Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik had hier wel interesse in tot ik in de verkooptekst het volgende las:
Ik ben helaas niet op zoek naar een motor die alleen maar zacht rijdt. Ik wil ook wel eens hard rijden...
:+
In 83 was de kickstarter links maar dat is een luchtgekoelde. Alle watergekoelde hebben de kickstarter rechts. Voor 83 was het een 480 ipv 500 die hadden, dacht ik, de kickstarter ook rechts
Was dat een luchtgekoelde CR500, alle watergekoelde hebben volgens mij de kickstarter rechts. Zelf heb ik twee CR500's één uit 1987 en één uit 2000, beide met de kicker rechts
Nog uit de periode dat kickstart links, ketting rechts en uitlaat links zaten. Bij deze zowel ketting als achterrem rechts.
Ik heb zelf een KTM crosser met de kickstarter links en dat is best wel een beetje wennen
En dan ook nog rondrijden met "Wanker" op een zijschild 8)7Zijschilden zien er trouwens niet uit. Als je een iets meer cross georiënteerde motor wil dan een XT kun je beter gaan voor een HL500 ombouw/replica mijns inziens.
Dat klopt maar dat zie ik als een typo. Naar mijn idee bedoelt men wel 31000. Wat dan soms wordt geschreven als 31kkm, en dan is een "k" snel over het hoofd gezien
Als ik het goewd begrijp had deze in 2003 een tellerstand van 31dkm (31000) en na een paar trackdays had deze in mei 2004 een tellerstand van 32979km en sinds 2008 staat de teller op 35640km waarmee de motor al die jaren heeft stilgestaan in zijn kamer. Dat lijkt me op zich wel geloofwaardig dus.