Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb zelf nooit geprobeerd maar heb mensen de fout vaker zien maken. Ik zal binnenkort eens een nieuwe accu van de plank trekken en meten zonder zuur...
Hoogstwaarschijnlijk is je startknop blijven hangen, waardoor dus je startmotor vrolijk 10 minuten heeft staan draaien. Uiteraard zijn ze daar niet voor gemaakt, dus je relais is te heet geworden.
Die 103° na 10 minuten draaien is normaal, fan gaat aan bij 105 en dan zakt ie wel weer.
Zorg...
Als je die afstandhouders die @Nicolaas post op de juiste manier gebruikt, zou het netjes moeten zitten. Ze hebben namelijk dezelfde holle ruimte als de originele, en aan de andere kant een pasvorm zodat je handkap niet verdraaid.
Als alles nog helemaal origineel is, en die handkap zit tussen t oem stuurgewicht en de bout zou dit gewoon moeten werken. Binnenkant stuurgewicht schroeft tegen de ingelaste prop met schroefdraad. Heb je niet toevallig de gashandle losgehad ofso?
Bedenk je wel, dat als je er nu mee door blijft rijden je de nieuwe accu kan slopen. Of je komt na een tijdje stil te staan omdat ie leeg is, wat ook niet al te best is voor de accu...
Bij mij zat ie met dubbelzijdig tape, en der zitten 3 gaatjes in t kapje waar het zwarte stukje invalt.
Ori boutjes zal ik eens naar kijken, heb ze wel maar ze zijn helemaal verroest.
Ideeen en opmerkingen zijn zeer welkom...vind de lijn van de kont/tank zelf erg geslaagd, alleen de voorkant mist nog wat voor mijn gevoel. Een kuipje/afwerking tussen de tank en radiatoren ofso...
Het lakwerk is inmiddels ook grotendeels gedaan:
Eerst een egale zwarte basis
Vervolgens een kek roze metallic, zodat je denkt dat t nooit meer goed gaat komen.
En dan de transparant rode effectlaag.
En dan een laagje blanke lak om hem af te sluiten.
Hierna alles tussenslijpen, stickers...