rijden ook met de 1200 boxer, en die plassen nog net niet in de tank om die GS-sen te laten lopen, en toch blijft het spul (prima) lopen...
...monteur ; mijn achterband loopt steeds leeg...!!
...heeft U er zeker Groningse Lucht in zitten...?!
...ik heb al meerdere motoren met een lege band gezien, en er zat allemaal Groningse Lucht in...
...net zo'n flauwekul !...